Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Az demokratikus mikor egy kisebb csoport a saját kényelmét a többségtől várja? |
Mikor a megválasztásukért mindent megígértek és lényegileg az általuk fogalmazottak ellentétét törvényesítik úgy, hogy közben mosolyognak? Minden lehetséges alkalommal a választási eredményeket és az abból keletkező kötelmekre utalnak, mikor megkérdezik tőlük a döntéseik okát?
Politika – Magyar Politika
|
A kérdést írta: eladasos ( 2011.10.15. 11:21 )
|
Válaszok száma: 7
|
|
Címkék: demokratikus, többségtől, kényelmét, csoport, megválasztásukért, fogalmazottak, törvényesítik, eredményeket, megkérdezik, mosolyognak,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
hatarvadasz |
2014.04.17. 17:48 (#7) |
|
|
A Görög ókori világ demokráciája is hasonló volt, csak ott a rabszolgák
végezték el azt a plusz munkát, amit ma közmunkának nevezve baksisért
végeznek el olyan szabadok, akik olyanokra szavaztak akik megbízhatatlanok!
És teljesen mindegy ki kinek a csicskása, szavazás után nem lesz semmi
amit elvágjon az asztalán a bicskája!
Jó tudni azt, hogy mindenkinek van olyan elkötelezett célja ami soha nem
fog oda is érni!
|
|
feerko |
2014.04.17. 15:20 (#6) |
|
|
Demokratikus...mivel törvényesen lettek megválasztva . Természetesen csak akkor ,ha a megválasztási körülményeket nem vesszük figyelembe, mert már az is törvényes, még ha még olyan felemásra sikeredett akkor is .
"Minden lehetséges alkalommal a választási eredményeket és az abból keletkező kötelmekre utalnak"
Persze ezek a választási eredmények megint egy sajátságos számolás eredményekén jöttek létre .
Amúgy mindez nem lenne, gond, ha nem a saját kényelmük, meggazdagodásuk lenne eddigi tevékenységük eredménye .
Ebből következik, hogy az ország gondja nem az övék .
Ez bizonyos szűklátókörüségre utal, mert később már nem nekik se lesz mit eltulajdonítani . |
|
tunyaalak |
2014.04.17. 14:07 (#5) |
|
|
Hát igen. Ezekben a dolgokban sok igazság van. |
|
eladasos |
2011.11.01. 12:43 (#4) |
|
|
Ebben az írásban, mit jelent ez a kiemelt gondolat?
"....Auswitz (Auschwitz) vele is meg fog történni"
Mindenki mást olvas belőle és másként is értelmezi.
Egy valószerű.
A nevét nem meri a gondolatai mellé társítani sok ideirkáló. Legalább annyira, mint a népszámlálás "névtelen" kérdőívéhez a valódi kisebbségi jelzőt mellékelni. Hiszen aki Romániában él, az román! Aki Magyarországon, az magyar. A kisebbség lényege eltűnőben és csak is az erősek képesek ennek megőrzésére. De a magyar immár ezer év óta megtévesztett! Átmeneti eszmélései után ismét és újra idegen hatalmat választ és szolgál!
Evvel a néppel valami nagyon nagy baj van!
Ha egy Magyarországról érkezett cigány valahol a világban lop, akkor ő magyar. Ha Magyarországon teszi, akkor egy elnyomott kisebbségi még akkor is, ha egyébként egyes területeken a többséget alkotja. Nincsen megkülönböztetés érdemes faji vallási származásbeli bűnözés, mert a (magyar) "Új" törvények tiltják. Mindegy egyébként az, hogy a börtönök lakóinak több mint 4/5-e egyetlen népcsoporthoz tartozik. Mindegy az, hogy a kivételezettség tiltott, hiszen a demokráciának nevezett valami ekként rendeli alá a polgárságot a hatalomnak, de ennek ellenére és a büntetések mérlegelésénél jelentős különbözőségek láthatóak a tolerancia és az egyenlősdi ellenére. A büntetés végrehajtásban pedig az írott (kőbe ugyan nem vésett) szabályoktól függetlenül, komoly kivételezések tapasztalhatóak.
