Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
A reklámoknak miért nincs korhatár kategóriája?
Példák:bifidus essenzis,,ezt vajon hány éves kortól értik meg?
hüvelygomba,,,miért nincs korhatár?
bármelyik gyógyszer reklám,,biztos hogy 18 év alatt ezt megértik?
Alkohol reklámok,,,biztos hogy nem kell korhatárhoz kötni?
bármelyik műsor előzetes,ami később korhatárosként lesz levetítve
Még sorolhatnám de gondolom értitek mire gondolok.

PolitikaMédia
A kérdést írta: donaldduck ( 2010.12.29. 15:54 )
Válaszok száma: 9
Címkék: reklámoknak, kategóriája, korhatár, nincs, korhatárosként, korhatárhoz, hüvelygomba, sorolhatnám, levetítve, gyógyszer,
Válaszok Új válasz
viaamiko 2010.12.31. 03:25 (#9)
Másnak sem kéne az internet korban, mert felesleges!
cathy222 2010.12.30. 15:19 (#8)
Van korhatára, mert reklám-törvényben benne van (7-8 §) csak ezt a törvényt történetesen senki nem veszi komolyan. Sem a reklám cégek, sem a média.
geptop 2010.12.30. 13:28 (#7)
Konzervatív megállapítás:
"Jó bornak nem kell cégér!"
Miért nincs korhatár? Pont ez a lényege! Valójában a gyerek a célközönség és a közvetítő közeg! A felnőtt elkapcsolja, esetleg kimegy sörért, stb. A gyerek marad. Maradjunk a hüvelygombánál: A gyerek látja, hallja, bár nem érti. Adódik mondjuk egy társaságban olyan szituáció, ami kapcsán asszociál a gyerek és mondjuk megkérdi az anyuci barátnőjét: "Miért? Neked is hüvelygombád van?" És a reklám már el is érte a célját, az adott termékről, nemcsak műsoridőben beszél a fogyasztó.
Persze voltak korhatárt nem igénylő fantasztikus reklámok, még itt is. (A mi korosztályunk még emlékezik a "MÜSZI"-re"
Viszont van olyan reklám, amit nemhogy korhatárhoz kötnék - ha rajtam múlna - hanem betiltanék. Volt egy sikeres Red Bull animációs kampány. A Red Bull-hoz köthető ugye más is, forma-1, repülős- és egyéb autós versenyek. Van a cégnek jótékonykodási akciója is. Tehát magának a reklámozott terméknek a márkaneve más nézett dolgokhoz is köthető. Nos, ennek a "sikeres" reklám animáció sorozatnak, van egy új haszonélvezője: A Provident! És ezzel a kmpánnyal, akkor indultak be, mikor kezdett szorulni a hurok a 437%-os THM körül. És lássatok csodát! Hallotok a médiából valami negatívumot ezzel kapcsolatban. Persze ez összetett dolog, mivel vissza is üthet. Aki a Provident áldozatává vált, valahogy a Res Bullra sem néz jó szemmel.
Én mindenesetre a nagy vihart kavaró médiatörvényben szigorúan szabályoznám a reklámokat is.
De ez csak az én véleményem
olinia 2010.12.30. 13:02 (#6)
Így igaz, ne csak háborogjunk, hanem tegyünk is valamit. Pl. a sok reklámból nagyon jól megélnek, nem a szolgáltatást nyujtsák, hanem ránk erőszakolják azt, amit nekik a legjobb.
Miért kell nekik annyi keresni, hogy már mindannyian milliárdosok, ez ellen miért nem tesz már valaki valamit, vagy itt is kéz kezet mos alapon minden el van intézve.
Minek ez a sok "hülye" tévés munkatárs, minek????
A celebekkel együtt összeszedném és elvinném őket a szántóföldre dolgozni, hogy megtudják miből eszik a kenyeret, miért nem tejet isznak, és miért a külföldről behozott vegyszeres gyümölcsöket kell enni. Kicsit kapálgatnának, aratnák a búzát, sőt pékségbe vinném őket dolgozni, hogy mindennapra firss kenyeret vigyenek a szegényeknek, és még sok mindenben résztvehetnének. Remélem a celebeket legközelebb dolgozni látom.
dnemethk 2010.12.30. 09:26 (#5)
Nekem is volt már hasonló kérdésem igaz nem ily részletességgel.

A lényeg: A média főként a reklámokból,a mi agymosásunkból él.
S nagyon szomorú,hogy se Istent se Embert nem néznek, csak a pénzt hajhásszák.
Nem véletlen a sok lelki problémás gyermek,felnőtt.
"Büszke" lehet magára a marketinges mert közvetve elég sok munkát ad a lélekgyógyászoknak.
Valóban tenni kellene valamit,nem csak így magunk között háborogni.
Tegyünk javaslatot új média törvényre!!!!
lesliesonny 2010.12.29. 18:48 (#4)
Vannak jó reklámok is !!! Azokhoz szükségtelen a korhatár !
Na nem az intelligens mosópor reklámjára gondolok, amiben megtudhatjuk, hogy az intelligens mosópor felismeri a ruhában a foltot, analizálja azt, és a megfelelő molekuláival eltávolítja
Az ilyen egy elmebeteg okádás (elnézést a szóhasználatért )..., eklatáns példa arra, mennyire nézik hülyének az embert !!
Milyen érdekes , gondolkodtatok már azon, hogy miért nem látjuk a reklámok végén ..., ha nem is a stáblistát, de az "értelmi szerző" nevét ????
bozsojozso 2010.12.29. 18:38 (#3)
Mert az a célja a reklámnak,hogy vegyél.Senkit nem érdekel ,hogy ki és miért csak vegyen.
mrobroy74 2010.12.29. 16:30 (#2)
Az az igazság a bifidus essenzis-t még 36 éves fejjel sem értem....XD.Tudom hogy valami bélflóra(lehet rosszul irtam),de hogy miért jó nekem azt nem igatán tudom.Vissza térve a kérdésre,szerintem igazad van!A felsorolt reklámokat valóban korhatáros emblémával kellene ellátni.Az is az igazsághoz tartozik hogy a mai gyerekek sokkal több információt kapnak(tv,internet,stb)ezekben a 18-as témákban mint mi hajdanán.Vagy a filmeket,müsorokat sem kellene szigorúan osztályozni,vagy a reklámokat is filmes,müsoros mércével kellene kategorizálni.
olinia 2010.12.29. 16:09 (#1)
Hát, sok hülye, gügye reklám van, az biztos, nem néznek sem gyereket, sem felnöttet, sem Istent.
Hülyét lehet kapni a sok reklámtól, valószínű ezért a legkevesebbszer, vagyis nagyon ritkán nézem a TV-t, ha jön a reklám, felhangosodik a TV, szóval borzasztó, hogy mit meg nem engednek maguknak. Ilyenkor hol van akit szolgálnak, itt pont fordítva működik, nem szolgálnak, hanem kiszolgáltatják magukat, egy "tetves" banda, akik szintén a pénzt nyelik le, a mi bőrünkön.
Facebook komment
További címkék
internet korban, törvényt történetesen, reklám cégek, közvetítő közeg, másnak, internet, korban, felesleges, felismeri hajhásszák keresni, marketinges kavaró mikor, forma múlna megtudhatjuk, lélekgyógyászoknak tudom, müsorokat felhangosodik, magunk megkérdi, kapcsolatban szóhasználatért, filmeket azokhoz, vigyenek intézve,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.