Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Mit lehet ebben az esetben tenni?
Sziasztok!
3 nappal ezel?tt befestettem a hajam Wellaton (fekete) hajfestékkel. Aznap nem volt semmi baj. Majd másnap reggel arra keltem, hogy váladékozik a fejb?röm és viszket, a párnám rendszerint el volt ázva. Nagyon megilyedtem, így felkerestem a házi orvosom, aki így tett: "Soha életemben nem láttam még ilyet".. Adott a b?rgyógyászatra beutalót, meg valamit ráírt a papír másik oldalára hogy soron kívül fogadjanak. El is mentem a b?rgyógyászatra, ahol felírt a f?orvos asszony Babe extra gyengéd sanpont, Fucicort krémet és AERIUS 5mg tablettát. Azt mondta, hogy szedjem a teblettát 3 napig reggel-este 1/1ben.. Majd 3. nap után csak este. Illetve a Babe sanponnal mossam mindennap, és ha megszáradt a hajam akkor kenjem ezzel a ken?cssel. Mikor haza értem megtörtént.
Másnap mikor felkeltem arra eszméltem, hogy a homlokom baromira megdagadt. Ugy szint megilyedtem és azonnal vissza mentem a házi orvoshoz aki megint csak beküldött a b?rgyógyászatra. Sajnos nem tudtam vissza menni (családi okokból -.-) de aznap egyre csak "n?tt" a homlokom. Majd észre vettem hogy id?nként nehezebben kapom a leveg?t. Nagyon megilyedetem, anyám is és kihívta az ügyeletet. Aki megnézte s csak szimplán ennyit mondott: "Igen, alergia esetén el?fordul hogy megnövekszik a fejünk mint az ürlényeknek (nyomtam egy báj vigyort, de rendesen pofán basztam volna) megnézte a papírt amit a b?rgyógyászaton kaptam, és azt mondta aggodalomra semmi okom, szedjem tovább s hétf?ig lemegy a dagadás a pofimról.
Hát hogy is mondjam, meg viselt ez az egész. Ugyan is majdnem derékig ér? hajam van (de hogy meddig kitudja) nagy nehezen čpp ésszel el fogadtam hogy ki fog hullani.. De mikor ma reggel felkeltem s láttam hogy már a nem csak a homlokom van bedagadva hanem a halántékomtól egészen le az arcomig... Olyan szinten hogy a szemem alig tudom kinyitni, kegyetlen... Félek nagyon.
Amiért ide írtam, annak a lényege annyi hogy szeretném ha olyan emberk írnának akikkel megtörtént ez vagy hasonló, s hogy mennyi id? alatt múlt el, milyen gyógyszerekkel/ken?csökkel!
Kérlek nyugtassatok meg, hogy vissza kaphatom a régi arcom. (Iszonyat torzzá vált)... És lelkileg nagyom felboríott ez az egész, egyszer nevetek a kínomon, egyszer olyan idegesség jön rám hogy a falat verném, újaimat tördelem, máskor elkezdek b?gni... Nem jó, és a környezetemben mindenki tanácstalan, és eszméletlenül félek, mert ezek szerint a gyógyszerek sem jók.. Vagy mégis? Vagy ennek ki kell jönnie ebben az esetben?!
Kérlek segítsetek.