A hatalom meghatározza az élhetőség miden pillanatát. Ha valaki megfelelően képes helyezkedni esetleg egy kisebbségi csoport tagja és vannak némi ambíciói, akkor bármi megtörténhet. A teljesítés már nem is feltétel és a képesség sem bizonyos feladatok ellátása területén. Ezért vannak a tanácsadók és ezért találnak ki olyan titulusokat, amik mentesíthetik a legfontosabbtól a döntéshozót.
Kicsi állam?
Kinek éri meg akkor, ha a nép fizeti a költségeket?
Ki képes meg vagy be látni, hogy a magyar közéletet egy mindössze néhány fős csoport irányítja és cenzúrázza?
Ki fedezi fel a web adta lehetőségeket ahhoz, hogy megismerkedjen a mindennapok igazi tényeivel?
Ki tudja és ki akartja látni azt, hogy a pillanatnyi előnyök csak átmenetiek!
Putyin mondta:
"Ma minden akként kell megtenni, hogy holnap is bátran visszanézhess a tegnapra!"
Ez, valójában Magyarországon nem jelentene mást, mint azt, hogy a törvények pillanatonkénti változásai nem a jövőt igazgatják, hanem mindamellett, hogy a végrehajtásukban részt vállalók a hatalmi szereplők jelenlegi jólétét szentesítik és a "saját kiemelkedő fényűzésük" mellett támogatják azt, hogy a törvényt alkotók maradhatnak a meghatározó szereplői a mindenkori egyébként csak pillanatnyi irányzatnak! Természetesen ez a felső vezetőkre és az utánpótlás keretre érvényes. Hogy ennek a csoportnak tagjai egy kisebbséghez tartoznak, akik ráadásul a demokráciát és az egyenlőséget meghazudtolva "kiemelten védett státust" élveznek világszerte már ne m is meglepő. De V.Putin azt is mondta, hogy "úgy kell élni, hogy holnap ne bánkódjunk a ma cselekedetei miatt!" Ami mögött egy olyan gondolat volt, mit ma sokak nem értenek. Nem akarnak érteni. Nem akarnak tudni róla! Ez pedig az, hogy "holnap eljöhet az a perc, amikor már nem leszel vezető, irányító, kormányos..., stb. Csak egy leszel a sok polgárból és neked is azt az életet kell élned, amit mindenkinek. Neked is azokkal a hibás döntésekkel és az eredményükkel kell szembenézned, reggel a tükörben, vagy lefekvéskor, mint mindenki másnak!" |
|
geptop |
2011.10.15. 19:47 (#3) |
|
|
Végül is ez is demokratikus... Egy kulturáltan feltett, nem az indulatokat stimuláló kérdés, demokratikusan nem igazán érdekli a "nagyérdeműt" |
|
marikarobika |
2011.10.15. 16:37 (#2) |
|
|
Nem!Ha ma kis hazánkban valaki egy csoporthoz pakolja magát,akkor álljon ki mellette és harcoljon érte!Végre a magyaroknak meg kellenne tanulnia,hogy ne várjon,várjunk segítséget mástól,mert úgy sem kapunk!Gúnyt és félrevezetést kapunk segítségül!Mindent magunk kell végezni,s magunkon csak magunk tudunk segíteni! |
|
geptop |
2011.10.15. 13:33 (#1) |
|
|
A kérdés nagyon jó! És tetszik is! Valahogy így képzelem el a minőségi vita kezdetét. (A "ki köpködi velem együtt?" jellegű kérdések - számomra - nem célravezetőek.)
