Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Szerintetek milyen nagy hatású marketing szavak vannak? |
Számomra furcsa kicsit, hogy a marketing szakma hogyan meg tudja vezetni az embereket!
Itt van a Coca Cola, mindenki tudja, egy egészségtelen cukrozott, rosszízű lötty, mégis mekkora piaca van! Ezt persze a marketing szakma eredményezte. De mégis, mi volt az a nagy dobás, ami beindította a piacot?
Itt mos nem feltétlenül a Coca története érdekel, hanem az, hogy mivel tudják megfogni az embereket a reklámok?
Mi az az ütős mondat, ami a lelkedig hatol?
Tudományok – Bölcsészet és társadalomtudományok
|
A kérdést írta: kunhegyes ( 2012.12.05. 21:48 )
|
Válaszok száma: 11
|
|
Címkék: szerintetek, marketing, vannak, szavak, egészségtelen, eredményezte, feltétlenül, beindította, embereket, cukrozott,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
seventhson |
2012.12.05. 22:11 (#1) |
|
|
"Nyiss a boldogságra" - ha jól emlékszem a reklámuk szövegére.
Tehát igyál meg egy kólát, és ettől olyan boldog leszel, mint a reklámokban szereplő figurák. Azaz, elhitetik az emberekkel (és nem csak a Coca Cola ugye), hogy ha az adott termék fogyasztójává válasz, az boldogságot eredméynez számodra, hiszen oly sok ember ettől válik boldoggá.
Akik pedig sok problémával átszőtt életet élnek, ők hajlamosak lesznek adni a boldogság ígéretét nyújtó szövegekre, befolyásolás módokra.
Sok ember még csak nem is sejti, hogy a boldogság, mint egyetlen valós forrás, a saját lényünk (szívünk) lényegéből ered, és ezért a boldogságot, a harmóniát küső dolgokban, vagy rajtunk kívül keresni értelmetlenség. |
|
|
|
|
reklámuk szövegére, reklámokban szereplő, adott termék, boldogságot eredméynez, nyiss, boldogságra, emlékszem, reklámuk, hajlamosak emberekkel elhitetik, boldogságra adott saját, harmóniát szövegekre boldogságra, saját válik, adott egyetlen, keresni befolyásolás, boldog emberekkel, válasz módokra, problémával befolyásolás,
|
|
|
|