Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Ti értitek az elektromos autók problémáhját?
Egy jobban reklámozzák Európa és világszerte az "E" az az, az elektromos autókat! Azzal a dumával jönnek, hogy "emisszió mentes" közlekedés!

Kérem én ezt nem értem! Az áramot termelni kell amit "tankolnak" ezek a kütyük. Ha tegyük fel meg tudnám venni a Teslát, az áram amivel megy miért emisszió mentes? Még szélenergia sem az mert a "propellerek" gyártásakor is van emisszió s nem is kevés!! Akkor ezt ki érti?

KörnyezetKörnyezetvédelem
A kérdést írta: decotext ( 2017.09.24. 19:19 )
Válaszok száma: 158
Címkék: problémáhját, elektromos, értitek, autók, propellerek, világszerte, szélenergia, reklámozzák, gyártásakor, elektromos,
1 2 3 7 8 .11 12 .14 15 16 
Válaszok Új válasz
sode01 2017.09.25. 13:10 (#8)
"Azzal a dumával jönnek, hogy "emisszió mentes" közlekedés!"
Miért, nem az? Mit nem értesz ezen?
decotext 2017.09.25. 12:18 (#7)
Kedves Hatibácsi! #6
Sajnos nem értem. Egy ilyen kocsi elöállitásánál lényegesen több az emisszió mint a belsöégésü motoros kocsiknál. Ezenkivül az akkumlátorok elöállitásánál is mérgek tömkelege koncentrlodik egy helyre (baleseti veszélyek) Aztán ezeket is szállitják az eladási helyre, ahogy a többi járüvet, tehát itt semmi megtakaritás, s nem utolsó sorban több áramot kell majd termelni és fogysztani, ha töltögetjük hosszú órákig!

Egyébként itt most nem a hybrid kocsikról beszélek, hanem a, CSAK elektromosan müködö kütyükröl! S tegyük fel, hogy az ára nem Tesla mértékü lesz hanem mindenkinek megfizethetö, akkor hogyan és hol töltögetjük majd ezeket? Én még megoldom a garázsomban, de sok millió lakos pl. Budapesten vagy a nagyobb városok lakótelepein mi lesz a megoldás?

Csak nézzük meg Budapesten mondjuk a Tököly utat vagy a Rákoczi teret! Hova a sok elektromos kocsi töltöhelye? Lakóhelyemen vannak 80 lakásos blokkok, ahol 4 emelet van feljárónként? Adj már ötleteket, hogy X a negyediken, hogyan töltese majd a kocsiját? Kilógatja az erkélyen a "tyúkbelet" és arról?

Aztán ott van a távolság. Hát kérem ezen még 20 évet kell dolgozni! Az
igaz, hogy egy Tesla 800 km-t tud menni egy töltéssel de, ez a kocsi 250
ezer euronba kerülne, s jó hat órát kell tölteni, ha "kimerült". Kik vesznek
itthon elekrtomos autókat? Legfeljebb egy taxis cég akik a telephelyen
állandóan töltögethetik!!

Mi legyen Hatibácsi? A dizellel több mint ezer km-t megyek egy tankkal
és bárhol megtankolok 5-10 percen belül, s ha összeszámolom akkor
még egy új kocsinál is évekig olcsóbb vagyok. S a tisztitott levegöröl meg
ne beszéljünk mert már minden van a kocsiban. NO2 szürö, finom részecske
szürö, katalizátor, stb. Szerintem a kipufogóról lehetne egy lélegeztetö berendezést
müködtetni!

Egyébként ott van a hidrogén autó, ahol a kipufogón viz jön ki!
Az miért nem jobb? S hidrogénnel van teil a világ! S ha már az
áram neked "tisztább", akkor a vizet el lehet árammal bontani, s
lesz elég hidrogén a kocsikat tabkolni, az oxigén maradékot meg
szabadon engedjük, hogy legyen mit lelegezni!!

SZÓVAL NEM ÉRTEM!

Miért fulladnál meg egy ma 2,5-3 éves kocsi "büzétöl"? Nálam semmi
nem látszik, hogy mi jön hátul ki! A kamionok, hajók, buszok, motorkerékpárok,
sokkal koszosabbak! Látok nem egy régi kocsit amik már 15-20 évesek.
Azok füstölnek, de ezek gazdái nem tudnak elektromos kocsit venni mert
nincs lé. Ezért is járnak régi romokkal! AKKOR MOST MI LEGYEN?
hatibacsi 2017.09.25. 11:45 (#6)
Decotext...Nem értelek, hogy mit nem értesz....Az emissziómentes közlekedés, annyit jelent, hogy nem kell megfulladni nekem a te autód bűzétől....Az energia termelés helyére koncentrálódik a trutyi, ha van...Mert atomenergia esetén, meg föleg nem kell megfulladni....... Hogy ez jobb-é mint ami van....Jobb...Ha megérted, ha nem....

