Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
A 400-ftos benzin járulék nélkül mennyi is lenne?
Ez a gennyes kormány mindennel játszik ezért a pénzünk egyre kevesebbet ér eljött a 100 forintos tojás ár hát ez kell nekünk?
PolitikaMagyar Politika
A kérdést írta: pikasso ( 2018.01.13. 22:14 )
Válaszok száma: 69
Címkék: járulék, mennyi, benzin, nélkül, kevesebbet, mindennel, forintos, gennyes, pénzünk, kormány,
1 2 3 4 5 6 7 
Válaszok Új válasz
decotext 2018.02.10. 17:14 (#69)
Kimaradt a #68-ból:

Az infrastuktúra kiépítése nem az állam dolga
hanem a helyi kormányzatoké! Én nem védem
ezeket ott fennt, de nem is olyan régen átvettek egy
csomó minuszt (tartozást) az önkormányzatoktól!
Most kell, hogy pénz legyen az önkormányoknál!!

A mercédesz is azért nem ment zalaegereszegre
mert irgalmatlan pézeket kértek (volna) a cégtől
a területért!

Kecskemét nem gatyázott! Ők a nyertesek!

decotext 2018.02.10. 14:06 (#68)
Kedves Szensavasutlezaras!! #67
"Ha nincs Borsosdban infrastuktúra, akkor nem lesz cég sem!"
Akkor gondoskodjon róla a kormány, hogy legyen! Azért választottuk meg őket (még ha csak elviekben is), hogy teremtsen munkahelyet, legyen az embernek kenyere. Hogy ezt hogy oldja meg, az legyen az ő dolga. Nekik kellett a hatalom, igaz? Na, akkor a balhét is ők viszik el.
Plain and simple."

Nos, ez nem szocializmus! Ilyen tervgazdálkodás már volt. Miért nem érted meg, hogy ez gyakorlatilag kapitalizmus és itt az államnak NINCS beleszólása abba, hogy a cégek többet fizessenek vagy munkahelyet létesítsenek! A politka csak arra jó, hogy nagyban irányítson de nem szólhat bele a gazdaságba legfeljebb azzal hogy még több devizaadósságot szed össze, mint ezek!! Ha ez kell akkor nem kellett volna átrendeződni és nem kellett volna az EU-ba belépni!

====================================================

"Ki nem szarja le, hogy a melósnak mi az érdeke?"
Persze, lehet telibeszarni a melós érdekeit, de akkor nem kell vonyítozni, ha az a rohadt szemét melós nemhajlandó gombokért robotolni napi 25 órákat, hanem kimegy Németbe, ahol a fizetéséből meg is tud élni, és akkor a külföldi vállalatnak fogja termelni a GDP-t. "

A melós vinnyog, hogy kevés a pénze!
Ha meg a külföld kell neki, akkor menjen ki!

=====================================================

"Egy milliárdos meg se érzi, ha pár millával kevesebb a bevétele. Egy melósnak viszont az az 5000 forint is nagyon fog hiányozni, és persze hogy akkor elhúz Németbe. "

Húzzon! Ott dolgozni is kell a léért! Ahogy mondtam, ez
nem szocilaizmus és a milliárdos érdeke, a még több
milliárd s nem az, hogy a melós etetni tudja a gyerekeit!
Nekünk nyugati munkaadónk van és soha nem sírtunk
a jogainkért: se ünnepnap, se táppénz, se 8 órás munkanap, stb
Csak az éves fizetett 30 nap szabi! Itthon meg a melós csak a jogait ismeri
de semmi kötelességérzet! Utazni sem akar!
Itt 2 személynek is segitettem volna hogy a céghez bejusson ahol dolgozom!
Privátba írtam nekik de még csak nem is reagáltak! Igaz, a jogokat azt el kell
ásni a kertben! Lesz jó fizetés is! Mi pl. karácsonykor is dolgoztunk több mint
napi 10 órát! Itthon kik hajlandók erre, a menőkön és a tűzoltókon kívül??
szensavasutlezaras 2018.02.08. 21:13 (#67)
Kedves decotext!

