Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
gyongyibur |
2013.01.11. 18:05 (#25) |
|
|
Mint ahogy nincs Csepel Vas és Fémművek, nincs Ikarusz, nincs Ganz Mávag, nincs Tisza cipő, nincs Szerencsi csoki, Magyar Tégla és Cserépipari vállalat....nincs....nincs... |
|
gyongyibur |
2013.01.11. 18:01 (#24) |
|
|
Nem mindegy?
Elkúrták, vagy ellopták, de nincs Magyar Légitársaság!!!! |
|
torpikek |
2013.01.11. 17:19 (#23) |
|
|
Köszönöm! Én is olvastam a teljes történetet.
Gondolom "sztotyi" erre az eseményre célzott:
2007-ben a magyar nemzeti légitársaság részvényeinek 99,95 %-át a Magyarországon alapított és bejegyzett Airbritrage Zrt. vásárolta meg a magyar államtól. Az Airbridge magyarországon bejegyzett társaság volt, 49 %-ban Borisz Abramovics volt a tulajdonosa, s mivel az Eu-s szabályok tiltják, hogy az európai légitársaságok az Eu-n kívüli többségi tulajdonban legyenek, a társaság részvényeinek 51 %-át magyar befektetőtársak tulajdonolták. A megállapodás 200 millió forintos vételárat és a tőkeemelés első, 20 millió eurós részletét szabta meg. Az AirBridge vállalta, hogy visszafizeti a Malév által felvett 13 milliárd forintnyi projekthiteleket, továbbá, hogy 32 millió eurós bankgaranciát biztosít. Ezen vállalásait az Airbridge 2008 közepéig szerződésszerűen teljesítette is, mikor is Abramovics gazdasági helyzete megrendült, orosz légitársaságai csődbe mentek, a pénzforrás így elapadt.
forrás:
http://www.felsofokon.hu/...os-huzas ok
|
|
donaldduck |
2013.01.11. 16:37 (#22) |
|
|
kedves törpikek figyelmedbe ajánlom .
(I.orbán kormány)2000. október 19-én az ÁPV Rt. igazgatósága úgy döntött, hogy egyfordulós zártkörű pályázaton értékesíti a Malév Rt. kisebbségi részvénycsomagját.
-
A magyar kormány(orbán) határozata alapján a társaság 2001 áprilisában 3 milliárd forintos tulajdonosi kölcsönt kapott az ÁPV Rt-től. 2001. szeptemberben a kormány úgy döntött, hogy még 2001-ben 9,2 milliárd forintnyi tőkejuttatásban részesíti a Malév Rt.-t, s szeptember 24-én az Országgyűlés felhatalmazta a kormányt a készfizetői kezességre, 950 millió amerikai dollár erejéig. Decemberben a Malév rendkívüli közgyűlése a társaság alaptőkéjének négymilliárd, illetve tőketartalékának 5,2 milliárd forinttal történő megemeléséről döntött
-eddig sehol nem volt gyurcsi!!!!!!!!!
-aztán az eddigi fideszes pénzügyi és gazdasági hozzáállás eredménye:
2010 végén az Európai Bizottság bejelentette, hogy kivizsgált számos olyan támogatási intézkedést, beleértve több tőkeinjekciót és tulajdonosi kölcsönt, amelyeket a magyar hatóságok (I orbán kormánytól)a Malévnek nyújtottak. A vizsgálat nyomán 2012 januárjában az Európai Bizottság 70-100 milliárd forint tiltott állami támogatás visszafizetésére kötelezte a társaságot ((ami így nem csoda ha csődben van))
---
|
|
ludwigtoth |
2013.01.11. 07:58 (#21) |
|
|
Csak úgy rezignáltan megjegyzem: a cikkből idézve, hogy úgy látszik, nincs új dolog a Nap alatt...
