Regisztráció  Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20034
2. decotext 17321
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9866
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8622
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1053
2. xenos 984
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 735
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 619
9. sunchat 485
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Például: Ha Ön 100 választ adott és ezek közül 10 válaszát találták helyesnek, akkor a helyesnek talált válaszainak aránya 10%.
1. hatibacsi 3.09 %
2. botka_eva 2.87 %
3. gaspaz 1.65 %
4. decotext 1.65 %
5. meki77 1.33 %
6. katalinkohut 0.54 %
7. putnok7882 0.41 %
8. dittiv9 0 %
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
JövőPláza
Kőzet fúró 10x42x110 mm 4 élű SDS plus
585 Ft
 
Áramfejlesztő agregát 5,5 Kw egyfázisú önindítós Heron
335.900 Ft
 
Hűtőmágnes készítő - balerina szett
1.680 Ft
 
Szófia Hercegnő iskolatáska lila színben
4.780 Ft
 
Antikezüst színű barokk csipke szemmaszk
2.070 Ft
 
még több termék
Ti értitek az elektromos autók problémáhját?
Egy jobban reklámozzák Európa és világszerte az "E" az az, az elektromos autókat! Azzal a dumával jönnek, hogy "emisszió mentes" közlekedés!

Kérem én ezt nem értem! Az áramot termelni kell amit "tankolnak" ezek a kütyük. Ha tegyük fel meg tudnám venni a Teslát, az áram amivel megy miért emisszió mentes? Még szélenergia sem az mert a "propellerek" gyártásakor is van emisszió s nem is kevés!! Akkor ezt ki érti?

KörnyezetKörnyezetvédelem
A kérdést írta: decotext ( 2017.09.24. 19:19 )
Válaszok száma: 156
Címkék: problémáhját, elektromos, értitek, autók, propellerek, világszerte, szélenergia, reklámozzák, gyártásakor, elektromos,
1 2 3 7 8 .11 12 .14 15 16 
Válaszok Új válasz
decotext 2018.09.16. 08:49 (#156)
ki a ....
decotext 2018.09.16. 08:48 (#155)
Pardon! Ezek kimaradtak:
http://www.autoszektor.hu/...iagram. jpg
http://ecolounge.hu/...terkep.jpg

Szerintem az üzemanyagcellás (hidrogén) meghajtás a
jövő, s nem az elektromos kocsi! Sajnos ma még drága
de ezeknél csak tiszta víz jön kia kipufogón. A finom por
terhelést ezek sem küszöbölik ki!

https://t1-cms-2.images.toyota-europ e.com/...083061.jpg
decotext 2018.09.16. 08:41 (#154)
Kedves Mindenki!

Nagyon érdekes a dolog hogy irány az elektromos világ, de
mi van pl a gumikkal és a fékekkel? Ez a finom por ami a
surlódásból adódik veszélyesebb mint ami a kipufogó gázokban
van! Az adatok csak No.-ról vannak meg:

**Fékek: 7340 tonna finom por.
Kipufogók: 7740 tonna
**Gumik és műútkopás: 13980 tonna.
Ez PM10 azaz 10 µm, vagy kisebb szemcséjű!

**Ezt viszont az elektromos autók is "termelik". Ezzel mi lesz?

Kedves Endre! A 8-10 perces töltési idő egy álom. Ezt a technikát
még a Tesla sem vezette be pedig ők eléggé elöl járnak! A másik
nagy probléma (ha a tannkolás megoldott lesz) a hatótávolság.
300-400 km-ként nem fogok tankolni soha! Az én utamjainál ez
4x tankolást jelentene ami 4x10 perc s ez már bizony majdnem egy óra
ha VAN SZABAD KONEKTOR! Képzeld el hogy a sokmillió kocsi
bekanyarodik tankolni s mindegyik csak 8-10 percig áll. Én vagyok
mondjuk az ötödik a sorban.....

