Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
decotext |
2016.02.26. 22:13 (#29) |
|
|
Kedves Határvadász!
Igazad van! Én arról soha nem beszéltem hogy az igényeinket kelljen a lehetőségekhez megváltoztani! Így is lehet békességben élni csak azért a célok így lesikkadnak! Én pl most hajom nagyon az, hogy egy szuper jó hybrid kocsit vegyünk! A neje ellene ven mert a mostani is csak 2 éves (T27-es Toyota Avensis kombi D-CAT exekutive). Én szivesen lecserélném mert a fogysztása szerintem sok! (7-8 liter dizel) Igaz hogy 2,3 motorral. de a fiam A4-es ahosnló audija 5 litert eszik....
Vagy: rendszeresen járunk külföldre. Mit március végén megyünk ismét Thaiföldre s csak Húsvét vasárnap jövünk vissza. nekünk nem elég a kertben nyíló bazsarózsa. Az igényeink ma is nagyok és a célünk ezek elérése s nem a "visszacsavarása"!! Ha Te alkalmazkodsz akkor nem a környezeted változtatod meg! S SOHA NEM KÉSŐ! Miért adtad fel? Hány éves vagy hogy így begubózol? Én azzal számolok hogy 90 leszek! (Igaz ez csak elmélet de így élünk!) Aztán ha nem ön össze akkor, akkor megyek amikor megáll bennem az "ütő". Ami utána jön, úgy sem érdekel! |
|
donaldduck |
2016.02.26. 19:15 (#28) |
|
|
-akár igen akár nem,eltelt,és a múltat megváltoztatni nem tudom, és öszinintén szólva nem is akarnám.
"Amin viszont folyamatosan változtathatok hogy elégedettebb legyek az, a pillanat!
-szerintem életünk pillanatok egymásutánisága és ha a pillanataink boldoggá elégedetté tesznek akkor végülis életünk egésze az lesz!
-a pillanataink a jelen,és azok változtatása a jövőnk. "
(saját agymenés szabadon terjeszthető ) |
|
vadallatka |
2016.02.26. 19:06 (#27) |
|
|
Igen, most elégedett vagyok az életemmel. Nem volt ez mindig így. Többet szoktam panaszkodni a kelleténél. Amikor megláttam a kérdést, próbáltam kitalálni, hogy vajon ki tehette fel és miért. Én Wobra tippeltem volna. Örülök, hogy Wob is hozzászólt. |
|
romankata |
2016.02.26. 17:10 (#26) |
|
|
Igen. Megéltem a nyugdíjas kort, van egy remek férjem 43 éve , két lányom csodásak! Van három szépséges okos unokám. Nem vagyok gazdag és szegény sem, sokan ismernek a lakókörnyezetemben, Ma is aktívan dolgozom az egyesületünkben, amely rászoruló embereket segít. Nem hiszem hogy sokat változtatnék a múltamon sem. |
|
wob |
2016.02.26. 15:15 (#25) |
|
|
Mennyire jó dolgúk van eggyeseknek aki már tudják mennyi lesz nyúgdijuk úgy 3-4 év múltán .Nincsenek tisztába abba, hogy nem amenyit akarnak hanem amennyit megszabb a törvény, ami 3 év allatt nagyon sokat változhat !!
Régi öreg közmondás : aki anyagi jóllétről az berszél, aki mondja amiről álmodózik ,ami jól jőnne számára !! Egy ember szakmáját, elhivatását 15-22 év választja meg. Nem mikor más nyúgodtan éli jól megszólgált öregségét.
Senki se felejtse : Nem mindig a koros a soros !! Akármikor jöhet a kaszás utánad. Tehát úgy éld minden napodat életedből. |
|
hatarvadasz |
2016.02.26. 14:56 (#24) |
|
|
Szia decotext.!
Én a magam módján abban a miliőben szeretnék élni ahol békesség és nyugalom van.
Szerencsére a mostani körülmények és lehetőségek arányosak a magam elvárásaival.
Élvezem a falusi élet apró de dolgos békés életét.
Az igényeimet meg a mindennapos tevékenység és az abból adódó önállóság
kellően elfoglalttá is tesz és hozadékaival pedig ellátásom elégedettségét is biztosítja.
Fiatalabb lennék, akkor még meggondolnám a váltást és annak esetleges előnyeit is,
de a mai világ visszás történései nem igazán inspirálnak engem.
Mindenki aki igényeinek mércéjét magasra emeli meg is találja annak elérhető
tisztességes módját.
A kor nem mindig mérvadó, de a hozzá tartozó egészség már korlátja a tervezgetésnek.
Úgy hogy ami még vissza van abból az életből ami elég megpróbáltatásokkal volt
színes és tele megpróbálom a lehetőségeim korlátai mellett értékesen eltölteni.
Persze ennek függvénye még az is mit hoz a jövő és a körülmények változásának szele. |
|
decotext |
2016.02.26. 13:37 (#23) |
|
|
Kedves Határvadász!
A lehetöségeket magadnak kell megteremteni!
Ha nem lottózol, soha nem fogsz nyerni! Az esélyeket
minden körülmények között magadnak kell növelni!