Tudom, hogy vannak ilyenek is, én azokra gondoltam, akik valóban betegek, és azért mennek táppénzre. Lehet, hogy nekik csak egy könnyű kis megfázás, de ha végigfertőzik vele az egész munkacsoportot, akik meg tovább a többi részleget, akkor ennek bazinagy megfázás, legvégül pedig bazinagy ráfázás a vége. Inkább menjen el táppénzre 1 ember, minthogy a komplett céget kórházba juttassa.
Mellesleg rengeteg olyan fertőzés is van, amivel a dokik nem tudnak mit kezdeni. Az influenza is ilyen. A tudomány jelenlegi állása szerint vírusok ellen NINCS semmiféle gyógyszer (nagyon korlátozott számban az AIDS és hasonlók ellen van, de kb. lószart se ér). Az antibiotikumok nem tudnak mit kezdeni velük, vagy lebírja magától az immunrendszer a fertőzést, vagy nyiff. A vírus ugyanis tiszta DNS, akkor és úgy mutálódik, ahogy úri kedve tartja. A védőoltás épp ezért nem megoldás...idén még használt, jövőre mutálódik egy jóízűt a víruska, és onnantól fogva ki lehet hajítani az oltást a kukába, és az előállításába került sokmilliót.

Megjegyzem, táppénz alatt nemigen lehet valami fú de komoly mellékmunkát végezni huzamosabb ideig. Maximum MLM-átverést, abba meg úgyis belebukik.

"Ki fizessen többet, ha nem az állami szektorban vagy??"

A cégek, ki más.

"Ha nincs Borsosdban infrastuktúra, akkor nem lesz cég sem!"

Akkor gondoskodjon róla a kormány, hogy legyen! Azért választottuk meg őket (még ha csak elviekben is), hogy teremtsen munkahelyet, legyen az embernek kenyere. Hogy ezt hogy oldja meg, az legyen az ő dolga. Nekik kellett a hatalom, igaz? Na, akkor a balhét is ők viszik el. Plain and simple.
Mellesleg nem volt a Viktátornak valami 1 millió munkahelyes ígérete anno? De bizony. Jaaa hogy ő azt úgy értette, hogy már csak annyi maradt? Bocsánat, én kérek elnézést...

"Ki nem szarja le, hogy a melósnak mi az érdeke?"

Persze, lehet telibeszarni a melós érdekeit, de akkor nem kell vonyítozni, ha az a rohadt szemét melós nemhajlandó gombokért robotolni napi 25 órákat, hanem kimegy Németbe, ahol a fizetéséből meg is tud élni, és akkor a külföldi vállalatnak fogja termelni a GDP-t. A zsugori hazai szarházi munkaadó meg ücsöröghet korgó gyomorral az üres gyártósorok mellett. Nincs ezzel semmi baj, természetes szelekció ugye. Kíváncsi vagyok, hány csődeljárás kell hozzá, hogy megtanulják: nem szarunk oda, ahonnét eszünk.

"Mikor juttok el arra a szintre, hogy a melós érdeke nem lesz SOHA
a vállalkozás érdekével azonos! Egy munkaadó magas ivben
leszraja az ehezö melóst és családját!"

Semmi gond nincs, nye problemá, ennek egyenes következménye lesz az egetverő bűnözés, munkanélküliség, elvándorlás. De akkor egy hangot meg ne halljak tőlük, ha netán anarchia és polgárháború lesz a vége, ugyanis ezt a helyzetet ők okozták, hogy modernkori jobbágyságot, helótákat hagytak tenyészni.

"Ez nem szocializmus! Ha nincs jó fizetés fel kell kerekedni s oda menni ahol van!"

Pontosan ez történik. Szomália, here we come...!!!

" Soha nem is leszel akkor olyan helyzetben, hogy
mint melós diktálhasson."

Mivelhogy a melós az értékteremtő, ő termeli a kapzsi cégtulaj profitját, vastagon ő van olyan helyzetben, viszont ahhoz, hogy érvényesítse az érdekeit, össze kéne az összes melósnak fognia.