http://s9.images.www.tvn.hu/...4b2bbe.jpg
kocskiendre 2018.06.17. 21:07 (#153)
Deco.
Egy cég több európai országban, köztük magyarországon is kiépít gyorstöltő hálózatot. Egy autó feltöltése 8-10 perc. Az már elég jó!
decotext 2018.06.17. 18:54 (#152)
Viszont a németek kaptak most egy pofont Mexicótól!
decotext 2018.06.17. 13:36 (#151)
Egyébként az egész csak fizika! Egy adott tömeg megmozgatásához
A-ból, B-be egy bizonyos energia szükséges! Tök mindegy, hogy ezt
bezinnel, hidrogénnek vagy dizellel csináljuk. A felhasznált energia
ugyan annyi marad ha a surlódási veszteség azonos!

Több (pl. propán) gáz, de kevesebb bezin fog fogyni! 2 tonna
A-ból B-be ugyan annyi X összenergiát vesz igénybe függetlenül
az energihordozótól!
decotext 2018.06.17. 13:29 (#150)
A cikk az állítólagos (otthoni) elektromos töltést hozza fel
akkor, amikor a legtöbben tömbházakban, s lakásokban
laknak! Hogyan oldja meg ezt pl. egy Budabest belvárosi
lakos ha még garázs sincs? Vagy bármeliyk nagyobb város
központjában valaki?

Hogyan oldja meg egy hosszú távra közlekedő aki mondjuk
1000-1500 km-t autókázna, ha birná a villanyautó? Itt azért
nem mindegy ám, hogy 10 perc a tankolás, vagy 8 óra!

A hidrogén kocsiknál sem úgy megy a tankolás, hogy várnom kell
a gázra, hanem már sokmillió liter sűritett hidrogén van a földalatti
tárolókban! A vizbontást folyamatosan lehet(ne) szél és napelemes
energiával megoldani! Nem kis jelentősége van itt a majdnem ingyenes
geuthermikus forrásoknak sem!

Egyes országokban van pl. ár-apály energiaforrás, de egy reaktor is termelhet
olcsó áramot: https://www.portfolio.hu/...pp1401.p ng


decotext 2018.06.17. 08:27 (#149)
Kutatók kijelentették, hogy ha Európában nem épül ki hamarosan egy
használható rendszerű elektromos autó töltő és a gyártók nem
dolgoznak ki egy megfelelő gyorsan tölthető rendszert a kocsikba akkor
a nagytávolságú gépjármű forgalom halott lesz! Nagy jövője van a
hybrid kocsiknak és a hidrogén meghajtású járműveknek ahol csak
víz jön ki a kipufodón! Sajnso ezeknek a kocsiknak az ára irgalmatlan
magas!

(Nagy erővel kutatják a fiókos rendszerű, előre töltött akkumlátorok bevezetéséhez szükséges opciókat! Sajnos a gyártók egyelőre mind maguk főzik a saját levesüket és nem nagyon akarnak közösködni!) Elvileg a "tankolásnál" a kimerült aksit ki s a töltöttet be kellene tolni. Ehez kellene egy, a padlóba szerkesztett rendszer -fiók-, de ez egyelőre csak álom marad! A "gyorsan tölthető" > 3-4 óra <, kocsik ára -TESLA- irgalmatlan magas!)

Hybrid kocsik:
https://www.google.de/...mp;bih=846

Hidrogén autók:
https://www.google.de/...fjVdenkLuk

Sajnos nálunk még csak gyerekcipőben sem jár a technika!
Tankolni meg szinte sehol nem lehet legfeljebb Bécsben!
http://www.autoszektor.hu/...hasznal ata


https://villanyautosok.hu/...llas-au to/
Ezek itt a cikkben elfelejtik, hogy az áram *majdnem (!) ingyen van, ha szél
vagy napenergiával termeljük! Az elektromos kocsikhoz is áram kell!