" A módszer pedig legalább százéves, a bolsevikoktól örökölt propagandafogás: vádold meg azzal a politikai ellenfeled, amiben magad vagy nyakig sáros"
Nem ismerős? |
|
kicsoda57 |
2013.01.11. 00:44 (#19) |
|
|
ja persze jön a választás. kell megint egy hazugságot kitalálni.
bejön nekik 100 x az ára a tervnek.
csak remélem a sok nyugdijasnak is megjön az esze, vagy elmegy. |
|
kicsoda57 |
2013.01.11. 00:42 (#18) |
|
|
azt már elvitte a stadion épités ára, és a sok sok igazságtalan kifizetések, lopások,
s rajtunk akarnak most mindent behajtani.
juj ezek az uj adók, huuuuuuuuuuuu.
bankból pénzt felvenni, szent egek, kártyával fizetni, isten ments a szegényeknek.
csekkadó, na ne soroljam. |
|
donaldduck |
2013.01.10. 19:46 (#17) |
|
|
Nos kedves sztotyi "picit" pontatlanul emlékszel-
92-től rt és ugyanebben az évben 35%-ot szerzett benne az Alitalia.
97-ben(horn kormány) a malév részvényeit visszavásároltuk.
1999 és 2007 között az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt a Malév 99,5 százalékos többségi tulajdonosa, a maradék 0,5 százalékot kisebb befektetők birtokolták.
(I.orbán kormány)2000. október 19-én az ÁPV Rt. igazgatósága úgy döntött, hogy egyfordulós zártkörű pályázaton értékesíti a Malév Rt. kisebbségi részvénycsomagját. Ez a privatizációs pályázat eredménytelen volt, mert az egyetlen ajánlattevő, az Aviation Solution International konzorcium nem tett eleget teljes mértékben a pályázati kiírásnak.
A magyar kormány(orbán) határozata alapján a társaság 2001 áprilisában 3 milliárd forintos tulajdonosi kölcsönt kapott az ÁPV Rt-től. 2001. szeptemberben a kormány úgy döntött, hogy még 2001-ben 9,2 milliárd forintnyi tőkejuttatásban részesíti a Malév Rt.-t, s szeptember 24-én az Országgyűlés felhatalmazta a kormányt a készfizetői kezességre, 950 millió amerikai dollár erejéig. Decemberben a Malév rendkívüli közgyűlése a társaság alaptőkéjének négymilliárd, illetve tőketartalékának 5,2 milliárd forinttal történő megemeléséről döntött.(rengeteg pénzt pumpáltak bele orbánék hogy legyen rá vevő de,nyertes pályázó csak 2007-ben)
2007-ben a magyar nemzeti légitársaság részvényeinek 99,95 %-át a Magyarországon alapított és bejegyzett Airbritrage Zrt (részben orosz). vásárolta meg a magyar államtól.
A Gyurcsány kormány 2009 tavaszán csak az üzleti alapú támogatási konstrukciót kínálhatta a MALÉV megmentésére. Vételárelőlegként 15,6 Millió Eurót fizetett a társaság egyik leányvállalatáért. Az adásvételi szerződés tartalmazta azt a rendelkezést, hogy ha a végleges adásvételi szerződés nem jön létre, az előleg kamatokkal együtt visszajár.
A MALÉV 2010 elején visszakerült a magyar állam tulajdonába. Az orosz tulajdonos és a magyar állam megállapodásának értelmében az orosz állami Vnyesekonombank kifizeti a 32 millió eurós bankgaranciát, de kiszáll a légitársaságból, amely így mintegy 95 százalékban ismét magyar állami tulajdonba került.
---2010 végén az Európai Bizottság bejelentette, hogy kivizsgált számos olyan támogatási intézkedést, beleértve több tőkeinjekciót és tulajdonosi kölcsönt, amelyeket a magyar hatóságok (I orbán kormánytól)a Malévnek nyújtottak. A vizsgálat nyomán 2012 januárjában az Európai Bizottság 70-100 milliárd forint tiltott állami támogatás visszafizetésére kötelezte a társaságot ((ami így nem csoda ha csődben van)) |
|
torpikek |
2013.01.10. 17:17 (#16) |
|
|
Jól emlékszel sztotyi! |
|
|
|
|
teljes történetet, eseményre célzott, magyar nemzeti, magyar államtól, ahogy, nincs, csepel, fémművek, mindent visszakerült áprilisában, megint nemzeti százalékos, lopások decemberben részletét, szent elapadt, tégla airbritrage, erejéig bankból, elolvasni benne, rendelkezést október, leányvállalatáért tisza,
|
|
|
|