"Mégis ha baj van, akkor ök állnak
elöl! A cégtulajnak több a vesztenivalója, mint egy melósnak persze
csak akkor ha a melós ODÉBB ÁLLNA, de itthon nem teszi, inkább gürizik
minimálbérért!"

Egy milliárdos meg se érzi, ha pár millával kevesebb a bevétele. Egy melósnak viszont az az 5000 forint is nagyon fog hiányozni, és persze hogy akkor elhúz Németbe. Talán ezért kéne a melósok érdekeit kiszolgálni a kizsákmányolókkal szemben...mert amíg csak ellehetetlenítik az életét, itt nem lesz semennyi GDP-növekedés.
decotext 2018.02.07. 08:03 (#66)
Kedves Szensavasutlezaras! #61

"Ha táppénzre megy az adott dolgozó, annak az összege jóval kevesebb, mint a béré, tehát beteg munkások esetében irreleváns a bérkérdés."

Én magam láttam, hogy az adott dolgozó táppénzre
ment csak azért, hogy feketén dolgozhasson! Ez akkor
hogyan is van most?

___________________________________________________

"Újabban már a minimálbért reklámozzák egyes cégek itt mint kiemelkedő fizetést (valamelyik nap tűnt fel valamiféle építészeti tervezőintézet plakátján az összeg, nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek)."

Erröl lefetyelek már 1000 éve. A minimálbér az egy katasztrófa mert
ez az "egységszósz" semmire sem elég, de ha még ezt sem termeli
meg a melos akkor mi legyen? Ennyit adnak, mert kötelezö és nem
a teljesitmény függvénye a fizetés!

___________________________________________________


"Veszem észre, ezért nincs munkahely. Ha viszont így áll a helyzet , nem kell meglepődni a növekvő bűnözésen, mélyszegénységen, kivándorláson. Legyenek jól fizető munkahelyek, és akkor senki nem akar majd rabolni, lopni, segélyen tengődni, meg kimenni Németbe, ennyi a titok."

Ki fizessen többet, ha nem az állami szektorban vagy??
Ha nincs Borsosdban infrastuktúra, akkor nem lesz cég sem!
Ezért meg a helyi lakosság a felelös! Fogjanak össze, lapát
csákány és csináljanak utakat, ipartelepet, s ott olcsó energia
ellátást, olcsó telkeken, stb. Emlekszel a mercire? Úgy volt, hogy
**ZEG-re mennek, de a megye milliókat kért a telekért. Kecskemét
2, az az kettö euróért bérbe data azt a telket, ahol most a gyár van
rengeteg munkahellyel! Nem varázslat, csak egy kis hozzáértés kell!

**Zalaegerszeg
________________________________________________

"Az átlagmelós magasról tesz az üzleti érdekre. Neki egy családot kell jóllakatnia, nem hitvány nyomorult százalékokon rugózni, és megbaszni röptében még azt a 2 fillért is.

Ki nem szarja le, hogy a melósnak mi az érdeke? Mikor
juttok el arra a szintre, hogy a melós érdeke nem lesz SOHA
a vállalkozás érdekével azonos! Egy munkaadó magas ivben
leszraja az ehezö melóst és családját! Erre ott van a szociális
rendszer! Egy cég érdeke a profit! Ez nem szocializmus! Ha
nincs jó fizetés fel kell kerekedni s oda menni ahol van!

____________________________________________________________

"Ha a mi kárunkon termeli meg a saját hasznát (azaz lop), akkor van közünk hozzá. De még mennyire, hogy van!!!"

Akkor legyen! Soha nem is leszel akkor olyan helyzetben, hogy
mint melós diktálhasson. Pontosan ezért erös a nyugati szakszervezet.
(Én ugyan ellenzem azt is!) Mit gondolsz mennyi kárt okoztak pl.
a tavaji pilótaszrájokok? Milliárdokat és euróban, de ha dolgoznak
akkor a cég a legfontosabb, mert a munkaadó a cég! Ki nem szarja le
hogy egy Niki Lauda milliárdos lesz? Mégis ha baj van, akkor ök állnak
elöl! A cégtulajnak több a vesztenivalója, mint egy melósnak persze
csak akkor ha a melós ODÉBB ÁLLNA, de itthon nem teszi, inkább gürizik
minimálbérért! A fizetések a munkavállalók kezében vannak, csak nem
eléggé mobilisak ezért a melós zsarolható! Nem is érdemel többet!

