Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
hatarvadasz |
2016.03.16. 18:43 (#40) |
|
|
A történelem történéseinek igénylése a mesékkel kezdődik.
és amikor a mese a történelemben visszatükröződve feleleveníti az élményt
akkor azt tanulni is fogja a gyerek.
Az érdeklődés felkeltése alapja a tantárgyhoz való kötődés elérése.
Az a tanár aki a tananyagot úgy adja le hogy képes lekötni a diákjai figyelmét, annak fegyelmeznie sem kell.
Minden tanár a maga tekintélyét a diákjainak köszönheti, mert bennük testesül meg a tudatosság ami az ő célja is. |
|
neftisz |
2016.03.16. 13:57 (#38) |
|
|
Legyen szabad a tankönyvválasztás!
Csökkentsék a tanulók terheit!
|
|
neftisz |
2014.08.08. 06:10 (#37) |
|
|
(#32)
Ha elvesznek valamit, és az ellenértékét nem egyenlítik ki, akkor tartozás áll fenn.
Az embernek nem árt észben tartani, hogy elődei révén mihez van jussa. Ezért fontos a történelem ismerete, de a mostani tananyagnál valóban a semmi is jobb.
A gyerekek akár önszorgalomból is megszereznék a nekik fontos ismereteket, ha nem épp ezt az önszorgalmat próbálnák csírájában kiölni belőlük. |
|
piktorka2 |
2014.07.27. 08:15 (#36) |
|
|
Nekünk a történelmet és a politechnikát is a Bögre tartotta. miközben vertük a kalapáccsal a fát, a vasat, Ő közben mesélt a fáraókról, a királyok völgyéről, a fáraókról és mi lenyűgözve hallgattuk és közben jól elvertük a kezünket is. TV nem vot otthon, csak a szomszéd néninek , úgy hogy csak ritkán mentünk át megnézni egy egy adást. de a mesét azt nagyon szerettük. Most is van legalább 20-25 mesekönyvem. Benedek Elektől az Ezeregyéjszaka meséi -ig.
Most is olvasgatom Őket. és minden más történelmi irományt. Szeretem a múltat böngészgetni.
És szerintem ez a Bögre érdeme. Mint ahogy a magyart is megszerettette velünk a magyartanárunk. Nála mát mi is nyelvészkedtünk, mert a neve Fekete István volt. először Kávé volt a beceneve, de mi aztán állomásoztattuk löttynek, majd egy idő lett Litty, Lötty és a végén Lotyó. Na ez maradt meg. Ez lett a becsületes neve nálunk és az egész suliban, de nagyon szerettük őt mert érdekfeszítően adta elő magát. Szerintem akkor még nem volt ilyen rohanó világ, jobban tudtak foglalkozni a tanárok a gyerekekkel. Ma sok esetben azért megy tanárképzőbe valaki, mert nem vették fel valamilyen egyetemre. Ez aztán vissza is üt arra, hogy megszerettessenek egyes tantárgyakat a gyerekekkel. |
|
sunchat |
2014.07.27. 05:53 (#35) |
|
|
Miért, utálják?
Magamból kiindulva én gyerekként nem szerettem, de nem azért, mert a törénelmet általánosságban nem szeretjük. Semmi olyat nem szerettem, ami szerepelt az érdektelenségi halmazba, és a történekem szerepelt. Ami nem érdekelt, azt pedig nem tudtam szeretni. A matematika sem érdekelt egészen addig, amíg meg nem értettem (na jó, mármint egy részét). Igaz, két merőben eltérő tárgyról van szó.
A tanár mindig azzal próbálta fényezni a történelmet, hogy dehá' az egész csak mese! Nálam meg ez visszájára fordult. A meséket se szeretem
Aztán az idő előre haladtával kezdtem észre venni, hogy a múlt bizonyos részleteire (piramisok, császárok, 1-2 vh, Mo. királyai stb) kíváncsi vagyok. No nem annyira az évszámokra, sőt...
Nehéz valakivel olyan tárgyat megszerettetni, ami nem érdekli őt. Előbb talán érdekessé kell tenni, a többi már megy magától. |
|
piktorka2 |
2014.07.26. 19:29 (#34) |
|
|
Ó! mi szerettük és én most is szeretem.
A töri tanárunk egy fej volt. Tálay Antalnak hívták, de mi csak Bögrének neveztük. Úgy adta elő a dolgot, hogy szinte síri csend volt az osztályban, míg más órákon egy káosz. |
|
taen |
2014.07.02. 22:10 (#33) |
|
|
Az én édesapám történelemtanára Grexa Gyula volt.
Ha nem lett volna jelentős alak, nem tudnám a nevét. |
|
decotext |
2014.06.28. 11:31 (#32) |
|
|
Szerintem továbbra is a tanártól függ, hogy mennyire szeretik a kölykök a történelmet, de nagyon nagy hatása van az otthoni nevelésnek is. Nálunk mindkét gyereket matekra, kémiára, fizikára és biológiára nyomtuk fel! Már kiskorukban (3-4 évesek) matekot játszottunk és tudtak sakkozni.) Imádták is ezeket a tantárgyakat, s mai is nagyon hasznos nekik! Ezek a nagyon is gyakorlati tantárgyak nem csak bla bla, és nem lehet félreérteni, sem félremagyarázni, mint a történelmet! A fizikai és matematikai törvények mindenhol érvényesek, s azonosak! (Egy demokrácia vagy egy politikai irányzat meghatározása akár utcánként is változhat!) Ezek a tantárgyak nagyon is használhatók a mindenapi életben! Az, hogy mikor volt az Aranybulla, nem fog senkit jollakatni sőt a deviazhiteléből sem lesz kevesebb tartozása, de ha jól tudott volna számolni......
Lássd Trianon: itthon a legtöbben "szétvagdalták az országot, s elvették az ország 3/5-öt részet" duma megy (és sirnak), de senki nem szól arról, hogy az akkori Osztrák Magyar monarchia bizony nagyon is veszélyeztette Európát, s ezért összefogtak az antant hatalmak ellenünk! Tehát a történelemben sem úgy kezdődött a dolog, hogy "visszütöttek"...... |
|
taen |
2014.06.28. 10:02 (#31) |
|
|
Drága neftisz!
Nem lehet valaki tanárrá anélkül, hogy előtte tanuló legyen.
Abból a búzából, amit nem vetettél el, nem tudsz kenyeret sütni! |
|
|
|
|
történelem történéseinek, mesékkel kezdődik, történelemben visszatükröződve, érdeklődés felkeltése, történelem, történéseinek, igénylése, mesékkel, gyula egyenlítik kölykök, fekete embernek révén, jollakatni szétvagdalták elvették, terheit tudsz, kezdtem legalább, nagyon tárgyról, tudtak senki, jollakatni használhatók, továbbra kíváncsi,
|
|
|
|