Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
geptop |
2011.01.22. 08:36 (#6) |
|
|
Kedves Megyula!
Pontosítsunk: Ha van vizes elszineződés, vagy pár csepp víz, akkor lehet az általad említett ok melynek (gyakori, kevés használat)ez az eredménye. De amikor már olajos-vizes HAB!!! van, akkor itt már komolyabb a baj!(Arról meg főként ne feledkezzünk meg,mindennek van oka, előzménye. pl. csepegő vízrendszerrel való használat során, belevegősödés,ami fokozott terhelésnél hengerfej, vagy tömítés problémát okozhat. A Suzuki motor,rendeltetésszerű használat, üzemeltetés és precíz karbantartás esetén, általában túléli az autót) |
|
megyula |
2011.01.22. 07:40 (#5) |
|
|
Ha az olajbeöntő sapkán van vizes, habos olaj az nem feltétlenül a hengerfej vagy más probléma jele, valószínűleg csak sok kis rövid utat mész ami alatt a motor nem tud rendesen felmelegedni. Ahogy azt delta1 írta. Ha hosszabb 1-2 száz kilométeren eltűnik akkor csak az a baj. |
|
|
geptop |
2011.01.21. 19:24 (#4) |
|
|
Ha a karterben víz van, akkor az hengerfej, vagy hengerfejtömítés probléma!!!!! Ha kicsit vizes a vizes a benzin, amitől megy a motor, az a vízgőz, kartergáz formájában el is távozik! Kicsapódni nem tud. Viszont a jelenséggel egyidejűleg biztos, hogy a hűtővíznél fogyásnak kell lennie!!!!!!!!!
Ha sok a víz a benzinben, nem megy és leáll. (Ráadásul, az injektor sem "hálálja" meg) Tehát az a minimális víz, ami az üzemanyagból (akár égéstermék által) keletkezik, az gőz!!! Meleg motorban a gőz nem csapódik ki.
És!!!!!!!!!
Ez nemcsak Suzuki motorjára vonatkozik! (A szelepdekni fedelén, a dekni kupakon hab is van, akkor egyértelmű hengerfej környéki probléma)
|
|
delta1 |
2011.01.21. 15:30 (#2) |
|
|
Ilyenkor teljesen természetes dolog hogy az olajbetöltő fedélen illetve annak környékén fehér hab jelenik meg. Lehet hogy ebből vontad le a következtetést? Ha a karterban víz van az már nem annyira jó. |
|
janosgomori |
2011.01.21. 11:58 (#1) |
|
|
Szerintem úgy hogy vizes a benzin |
|
|
|
|
általad említett, olajbeöntő sapkán, hengerfej vagy, jelenséggel egyidejűleg, kedves, megyula, pontosítsunk, vizes, hengerfejtömítés nemcsak komolyabb, üzemanyagból fedélen ebből, üzemeltetés viszont precíz, dekni minimális, olajos fedélen, hűtővíznél vonatkozik, általában vízrendszerrel, természetes passz, annak kevés,
|
|
|
|