Tehát a kérdés jó és jogos is. Mivel nem lett megnevezve konkrétan, amire a kérdés vonatkozik, ám mindenki érti, ezért én sem nevesítek, hanem egy életszerű példával hozakodom elő:
Ezen az oldalon is sokszor szóba került már a holokauszt. Általában a borzalmak kapcsán. Pedig?... Nem máról holnapra történt a dolog. Folyamata volt... Jöttek egymás után a zsidótörvények, melyek, demokratikus úton kerültek hatályba. Aztán... gettósítás, Dunába lövöldözés, meg a vagonírozás. A zsidótörvények nem a zsidók felelőssége. De!!! A gettósításhoz, a gettókban a rend fenntartásához, a vagonírozás szervezéséhez, a koncentrációs táborokban a rend és fegyelem fenntartásához kellettek a zsidók által megválasztott tekintélyes emberek! Ők voltak a kápók. Ők voltak az összekötők a hatóság és a közösség között. Kaptak kedvezményeket. Bizonyos szintig érinthetetlenek voltak. A kiszolgáltatott zsidó közösség pedig rájuk hagyatkozott. (Nem is nagyon tehetett mást). Persze ezekről a dolgokról a hivatalos történelem csak érintőleg... szőrmentén... Ám az irodalmi alkotásokban annál bővebben. Még Kertész Imre Nobel-díjas művében is sok-sok adat van erről.
Észre sem vettük és 20 év alatt gettóba kerültünk, ahol adósságból van a szögesdrót. Nekünk csak kápót van lehetőségünk és jogunk választani.
Párhuzamok:
- Zsidótörvények: I - II - III -> Nato-tagság, Uniós- tagság, honvédség felszámolása, stb.
- Zsidók vagyonának elkobzása -> Privatizáció, piacok és stratégiai ágazatok átvétele, mezőgazdaság tönkretétele.
- Vagonírozás ->(folyamatban: orvosok, magasan képzett szakemberek elvándorlása)
- Dunába lövés -> (megkezdődött: megszorítások)
Akik részletesebben foglalkoztak valamilyen szinten, a holokauszt történetével, az tudhatja, hogy volt a zsidóknak néhány kitörési kísérlete. A varsói gettólázadásban a kápók a közösségük mellé álltak, egyesek a lázadás irányítói lettek... A prágai gettóban a kápókkal leszámoltak az ott lakók. Véres megtorlást követően a nácik jelölték ki a kápókat, akik vagy vállalták, vagy nyilvánosan kivégezték őket.
Tehát gettóba kerültünk. A mindenkori kápóinknak megszabják, mit és hogyan kell teljesíteni. Nekünk csak annyi lehetőségünk van, hogy válasszunk magunknak "összekötőt"
A népirtás már nem fegyverekkel és gázkamrával történik.
Mit lehet kezdeni a kápóinkkal? Meg lehetne próbálni őket az elsöprő adatú felhatalmazásukra hivatkozva rávenni a választási ígéreteik betartására, de ehhez nincs egység. Egység csak közösségben létezhet. Ott ahol a magánérdek előbbre való a közösségi érdeknél, ott ez nem megteremthető
"A magányos farkas hamarabb éhen döglik, mint a falkában élő, mely aláveti magát a falka érdekeinek! /geptop/ "
Közönyös szemünk előtt játszódik a görög kis emberek élet-halál harca és nem hiszünk neki. (Mint ahogy a gettóban élő zsidók többsége sem hitte, hogy Auswitz vele is meg fog történni.)
A csend hangjait időnként át-áttöri az izlandi példa, de lepereg. (Mint ahogy annak idején a gettókban élő zsidók hittek is meg nem is a cionista mozgalomban)
Megjegyzés:
A fenti hozzászólás a magánvéleményem. A személyeskedő, indulatos, gyűlölködő megjegyzésekre, megszólításokra nem kívánok reagálni! A hozzászólásomban leírt tényekről viszont hajlandó vagyok. |
|
|
|
|
plusz munkát, megválasztási körülményeket, választási eredményeket, abból keletkező, görög, ókori, világ, demokráciája, megválasztott mezőgazdaság érvényes, népirtás aláveti hatalmi, putin kezdeni vállalták, kiszolgáltatott elvágjon, hivatkozva vállalták, putin csend, időnként végeznek, álljon egyes, folyamata lényege,
|
|
|
|