ÁllatokEgyéb kérdések
A kérdést írta: ginakapas ( 2014.03.22. 11:21 )
Válaszok száma: 17
Címkék: esetben, tenni, ebben, lehet, környezetemben, gyógyszerekkel, eszméletlenül, rgyógyászaton, rgyógyászatra, halántékomtól,
1 2 
Válaszok Új válasz
ginakapas 2014.03.30. 17:49 (#17)
Rendben. A duzzanat már teljesen lement, de vannak bajok még. Ez a ragacsos folyadék még mindig folyik. Illetve viszket a fejem, s az egész testem is
vargamarga 2014.03.30. 17:45 (#16)
Amit leírsz, azok allergiás tünetek. A hajfestékekben vannak fém ionok, és valószínűleg fém allergiás vagy.
ginakapas 2014.03.24. 09:57 (#15)
Akárhányszor a ment?t hívtam, mindig az ügyeletet küldték!
De ezt az egész dolgot fel fogom vázolni az interneten! Mindenki tudja meg milyen veszélyei vannak, és hogy az egészségügy nem való semmire!
Tegnap megint kaptam szteroidot meg kalciumot!
De mától már csak szimpla kalciumot fogok kapni, mert két napig hatalmas adag szteroidot kaptam, s most a kezel? orvosom attól fél hogyha továbbá alkalmazzák nálam akkor le állhat a mellék vesém.
De már kezd "nagyjából vissza alakulni az arcom"..
decotext 2014.03.23. 17:38 (#14)
Ott van, onnan irogat!
gitta37 2014.03.23. 17:32 (#13)
Tudod mit nem értek? Hogy te ezekkel a tünetekkel miért nem vagy már rég kórházban!
ginakapas 2014.03.23. 01:34 (#12)
Kedves válaszolok!
Nem rég távozott az ügyeletes orvos, mert bekövetkezett baj és elkezdtem fulladni.
? adott nekem szteroidot meg kalcium injekciót, azt mondta hogy ez látványosan le fogja vinni a duzzanatot! Ami azt illeti a szemem már jobban ki tudom nyitni, nem látványosan de valamennyire sikerül!
Azt mondta hogy holnap is hívjuk ki, hogy beadhassa holnap is! És hogy hétf?n keressem fel a házi orvosom, neki kötelessége kiírni s adni míg el nem múlik!
ginakapas 2014.03.22. 17:36 (#11)
Köszönöm, s teljesen igazad van! Nincs mit szégyelnem. De mivel nagyjából kiszemléltük, hogy a dagadás nem a hajfestékt?l van, hanem a penicilint?l! Így hétf?ig várunk, ma estére már nem szedem be a bogyót! S mivel a kedves elöz? hozzászoló ajánlotta a kamillás vízet(ismer?söknél, gyúlladásra, sok másra bevállt) így kipróbálom a fejemre azt! És ha minden jól megy, vagyos bele trafáltunk a penicilin alergiába akkor holnap estére/hétf? reggelre látványosan le kell mennie a duzzanatnak az fejemr?l. Ha viszont nem lesz változás hétf?n fél nyolckor irány a b?rgyógyászat!
Lehet hogy mind ez a kisérletezesés braomira irtóan hangzik, csak hogy egy bibire most eszméltünk fel. Ugyan is mikor bevettem a bogyót, után 1-1,5 órára látványosan dagadt az arcom! És a homlokom is akkor kezdett el dagadni, mikor az els? bogyót bevettem.
Lehet hogy hihetetlen, vagy akármi, de ez legalább egy halvány remény sugallat, ami ezt a szörny? napomat kicsit ki színezi!
decotext 2014.03.22. 17:19 (#10)
Kedves Ginakapas!

"Kész szenvedés lesz ilyen fejjel az emberek közé menni."

S miért is? Ezt azért magyarázd el nekem? Semmi olyan betegséged nincs ami fertőző lenne!! Ráadásul nem akarattal idézted elő** a helyzetet. Mi akkor eneked ebben a kellemetlen az emberek között?

** Pl. egy krónikus másnaposság amire a láthatóan rozoga állapotod utalna azt kellene szégyelni mert ezt ugyebár tudatosan és akaratlagosan idézted elő, de egy ilyen balul sikerült hajfestést ilyen reakcióval garantáltan nem magad kerested! Mit kell akkor ezen problémázni!


(Ez különben hasnló mint amikor a nejem kemót kapott. Soka hasonló kopasz kezelt szégyelte a hajhullást és parókával vagy kendőkkel/sapkákkal takarták a fejüket! Miért is? Ki az aki akarja magának a hajhullást ilyen súlyos betegségnél??? Senki! Akkor mit kell széleni??? Ez a reakció is nálad egy súlyos következmény de nincs mit szégyelni! Ez csak pech!)
ginakapas 2014.03.22. 16:28 (#9)
De mi a biztosíték arra, hogy a gyógyszerekben lehet a gond?
ginakapas 2014.03.22. 16:25 (#8)
Sajnos nem állt el a válladékozás, de ha lehet hogy a gyógyszerek miatt van akkor továbbá nem szedem ?ket. :/
Illetve nem sokára megyünk az ügyeletre, remélem sikeresen fogok haza térni. Hiszen éjjelente nagyon rosszúl alszom, most kicsit pihentem, de ebben a fergeteges családban azt is nagyon nehezen lehet.
Kész szenvedés lesz ilyen fejjel az emberek k?zé menni.
Köszönöm a válaszokat!
1 2 
Facebook komment
További címkék
ragacsos folyadék, egész testem, hajfestékekben vannak, ügyeletet küldték, rendben, duzzanat, teljesen, lement, adott vannak tünetek, nekem állhat hajfestékt, sikerül gyógyszerek rgyógyászat, hogyha igazad, betegséged nagyon, tudod bevettem, remény lehet, alszom sugallat, sikerült vesém,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2018 TVN.HU Kft.