Na de nézzünk egy benzines, vagy diesel autót....Megfulladnak, ahol kitermelik, megfulladnak, ahol szállítják, megfulladnak, ahol feldolgozzák, megfulladnak, ahol elszállítják a kutadba, és megfulladnak amerre megy az autód....Egy E autónál egy helyen keletkezik pöffeteg, ha olyan az előállítás, akkor az energia előállítás helyén...Sem a szállítás, sem a transzformáció, sem a töltés, sem a fogyasztás nem pöfög....Érted, Amice?....
decotext 2017.09.25. 07:19 (#5)
Nem veszek, mert nem tudom használni! Négy vagy
többórás (tankolással) töltéssel, gyakorlatilag használhatatlan,
ha munkába jársz. Egy hybrid az nem rossz, az lesz hamarosan,
de akkor miért reklamozzák Európa szerte ennyire az "E" autókat!
(S itt most még nem is beszéltünk a megtehetö távolságról!)

Egy trolibusz vagy villamos pl. BP-en jól bevállik, de hát
ezeknek fix utvonalaik vannak ahol a felsö vezeték halad.

Persze lehetne erre megoldás. Ha összeállna az összes európai kocsigyártó
és egy fiókos rendszerrel egységesitenék az akumlátorok cseréjét minden
benzinkúton! Odamész, fiók ki (regi aksi) új be, (töltött aksi) s tovább......
Ez persze egyelöre álom marad.

Jegyzet: nálunk egy egy hosszabb út minimum 1200 km (csak oda) aztán
1200 vissza. Kinek volna ideje többórást tankolásra naponta 2x vagy 3x???

sode01 2017.09.25. 00:46 (#4)
Ha nincs pénzed az otthoni tankolásra, ne vegyél E-autót. Gond egy szál se!
decotext 2017.09.24. 20:10 (#3)
Ja, és valami kimaradt még! Tessék mondani, meddig tart, hogy
egy ilyen kocsit feltöltsek, ha tegyük fel volna rá lehetőségem?

http://www.origo.hu/...-musk.html
Idézet:
Ha már fizettek érte
Azt persze hozzá kell tenni, hogy azért az áramért, amivel otthon, a garázsban tölti valaki az autóját, a tulajdonos fizet, míg a töltőállomáson betankolt áramért a Tesla. Illetve végső soron a jelenlegi modellek borsos árában mégis a tulajdonos, így nyilván vannak olyanok, akik azért hordják az állomásokra a kocsijukat, mert ha már benne van az árban a töltés, akkor ki akarják használni. Ráadásul a gyorstöltő-állomások fél-egy óra alatt feltöltik a kocsikat, sokkal gyorsabban, mint ahogy konnektorról lehet.

(4,5 óra? S addig mit csináljak?)

decotext 2017.09.24. 20:03 (#2)
Nagy hiba az is, hogy sokszor összetévesztik a hybrid kocsikat az elektromos kocsikkal pedig messze nem ugyan az: http://elektromos-auto-arak.hu/...61 2_launch
(Itt pl egy oldalon van a két tipus!)

Szóval mégis! Mikor mondják el az
igazat az elektromos meghajtásról?

A egyenesen nevetséges az az, hogy a németek "kiszállnak" az atomenergiából és cserébe a sokkal rosszabb hatékonyságú és sokkal jobban szennyező szénerőműveket építenek! 13 újat akarnak építeni! https://www.greenpeace.de/...k=ZbAzn atI
Nem sámli! Ez tisztább? Most már nem csak a dizelnél verték át a népet, hanem az eletromos kocsiknál is teszi ezt a világ, élen Teslával?

Az áram termelése NEM EMISSZIÓ MENTES!
A szél és vízienergia termelésnél sem az!


decotext 2017.09.24. 19:21 (#1)
PROBLÉMÁJÁT? >> akart lenni! Pardon!
1 2 3 7 8 .11 12 .14 15 16 
Facebook komment
További címkék
dumával jönnek, ilyen kocsi, emisszió mint, belsöégésü motoros, azzal, dumával, jönnek, emisszió, beszéljünk elöállitásánál hordják, olyan mégis európa, persze hogyan problémáját, teszi tudnak, sajnos töltött, bontani atomenergia, fizet nálunk, utvonalaik többórás, mondani lehetőségem,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.