Ha az adott környezetben a törvénykezés, vagy a tarsadalom a politikán keresztül (vagy a gazdaság) kizárnak bizonyos lehetöségkböl, akkor nem sirni kell (vagy visszavonulni) hanem elöre kell menni, s ki kell kerülni az akadályokat! Egy pl. mi a nejemmel csak németül tudunk, de mivel láttuk, hogy a nyelvek fontossága irgalmatlan nagy (mi lekéstük), de a gyermekeink nem. Fiam három nyelven tud (angol, magyar, német) lányom idestova öt nyelven ir, olvas, beszél. (Angol, német, spanyol, magyar, s töri a franciát) Eleve olyat adtunk a kzükbe amivel a világon BÁRHOL érvenyesülhetnek, s teszik is! (Nem itthon!)
Igy értem! Mi a szakmád? Én most (60 évesen) is tanulok, igaz csak heccböl, de soha sem árt. Nekem már nem lesz karrierem, de 2-3 évig még jól fogok keresni, aztán jön a nyugdij s nem magyar szemkiszúros lesz havonta, hanem EU nyugdij, s kb. 1300-1500 euró. Neked mennyi lesz (ha lesz)?
MOST IGY ÉRTED, hogy hol van a dög elásva és miért minden a saját kezünkben van?
/// Mi van pl. a lehetö munkahellyel amiröl irtam! Erre sem léptél! Miért nem?///
A dolog hulla komoly, nincs szakemberünk! |
|
hatarvadasz |
2016.02.26. 13:22 (#22) |
|
|
Szia decotext!
Nos az önhiba egy dolog, de az csak akkor hiba ha az adott lehetőségekkel
nem él valaki.
Az hogy a lehetőségeket elveszik, vagy kizárják belőle az egyént, így az előmenetele
és épülése is már nem önös, hanem irányított.
Az esélyegyenlőség olyan valóság ami soha nem valósulhat meg.
Mindenkinek van egy bizonyos képességi szintje, amelyet még a tudás leadásával
sem lehet magasságokba fokozni.
Mivel az ismereteknek nem csak birtokosának kell lenni, hanem azt alkalmazni és innovatívan fokozni is kell.
Itt lép be a pénz és kollektív munka, amelynek feltétele az igény a szükség,
és a lehetőség.
Ott ahol az alapok és a feltételek hiánya kizárja a kibontakozás és a megvalósítás lehetőségét ott még a tudatosság és a szellemiség is csődöt mond.
Úgy hogy ahol a közösségi érdek és elvárás megosztottságánál fogva
egyénieskedések irányítása alá kerül, ott csak diktatúra és igazságtalanság
valósul meg.
Minden diktátor addig bírja a hatalmat, amíg környezetének leosztott javadalmazásai ki vannak elégítve.
A klikkrendszer elsöprését pedig mindig a jogfosztottak és a periféria szélére
megélhetésük lenullázása alapján tömegeket alkotók haragja egységben nem
vet véget. |
|
wheels |
2016.02.26. 13:14 (#21) |
|
|
Eddig én több hüvelyket is adnék. Piktorkának, Deco-nak, Fbokának.
Bubuiszusz...ez nem a múlton való rágódás.
De az ember elkövetett hibákból tanulhat. Egyébiránt én hívő szemszögből szintén azt vallom, hogy előre nézz és ne hátra. A múltban sok bánat van az emberek életében és az bizony emésztheti az embert.
Deco őszinte volt és ezt díjazom. Ha az ember elolvassa akkor rájön, hogy ő neki is lehetne jobb, ha másképp dönt bizonyos helyzetekben. De lehetett volna rosszabb is.
Ilyen témákban, ilyen őszinte lelki témákban nem szabad senkit oldalba rúgni, ha már kinyílt egy kicsit.
Sőt...máskor sem szabad ezzel visszaélni.
Hiszen a bizalom adott a kérésre válaszolótól a többi ember felé, aki olvassa.
Diszkréten szabad az ilyesmit kezelni.
Szerintem. |
|
decotext |
2016.02.26. 11:34 (#20) |
|
|
Kedves Bubua53!
Mások megitélésénél ne magadból indulj ki! Semmi dicsekvés, csak elirom, ahogy van és hogyan lehet igy csinálni. Egyszerüen minta! Nem kell se megfogadni sem elolvasni!
Mit irjak? Hazudjak, hogy tetszen neked is? (Nem fogok!)
Jobb ha sírunk, ha mutogatunk, ha állandóan másokat hibáztatunk a nyomorunk miatt???
Akkor jó gyerek lennék? Ha meg elégedett vagyon és leirom a körülményeket akkor "nag arcom van" és dicsexem? Miért a rossz a jópofa, s miért kell a jót gáncsolni?
Mert az nem lehet, hogy neked rosszul megy s az önhiba???
Mindig ÖNHIBA! Mindig magunk felelünk az életünkért! Magunk kell hogy környezetünket megváltoztassuk. Mi nem akartunk minimálbérért dolgozni s tettünk róla hogy ne is kelljen! Aki meg e´lvállalja az nyomorogjon csak!! Nekünk sem segitetett soha senki de nem is kértük |
|
|
|
|
igényeinket kelljen, lehetőségekhez megváltoztani, neje ellene, fogysztása szerintem, kedves, határvadász, igazad, arról, akarnám életemmel miatt, akkor alkotók amely, törvénykezés hajom tudom, elégedettségét változásának, wobra pillanat, megáll élünk, mellett korlátja, irgalmatlan függvénye, beszél szabadon,
|
|
|
|