Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Szerintetek milyen nagy hatású marketing szavak vannak?
Számomra furcsa kicsit, hogy a marketing szakma hogyan meg tudja vezetni az embereket!
Itt van a Coca Cola, mindenki tudja, egy egészségtelen cukrozott, rosszízű lötty, mégis mekkora piaca van! Ezt persze a marketing szakma eredményezte. De mégis, mi volt az a nagy dobás, ami beindította a piacot?
Itt mos nem feltétlenül a Coca története érdekel, hanem az, hogy mivel tudják megfogni az embereket a reklámok?
Mi az az ütős mondat, ami a lelkedig hatol?

TudományokBölcsészet és társadalomtudományok
A kérdést írta: kunhegyes ( 2012.12.05. 21:48 )
Válaszok száma: 11
Címkék: szerintetek, marketing, vannak, szavak, egészségtelen, eredményezte, feltétlenül, beindította, embereket, cukrozott,
1 2 
Válaszok Új válasz
edeles 2012.12.06. 20:37 (#11)
Jár neked! Megérdemled!
gyongyibur 2012.12.06. 18:01 (#10)
Az is biztos, hogy ha valami nagyon gagyi, akkor arra sokkal jobban emlékezünk.
Kevés költségen készült, mégis mindenki tudja, hogy mi az : VÁMHÁZ KÖRÚT 9!....ugye?
airam41 2012.12.06. 17:58 (#9)
Nem régen kezdtem bele egy marketinges üzletbe. Mert valóban jónak találom, de valószínű mindenki jónak találja a saját döntését.
Mivel a cégemnél nem megengedett a hideg marketing, ezért nem tudom merre induljak el.
/hideg marketing a nyílt reklámozás, hirdetés, házalás/
Viszont ismerősöknek az ajánlás megengedett / ajánlott, de a sok elcsépelt reklámok miatt, illetve a megvezetések miatt, hiába a versenyképes szolgáltatás.
De, ha egy barátomnak megemlítem a lehetőséget és ezért a barátságunk elvész, akkor a barát, nem volt barát.
De az ütős mondatot ami lelkedig hatol, nem ismerem én sem
Remélem viszont, hogy van olyan barátom, aki nem feltételezi, hogy be akarom "csalogatni valahova".
pkrisztina 2012.12.06. 11:51 (#8)
A legszokványosabbak és talán legelcsépeltebbek is egyben, a hiper, szuper, extra, dupla, tripla stb.
Szerintem az épeszű átlagember, már nem ugrik ezekre, ezért születnek a hangulat keltő szlogenek, mint az említett: -megérdemlem, -habos oldal, - legkisebb is számít stb.
A reklámokkal szemben az a rögeszmém, hogy ha bármilyen termék versenyképes akar maradni a mai árérzékeny piacon, akkor ezeket a drága reklámokat a termékből kell kispórolnia. A túl reklámozott terméket, pont ebből a (belátom enyhén paranoid ) megfontolásból én már biztosan meg sem veszem.
cyrano 2012.12.06. 09:59 (#7)
A hiuság !-ra felvágásra ! apelálnak...
Pl :
Ma nem vagy ember ha nem ezt a mosoport használod !!
mert a tied egy "sz@r" de ez aztán ugy mos hogy az csak na !!
tilojka 2012.12.06. 09:53 (#6)
Borsodi.....Az élet habos oldala.........amikor ezt láttam és meghallottam a zizzenést ahogy kinyitotta a dobozt, rögtön elmentem és vettem egy karton sört, úgy megkívántam!

A Sió reklám az tetszik nagyon Kár, hogy olyan Sió baracklét nem lehet kapni amit régebben.

katalintom 2012.12.06. 09:48 (#5)
Nagyon sok ilyen mondat és eszköz van, amivel megvezetik az embereket, ez sajnos ilyen szakma. Talán nem árulok el nagy titkot azzal, ha elmondom, hogy a pszichológiát is bevetik a reklám sikerének érdekében.
Van egy kedvenc mondatom: " Mert ön megérdemli! "
Engem nem igazán tudnak manipulálni, ugyanis marketinget is tanultam.
xenos 2012.12.06. 06:54 (#4)
#3
Jav.: Szemem láttára mentek tönkre barátságok...
xenos 2012.12.06. 06:52 (#3)
Sok évvel ezelőtt "beszerveztek" az Amway őrületbe. Rendszeres fejtágítók keretében sulykolták belénk, hogyan viselkedjünk, mit tegyünk, mondjunk, hogy a leendő kuncsaftokat becsalogassuk a "hálózatba":
- játszd meg az elfoglalt üzletember/asszony szerepét, akinek rengeteg ügyfele van, ezért nem ér rá lúzerekkel foglalkozni
- sulykold beléjük, hogy csak ezek a termékek felelnek meg egy normális háztartásban, a többit dobd ki, ajándékozd el
- csillogtasd meg a jövőt, micsoda fantasztikus dolgokra költheted a pénzt, amit egy idő után mindenféle tevékenység nélkül fogsz kapni
- a fejtágítókon sikeres "üzletemberek" meséltek arról, hogy otthagyták az állásukat -orvosok, pilóták, tanárok stb....- hogy csak ennek a szent célnak szentelhessék az életüket...
De a legfontosabb, hogy ezzel az üzlettel több leszel, mint bárki más....
Szemem láttára mentek tönkre emiatt a baromság miatt, ezért szerencsére két hónap után fejvesztve menekültem vissza a "lúzerek" népes táborába.

A nagy dobás egyetlen mondatban összesűrítve: Legyél te a legjobb, a legmenőbb, a középpont, a csúcs.... ezért egyed, igyad, kend magadra stb. különben lemaradsz, leragadsz a szürke, igénytelen tömegben.
gyongyibur 2012.12.06. 03:46 (#2)
Bennem nagyon meg maradt a:
"Magyarország, így szeretlek!" reklám szlogenje és a képek is!
1 2 
Facebook komment
További címkék
marketinges üzletbe, saját döntését, hideg marketing, nyílt reklámozás, neked, megérdemled, biztos, valami, reklámokkal árulok tudom, fejtágítókon megérdemli hiper, merre keretében vámház, házalás rendszeres, mondatban valahova, sulykolták mondatot, barátságunk fejvesztve, baromság elfoglalt, barát hideg,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.