Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Ki fizeti a költségeket? |
Ha neten keresztül vásárolok, és elromlik a készülék, és garanciális javításra küldöm a készüléket, kinek kell fizetni a postaköltséget, ami kb. 2500 forint is lehet?
Ha megjavították, de nem jól, és vissza kell küldeni, akkor már kicsit drága lehet a vásárlás:
Gazdaság, pénzügyek, üzlet – Egyéb kérdések
|
A kérdést írta: piktorka2 ( 2015.12.04. 00:07 )
|
Válaszok száma: 6
|
|
Címkék: költségeket, fizeti, postaköltséget, megjavították, garanciális, készüléket, keresztül, javításra,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
tailor |
2015.12.04. 17:55 (#6) |
|
|
Kedves Decotext!
Nem mondhatnám, hogy annyira szerencsém volt vele, mert ez egy hosszú történet.
Ugyanis először még az ötödik próbálkozásra sikerült felhívni a szervizt, ami még nem nevezhető hosszú időnek, viszont a megjavított készüléket csak 28 nap után küldték vissza. A jogszabály a javításra 30 napot ad, és akkor még élt a cserekészülék opció, amit 15 napon túli javítás esetén lehetett igénybe venni.
Itt még nem ért véget a történet, mivel a megjavított készülék az írott CD-t vagy DVD-t nem volt hajlandó beolvasni, ezért újra hívtam a szervizt és panasszal éltem. Most már több mint egy órámba került mire sikerült őket felhívnom. Újabb futár, újabb 28 nap és újra csak nem olvassa be írott hordózókat. Újabb telefon, ami már egy fél napba került, mire felsikerült őket hívni, újabb futár, újabb 28 nap és ugyan úgy kaptam vissza a készüléket, ahogy elküldtem. Kínomba írtam a márkaszerviznek, csak azt nem értem, hogy a garanciális javításokat miért nem ők végezték, ahol azt mondták a márkavédelem érdekében megjavítják, ha elküldöm.
Na most itt jön az amiért Piktorka2 is feltette a kérdést. Elkezdtem keresni a futárszolgálatokat, hogy kivel is küldhetném el a készüléket. Megdöbbentem amikor megláttam azt, hogy mennyit kérnek a csomagszállításért. Nem ért annyit a készülék, mint amennyibe a szállítási költség került volna. Felhívtam a szakszervizt és közöltem velük, hogy inkább veszek egy új készüléket, mert olcsóbban jövök ki, mint ha elküldöm nekik. Erre azt mondták semmi gond, majd ők rendezik a futárt. Három nap után visszajött a készülék és a mai napig is működik. A garanciális szervizbe nem jó fejet raktak a készülékbe és ezért nem volt hajlandó olvasni az írott hordozókat. |
|
decotext |
2015.12.04. 16:54 (#5) |
|
|
Kedves Tailor!
Ez az előírás és más a gyakorlat! Szerencséd volt.
Volt már nekünk is hasonló esetünk egy mobil
telefonnal! Ott sem volt semmi költség csak arra
kértek várjak 2 napot mert akkor jár erre a futár! |
|
tailor |
2015.12.04. 14:43 (#4) |
|
|
Nem tudom pontosan most hogyan van ez, de annak idején vettünk egy DVD lejátszót és az elromlott. Mivel az országba csak egy helyen javították, Budapesten, ezért felhívtam a szervizt, bejelentettem a hibát, ahol is közölték velem, hogy majd küldenek egy futárt a készülékért. Annyi volt a dolgom, hogy az eredeti dobozába kellet becsomagolnom, majd átadni a futárnak. Amikor kész lett, akkor a futárszolgálat hozta vissza. A lényeg az egészben az, hogy garanciális időben a vevőt nem terhelheti semmilyen költség ami a javítással kapcsolatban felmerül, teljesen mindegy, hogy hol vásárolta.
Tudomásom szerint ha 20 km-es körzetben van szerviz, akkor személyesen kell bevinni a terméket, kivéve ha 20 kg-ot meghaladja, mert akkor helyszíni javítást kell végezni. Ha távolabb található csak szerviz, akkor az elszállításról a szerviznek kell gondoskodni és a költségeket is a szerviz állja.
A tartós fogyasztási termékekre mindig adni kell garanciát és annyit amit a jogszabály előír.
Amúgy ezen az oldalon minden le van írva: http://www.fome.hu/...arbantarto
|
|
hatibacsi |
2015.12.04. 09:16 (#2) |
|
|
Termék visszaküldése
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az átvételi pontunkba történő visszajuttatással lehetséges. Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.
Elállási/Felmondási nyilatkozat letöltése
Úgy tudom, kb ugyan ez vonatkozik a garanciális utaztatásra is. Miért nem laksz a szakszervíz mellett?.... |
|
|
decotext |
2015.12.04. 07:01 (#1) |
|
|
A postaköltség ilyen esetben a tied, mert rendszerint
nem a gyártónál veszed, ha online vásárolsz! Az új
törvények szerint ugyan olyan visszaadási és reklamációs
jogod van mintha a boltban vennéd, csak ezt rendszerint
nem tartják be! |
|
|
|
|
hosszú történet, ötödik próbálkozásra, megjavított készüléket, cserekészülék opció, kedves, decotext, mondhatnám, annyira, annyira fogadni munkatársaink, terheli javítást történő, megtérítését teljesen telefonnal, submariner költségeket, ahogy olyan, órámba költségére, kérnek eredeti, órámba velük, javításra egészben,
|
|
|
|