========================================================

Ja, s még egy:
A toyota is elvisz "A"-ból > "B"-be, s a fenntartása/fogysztása kedvezö.
Az sem mindegy, hogy nem lopják!
Nekünk jobban megfelel ez a kombi, mert nem feltünö! Nem kell
a szomszédoknak tudnia, hogy van böven lé! Persze aki feltünési
viszketegségben szemved, annak kellene a merci vagy a BMW!
Ez a kocsi menne 230-al is, de hol?? Amikor meg ki kell mennünk
akkor a dizel az jobb, s ez is elég kényelmes!
https://www.autozeitung.de/...k=xuepJvqM

Jegyzet:
(Sajnos a gumis üzlet bedöglött, mert a horvátok is beléptek
az EU-ba. Elötte nem egyszer hoztam -afa nélküli- komplett
készleteket nagy kocsikra, nagy profittal!)


foxworkinspace 2018.02.07. 01:59 (#65)
(Ezekben, következetes... — De, csak ezekben, semmi másban nem az... — Van, hogy egyetlen jegyzetében, HÁROMSZOR mond önnön-magának ellent!...)
foxworkinspace 2018.02.07. 01:55 (#64)
...,,Ősidők óta", Toyota Avensis tulajdonlására hivatkozik! — És 5 000 euro körüli havi keresetre...
(Utána kell csak nézni..)
wrist 2018.02.07. 01:42 (#63)
Vagyis Avensis. A többit tartom.
wrist 2018.02.07. 01:40 (#62)
#60 foxworkinspace hozzászólása valóban érdekes kérdéseket vet fel. Miért Auris, mikor a gumis kérdés kapcsán még Mercedes volt, továbbá hogy ugrott hirtelen csaknem négyszeresére a fizetés?...
szensavasutlezaras 2018.02.06. 23:17 (#61)
"Ha én munkaadó lennék akkor előbb alapbért fizetnék (akárkinek) is, s csak ha jól dolgozik, akkor változtatnék, tehát nehogy már a magas bér legyen előbb!"

Na jó, csak így meg az a munkáltató jár jól, aki alapból magas bért fizet, mert hozzá mennek a munkavállalók, és kiszelektálhatja a magának a legjobbakat közülük. A többieknek már csak a söpredék marad. Ezért (is) érdemes helyből magas bért ajánlani.
Ha táppénzre megy az adott dolgozó, annak az összege jóval kevesebb, mint a béré, tehát beteg munkások esetében irreleváns a bérkérdés.

"Itthon nulla a kötelességtudat és a kötelességérzet! Ezért nincs is
a tanulatlan (illeteve végzettség nélküli) munkvállalónak jó bére"

Hát mit mondjak, napi 12 órázás (amiből 8 órát duzzogva kifizetnek hogy ne basszák meg őket a hatóságok) után ha egy marék gombot kapnék hónap végén, én se lennék túlságosan motivált. Újabban már a minimálbért reklámozzák egyes cégek itt mint kiemelkedő fizetést (valamelyik nap tűnt fel valamiféle építészeti tervezőintézet plakátján az összeg, nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek).

"Borsodba nem fog egy cég sem menni, vagy
csak nagyon elvétve!"

Veszem észre, ezért nincs munkahely. Ha viszont így áll a helyzet ,nem kell meglepődni a növekvő bűnözésen, mélyszegénységen, kivándorláson. Legyenek jól fizető munkahelyek, és akkor senki nem akar majd rabolni, lopni, segélyen tengődni, meg kimenni Németbe, ennyi a titok. Persze a Viktátor azóta is ígéri az 1 millió munkahelyet, aminek eddig a töredéke nem valósult meg.