*Tény azonban, hogy a termelő eszközöket is gyártani kell amik
messze nem emisszó mentesek és nem is olcsók, de ha már meg
vannak akkor hamar amortizálódnak!

foxworkinspace 2017.12.23. 23:09 (#148)
"25%-kal" HELYETT: 75%-kal...
(Valójában a legritkább esetben csökken egyik napról-a-másikra, 75%-kal egy adott szám vagy számpár kihúzási valószínűsége, mivel nemcsak a standard dinamikus kihúzás-valószínűség érték az egyetlen húzás-esély befolyásoló paraméter...)
foxworkinspace 2017.12.23. 22:24 (#147)
'Gaspaz' uram! A helyzet, még annál is bonyolultabb, mint ahogyan azt vázoltad! Ugyanis (elvileg), semmi sem gátolja, hogy egy adott KENÓ számot, akár 9, egymást követő sorolási napon is kihúzzanak! (Volt már ilyen, nem is egy alkalommal, és nem is egy KENÓ számmal...) Ugyanakkor, elvileg arra sincs kizáró ok, hogy egy KENÓ számot, akár 51, egymást követő sorsolási napon se húzzanak ki!... (Ez is megesett már, éspedig a 80-assal, 2010-ben, amikor is az április 2-i kisorsolását követően, csak május 24-én húzták ki legközelebb!...) Ezidáig, ez a ki-nem sorsolási rekord...

Ami azt illeti, a szünet nélkül egymást követő kisorsolás ,,átélése" a bosszantóbb! (Amennyiben nem kockáztatja meg az ember fia az újbóli megjátszást, ha előzőleg már nyert vele...) Ha ugyanis egy adott KENÓ számot egy adott napon már kisorsoltak, akkor annak a számnak a következő sorsolási napon történő kihúzási valószínűsége, esemény-algebrai metodika szerint (alapesetben): a szám aktuális standard dinamikus kihúzás-valószínűség értékének szorzata az alap kihúzási valószínűséggel (ami szám-egyesek esetében, 0,25) — vagyis amennyiben egy adott KENÓ számot egy adott napon kihúztak, akkor ,,alapesetben" azt követően, 25%-kal CSÖKKEN az adott szám következő húzásnapi kisorsolásának valószínűsége. (Csakhogy én, nemcsak az alapeseti paraméterrel számolok...)

Amennyiben viszont egy adott KENÓ számot egy adott sorsolási napon nem húztak ki, akkor a szám következő húzásnap előtti kihúzás-valószínűsége, esemény-algebrai ,,alapesetben": a szám aktuális standard dinamikus kihúzás-valószínűség értéke + 0,25 (Viszont, én nemcsak az alapeseti paraméterrel számolok... Továbbá, számpárok esetében az alap-metodika is bonyolódik, kissé...)

A sorozatos nem-kihúzás ,,káros" következményeinek kivédése egyszerűbb is. Ugyanis van egy figyelmeztető határvonal! Szám-egyesek esetében, ez: 16. Vagyis, ha már 16 alkalommal nem húztak ki egy adott számot, akkor csak a legritkább esetben szabad reszkírozni a megjátszását! (A balansz-paraméternek magas pozitív értéken kell állnia, és a húzás-történet grafikon ,,kaotikus" esemény-,,oszlopainak" is megfelelő ,,hullámképet" kell mutatnia ahhoz, hogy érdemes legyen kockáztatni...)
Számpárok estében, 72 a ki-nem húzási figyelmeztető határvonal.

Szóval, bonyolult ügy ez!... (Nem a 145-ös vakeszűeknek való játék...)

1 2 3 7 8 .11 12 .14 15 16 
Facebook komment
További címkék
elektromos kocsi, dolog hogy, elektromos világ, kipufogó gázokban, pardon, kimaradtak, autoszektor, sites, töltési surlódásból hullámképet, tannkolás húzás értékének, kivédése portfolio fjvdenkluk, előtti jelentene, átélése fogyni, kihúztak adódik, kipufogón hasznalata, érték atomtopp, érdemes nálunk,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza,
© 2016 TVN.HU Kft.