Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Mire képes ma egy auto? |
Nem akarok visszakeresni a régi kérdésre, ahol vitatkoztunk egy gépkocsi határairól. Némi ízelítő belőle.... meg tudja-e ítélni egy automatika a balesetveszélyt? Hát ezt nézegetve gyorsabban fog reagálni rá, mint egy ember. Ha jó emlékszem 30 mp környékén a szembejön egy még szemmel alig láthatóautó, amikor már képernyőre teszi, a sebeséggel együtt....Nekem ugyan kicsit ijesztőek ezek a képek, mivel a berregő nekem még a Trabantot jelentette és társait. de ez már nem a jövő, hanem a jelen. Arról nem is beszélve, hogy valószínűleg nem a legtitkosabb kísérletekbe avattak be minket....
https://www.youtube.com/...m30_99mu- E
Tudományok – Alkalmazott tudományok
|
A kérdést írta: hatibacsi ( 2017.07.20. 07:57 )
|
Válaszok száma: 79
|
|
Címkék: képes, mire, auto, egy, balesetveszélyt, visszakeresni, kísérletekbe, legtitkosabb, valószínűleg, vitatkoztunk,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 21:30 (#69) |
|
|
A nem kötöttpályás önvezető járművek, sosem fognak túlsúlyba kerülni az utakon, mivel egy ELSŐ OSZTÁLYOS RENDSZERTERVEZŐ TANONC IS TUDJA, HOGY AKÁR "HÁZILAG" IS MEGHEKKELHETŐEK!
(Az önvezető járművek kötöttpályás felhasználása /metro, vasút/, több nagyságrenddel megbízhatóbb "tud lenni", mint a nem kötöttpályás felhasználás!) |
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 21:22 (#68) |
|
|
#66! Mondd, te TÉNYLEG ENNYIRE MEGVEZETHETŐNEK gondolsz engem?!... - De tényleg...
Ha beugranék az ajánlatodnak, RÖGVEST ADU-BIZONYÍTÉKOT ADNÉK A KEZEDBE AHHOZ, HOGY JOGI ELJÁRÁST INDÍTHASS ELLENEM!
(Hülye vagy, hogy ennyire hülyének nézel egy zsenit?...)
|
|
hatibacsi |
2017.08.20. 20:33 (#67) |
|
|
Decotext, itt sok dologban jogos a jogi izélkodás....Tudod miért?... Ugyan is ezek a kütyük, kissé pszihoizésan, de taníthatók is..... Nos itt jönnek majd a dilemmák....Mi a gyári szoftver felelősége és mi a tied?..... |
|
hatibacsi |
2017.08.20. 20:29 (#66) |
|
|
Egy szaros email cím meghackelését sem vállalod....D Akkor miről is beszélünk?.... |
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 17:41 (#65) |
|
|
...de, már hogy ne lett volna köze hozzá, hiszen A VOLÁN MEGETT ÜLT AZ AUTÓBAN!...
(Tehát: beavatkozhatott volna...) |
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 17:25 (#64) |
|
|
..Jogi gond, nem lesz, ugyanis ELSŐ SZINTEN AZ LESZ A FELELŐS, AKI A VOLÁN MEGETT ÜL!
(Aztán bizonyítsa be a bíróságon, hogy csak-és-kizárólag a technika volt a felelős, és neki semmi köze sem volt az egészhez....)
|
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 17:22 (#63) |
|
|
...hogy "kit üssön el", AZ, csak PROGRAMOZÁS KÉRDÉSE!
(És az, meg is hekkelhető...) |
|
decotext |
2017.08.20. 17:09 (#62) |
|
|
Kedves Hatibácsi! #60
Mi már nem fogjuk megérni, hogy Európa szerte vezető nélküli
kamionok vagy személygépkocsik közlekedjenek, mert nem is
anyira a technika, mint inkább a jogi háttér a probléma! Ha ugyanis
egy ilyen kütyü netántán mégis balesetet okozna, nem tisztázott
hogy ki a hibás, ha egy "robot" vezette a kocsit és az adott személynek
(aki benn ül) nincs ideje közbelépni! Mondjuk megy egy ilyen taxi
valahol a Körúton és belemegy valamibe. Ki lesz a hibás?
A másik nagy gond, ha nagyobb sebességgel közelekdik egy ilyen gép
akkor ha érzékel két csoportot, mondjuk 6 személlyel, illtve 3 személlyel.
Akkor a computer úgy fog dönteni, hogy a 3 személyt üti majd el, mert
így kevesebb az emberáldozat, s nem fog az árokba hajtani mert 4 utasa
van, ami szintén több mint a három?
(Itt most pl. féktávolságon belül tartózkodó szeméylekról van szó
mondjuk egy nagyobb kanyar után, vagy egy torlódás van az
autópályán amiről nem kapott jelzést a computer!!)
Mást is mondhatok! 90-el mész a főúton, ami szabályos a kütyünek is.
Hirtelen egy vaddisznó vagy szarvas ugrik a kocsi elé! A comuter hogyan
dönt, ha 4-5 utasa van s ha fának megy garantáltan lesznek sérültek?
Én tele fékkel, rátartok a vadra az tuti! S mivel minden elekrónikus cucc
van a kocsiban, tartom is az irányt! Az automata kocsi is?
Ecseteld már ezekről az elképzelésedet! |
|
foxworkinspace |
2017.08.20. 13:41 (#61) |
|
|
...A TÉMA-ISMERTETÉS, mióta bizonyíték?...
(Amit bedobtál, az kb. olyan, mint amikor Uri Geller, bemutatja ,,meghajlítgatott" kanalait: látványosnak látványos ugyan, csak éppen nem bizonyítja, hogy minden körülmények között működik a dolog...)
|
|
hatibacsi |
2017.08.20. 09:41 (#60) |
|
|
Kicsit messze szaladtunk az autóktól....
Amúgy mi értelme is lenne az ember vívódásainak ha eleve determinált lenne minden?
Nos egy kis lepkeszárnyas lebbentés a tényekről.....
https://hu.wikipedia.org/..._aut%C3% B3 |
|
|
|
|
önvezető járművek, jogi izélkodás, gyári szoftver, szaros email, kötöttpályás, önvezető, járművek, sosem, bíróságon adnék kicsit, aztán ideje garantáltan, emberáldozat mióta szinten, amiről közelekdik, lebbentés vezet, kicsit lebbentés, nélküli felhasználása, üssön vezető, torlódás decotext,
|
|
|
|