Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
whistler |
2014.08.27. 21:38 (#9) |
|
|
Azért mert megfelelő körülményeket teremtettek a biztonságos és kulturált
kerékpáros közlekedéshez.
Hollandiában, mint számos országban akkoriban, második világháború előtt
legelterjedtebb közlekedési eszköz a kerékpár volt. Azonban a háború után
egyre nagyobb számban jelentek meg az utakon az autók. Az autók számának
rohamos növekedése leszorította, kiszorította az utakról a kerékpárosokat.
A hirtelen növekedéssel viszont a halálos közúti balesetek száma is
ugrásszerűen megnőtt. Az igen jelentős gyerekáldozatok száma óriási
társadalmi elégedetlenséget és összefogást váltott ki, mozgalmakat
indítottak a biztonságosabb kerékpáros közlekedésért és különösen gyerekek
védelmében.
Ezek a mozgalmak és és a hetvenes évek elején bekövetkező olajválság
meggyőzte az embereket és a kormányzati tisztviselőket, ne az akkoriban
egyre népszerűbb autósközpontú úthálózat kiépítésére törekedjenek, hanem
a biztonságos kerékpárutak építésére és kerékpáros közlekedés és kultúra
fejlesztésére (pl.: az iskolákban kötelező tantárgy a kerékpározás). |
|
decotext |
2014.08.27. 19:20 (#7) |
|
|
Kedves Határvadász! Remélem szóltak a
szélnek is, hogy csak a tebger felől fujjon!
|
|
hatarvadasz |
2014.08.27. 17:48 (#6) |
|
|
Azért mert mély alföldön fekszik a tengerszint alatt és a kipufogó gázok kiüldöznék az ott lakókat szélcsend idején!
A marhatartás metánkibocsátó tevékenységéből akár robbanó elegy is keletkezhetne,
így a kerékpározók serény mozgásának lendülete képes a levegőcserét biztosítani a területükön. |
|
decotext |
2014.08.27. 16:09 (#5) |
|
|
Kedves Pola64!
Nos azért ez az érved egy kicsit sántít!
NL: 41.548 km²
Lakos: 16.730.632
Sűrűség: 402 lakos / km²
H: 93.036 km²
lakos 9.908.798
Sűrűség: 107,5 lakos / km²
Az igaz azonban hogy sokan vannak. Négyszer annyian mint mi
s fele akkora ország, de az egy főre jutó nemzeti jövedelem
a lényeges, mert ebből tudnak fejleszteni:
NL: 50.355 US$ / fő
HU: 14.050 US$ / fő
Gondolom így már sok minden világosabb! |
|
pola64 |
2014.08.27. 14:40 (#4) |
|
|
Nem kell buszra várni vagy parkolódíjat fizetni. (Meg buszjegyet venni és parkolót keresni se.) Útiköltség-térítést akkor is kaphatsz, ha biciklivel kvázi nincs útiköltséged. (Nyilván kell költeni egy kerékpárra is, de nem lehet megmondani, hogy egy oda-vissza út mennyibe kerül.) Sőt, van olyan cég, ahol x idő után jár céges bicikli. Már öltönyben is tekerhetsz, szóval nyakkendős munkahelyre is simán járnak bringával. Nem az a presztízs, hogy milyen Audival jársz -mert az van minden jöttmentnek- hanem, hogy van-e 2500 euros biciklid. Kényelmes mert nincsenek nagy emelkedők, mert van hova lezárni, a munkahelyeden van lehetőség lemosakodni, ha úgy adódik.
És hogy miért alakult így? Ha valahol, akkor itt muszáj volt alternatívát találni az autóra: kicsi ország, sok ember, vagyis kevés a hely az utakon és a parkolókban is. |
|
piktorka2 |
2014.08.27. 11:53 (#2) |
|
|
Szért mert nincsenek olyan utak, mint mondjuk a Hungária kőrút.Legalább is a belvárosban. Ezáltal hozzászoktak a kerékpárhoz, meg azért is, amit az Ibimama írt. |
|
ibicimama |
2014.08.27. 11:05 (#1) |
|
|
Mert szeretik a testmozgást és mindenhova gyorsabban elérnek, mint a zsúfolt autóforgalomban. Nagyon népszerű a roller is Természetesen az elektromos. .A város szélén levő parkolókban leteszik az autót, előveszik a kerékpárt vagy a rollert.Ez Svájcra is érvényes. Ők is ezt csinálják, annál is inkább ,mert sokan Franciaországban laknak, de Svájcban dolgoznak. Úgy mint nálunk az Osztrák határszélen. |
|
|
|
|
kerékpár volt, háború után, autók számának, hirtelen növekedéssel, azért, megfelelő, körülményeket, teremtettek, hojkdkoa elektromos határvadász, hetvenes olyan érvényes, gyorsabban muszáj felől, hungária idején, területükön laknak, szélcsend svájcban, huuyxqokpq parkolódíjat, csinálják elégedetlenséget, csinálják franciaországban,
|
|
|
|