Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Szerintetek milyen nagy hatású marketing szavak vannak? |
Számomra furcsa kicsit, hogy a marketing szakma hogyan meg tudja vezetni az embereket!
Itt van a Coca Cola, mindenki tudja, egy egészségtelen cukrozott, rosszízű lötty, mégis mekkora piaca van! Ezt persze a marketing szakma eredményezte. De mégis, mi volt az a nagy dobás, ami beindította a piacot?
Itt mos nem feltétlenül a Coca története érdekel, hanem az, hogy mivel tudják megfogni az embereket a reklámok?
Mi az az ütős mondat, ami a lelkedig hatol?
Tudományok – Bölcsészet és társadalomtudományok
|
A kérdést írta: kunhegyes ( 2012.12.05. 21:48 )
|
Válaszok száma: 11
|
|
Címkék: szerintetek, marketing, vannak, szavak, egészségtelen, eredményezte, feltétlenül, beindította, embereket, cukrozott,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
edeles |
2012.12.06. 20:37 (#11) |
|
|
Jár neked! Megérdemled! |
|
gyongyibur |
2012.12.06. 18:01 (#10) |
|
|
Az is biztos, hogy ha valami nagyon gagyi, akkor arra sokkal jobban emlékezünk.
Kevés költségen készült, mégis mindenki tudja, hogy mi az : VÁMHÁZ KÖRÚT 9!....ugye? |
|
airam41 |
2012.12.06. 17:58 (#9) |
|
|
Nem régen kezdtem bele egy marketinges üzletbe. Mert valóban jónak találom, de valószínű mindenki jónak találja a saját döntését.
Mivel a cégemnél nem megengedett a hideg marketing, ezért nem tudom merre induljak el.
/hideg marketing a nyílt reklámozás, hirdetés, házalás/
Viszont ismerősöknek az ajánlás megengedett / ajánlott, de a sok elcsépelt reklámok miatt, illetve a megvezetések miatt, hiába a versenyképes szolgáltatás.
De, ha egy barátomnak megemlítem a lehetőséget és ezért a barátságunk elvész, akkor a barát, nem volt barát.
De az ütős mondatot ami lelkedig hatol, nem ismerem én sem
Remélem viszont, hogy van olyan barátom, aki nem feltételezi, hogy be akarom "csalogatni valahova". |
|
pkrisztina |
2012.12.06. 11:51 (#8) |
|
|
A legszokványosabbak és talán legelcsépeltebbek is egyben, a hiper, szuper, extra, dupla, tripla stb.
Szerintem az épeszű átlagember, már nem ugrik ezekre, ezért születnek a hangulat keltő szlogenek, mint az említett: -megérdemlem, -habos oldal, - legkisebb is számít stb.
A reklámokkal szemben az a rögeszmém, hogy ha bármilyen termék versenyképes akar maradni a mai árérzékeny piacon, akkor ezeket a drága reklámokat a termékből kell kispórolnia. A túl reklámozott terméket, pont ebből a (belátom enyhén paranoid ) megfontolásból én már biztosan meg sem veszem. |
|
cyrano |
2012.12.06. 09:59 (#7) |
|
|
A hiuság !-ra felvágásra ! apelálnak...
Pl :
Ma nem vagy ember ha nem ezt a mosoport használod !!
mert a tied egy "sz@r" de ez aztán ugy mos hogy az csak na !! |
|
tilojka |
2012.12.06. 09:53 (#6) |
|
|
Borsodi.....Az élet habos oldala.........amikor ezt láttam és meghallottam a zizzenést ahogy kinyitotta a dobozt, rögtön elmentem és vettem egy karton sört, úgy megkívántam!
A Sió reklám az tetszik nagyon Kár, hogy olyan Sió baracklét nem lehet kapni amit régebben.
|
|
katalintom |
2012.12.06. 09:48 (#5) |
|
|
Nagyon sok ilyen mondat és eszköz van, amivel megvezetik az embereket, ez sajnos ilyen szakma. Talán nem árulok el nagy titkot azzal, ha elmondom, hogy a pszichológiát is bevetik a reklám sikerének érdekében.
Van egy kedvenc mondatom: " Mert ön megérdemli! "
Engem nem igazán tudnak manipulálni, ugyanis marketinget is tanultam.
|
|
xenos |
2012.12.06. 06:54 (#4) |
|
|
#3
Jav.: Szemem láttára mentek tönkre barátságok... |
|
xenos |
2012.12.06. 06:52 (#3) |
|
|
Sok évvel ezelőtt "beszerveztek" az Amway őrületbe. Rendszeres fejtágítók keretében sulykolták belénk, hogyan viselkedjünk, mit tegyünk, mondjunk, hogy a leendő kuncsaftokat becsalogassuk a "hálózatba":
- játszd meg az elfoglalt üzletember/asszony szerepét, akinek rengeteg ügyfele van, ezért nem ér rá lúzerekkel foglalkozni
- sulykold beléjük, hogy csak ezek a termékek felelnek meg egy normális háztartásban, a többit dobd ki, ajándékozd el
- csillogtasd meg a jövőt, micsoda fantasztikus dolgokra költheted a pénzt, amit egy idő után mindenféle tevékenység nélkül fogsz kapni
- a fejtágítókon sikeres "üzletemberek" meséltek arról, hogy otthagyták az állásukat -orvosok, pilóták, tanárok stb....- hogy csak ennek a szent célnak szentelhessék az életüket...
De a legfontosabb, hogy ezzel az üzlettel több leszel, mint bárki más....
Szemem láttára mentek tönkre emiatt a baromság miatt, ezért szerencsére két hónap után fejvesztve menekültem vissza a "lúzerek" népes táborába.
A nagy dobás egyetlen mondatban összesűrítve: Legyél te a legjobb, a legmenőbb, a középpont, a csúcs.... ezért egyed, igyad, kend magadra stb. különben lemaradsz, leragadsz a szürke, igénytelen tömegben.
|
|
gyongyibur |
2012.12.06. 03:46 (#2) |
|
|
Bennem nagyon meg maradt a:
"Magyarország, így szeretlek!" reklám szlogenje és a képek is!
|
|
|
|
|
marketinges üzletbe, saját döntését, hideg marketing, nyílt reklámozás, neked, megérdemled, biztos, valami, reklámokkal árulok tudom, fejtágítókon megérdemli hiper, merre keretében vámház, házalás rendszeres, mondatban valahova, sulykolták mondatot, barátságunk fejvesztve, baromság elfoglalt, barát hideg,
|
|
|
|