"Az alapvető probléma az, hogy minden munkaadó megpróbálja
zsarolni a munkavállalót!"

Egyetértek, és ezt minél hamarabb orvosolni kell. Akár kevésbé törvényes módszerekkel.

"Ez üzleti érdek és pláne, hogy nem
a munkadó dolga, hogy Te jól élj!"

Az átlagmelós magasról tesz az üzleti érdekre. Neki egy családot kell jóllakatnia, nem hitvány nyomorult százalékokon rugózni, és megbaszni röptében még azt a 2 fillért is. A munkaadó vagy felismeri ezt, vagy otthagyják az értéktermelő melósai, lehúzhatja a rolót, és csődeljárás közben fogcsikorgatva arra gondolhat, mennyivel jobban járt volna, ha mégis jó fizetést ad a melósnak. A melósok nélkül a munkaadók rövidúton éhen döglenének. Ha erre minden melós rájönne, akkor fel tudnánk lépni a munkaadókkal szemben, és ki tudnánk zsarolni belőlük a jó élethez szükséges fizetést. Nem, nem habzsidőzsire meg luxusköltekezésre gondolok, már az is haladás, ha hónap végén nem csak krumplistésztára meg szárazkenyérre futja.

"A főnök illetve a tulaj jövedelméhez meg semmi közöd!"

Ha a mi kárunkon termeli meg a saját hasznát (azaz lop), akkor van közünk hozzá. De még mennyire, hogy van!!!

A bérunió, alapjövedelem bevezetésével mindezen problémákat meg lehetett volna oldani, természetesen a kúrmánynak nem érdeke, nyomorogjon csak a kisember ahogy eddig is, megbasszuk azt a 2 fillért is röptében, nehogymá' egy száraz morzsával több jusson nekik, he, há' miképzeetek, he...
foxworkinspace 2018.02.06. 20:24 (#60)
Gyengeelméjűek vezérürüje!

1. Leírtam már párszor: a TAURUS GUMIGYÁR, nem miattam ment tönkre! Nemcsak azért nem, mert 19 éves voltam akkor, amikor ott dolgoztam, hanem azért sem, mert nem voltam döntés-pozícióban, hiszen mindössze csak kisegítő adminisztrátorként dolgoztam ott, alig 5 hónapig...
(A gyár leginkább azért /is/ ment tönkre, mert nem vették figyelembe a cég LEG-PROFESSZIONÁLISABB, IDŐS GAZDASÁGI SZAKEMBEREINEK TANÁCSAIT! Azon szakemberekét, akiktől talán többet tanultam az alatt az alig 5 hónap alatt, mint más cégeknél, 20 év alatt... )
2. A munka, soha sem volt büdös számomra, de mit csináljak, ha SOKKALTÖBB ESZEM VAN, mint az 58-as idiótának, és képes vagyok, izzasztó gürizés nélkül is vagyont felhalmozmi?!...
3. Nyugaton, NEM ÚGY MEGY, hogy kevesebb alapbérrel vesznek fel egy, mondjuk a Sorbonne-on, vagy Camebridge-ben végzett ifjú embert egy munlti-céghez, mint a minimálbér! (Ilyen elmeháborodottságot, csak az 58-as idióta hisz...)
4. Akinek 5 000 euro a havi fizetése, az NEM Toyota Avensis-szel bumlizik az utakon...
5. Az 58-as nem is lehetne sikeres munkaadó, mivel amelyik munkaadónak CSAK ANNYI esze volna, mint neki, az 2 HÉT ALATT TÖNKRE MENNE!

(Mi, már nem is röhögünk az 58-as idiótán...)

1 2 3 4 5 6 7 
Facebook komment
További címkék
infrastuktúra kiépítése, állam dolga, helyi kormányzatoké, embernek kenyere, kimaradt, infrastuktúra, kiépítése, állam, duzzogva büdös egyetértek, semmi pláne magának, dolgozó varázslat dolgoznak, maximum fizetések, borsodba ahogy, minimálbért hitvány, miattam tőlük, euróért haladás, választottuk mellett,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.