Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
klifi |
2011.01.20. 19:00 (#9) |
|
|
Szerintem sokat javul. Egymásra nagy hatással vagyunk, ez mindenképp tény. Sokszor észrevettem, hogy ha autópályán csak 120-szal haladok, akkoris keveset kell előznöm, mert a többség nem hajtja az autóját, ivélhetően inkább hamarabb elindul, így biztonságosabb is és olcsóbb is, mert meglátszik a fogyasztáson is az a 10 km/h sebességkülönbség. Ezen kívül városi közlekedésben se túl veszélyes a helyzet. Rendszerint átengednek hamar másik sávba, ha váltani akarok, kiengednek benzinkútról, stb...Nagy szerencsére a többség ésszel vezet. És egyre többen vagyunk, mert sokan a magas bírságok miatt se mernek már annyira száguldozni. |
|
magdika48 |
2010.10.25. 19:24 (#8) |
|
|
A KRESZ nem a morálra, hanem a biztonságra épül! |
|
bartakitty |
2010.10.25. 16:51 (#7) |
|
|
Sztem egyáltalán nem, mert még mindig van olyan "70-es" kalapban vezető öregúr, aki balra indexel és jobbra kanyarodik.
Nem egyszer tapasztaltam már ilyet, sajnos.
|
|
marschall |
2010.10.23. 09:25 (#6) |
|
|
A közlekedők viselkedését megfigyelve képet alkothatunk a társadalom állapotáról, az emberek egymáshoz való viszonyáról. A közlekedésben résztvevő egyéb helyeken, helyzetekben is agresszív, törtető, vagy figyelmetlen, tudatlan stb.
A közlekedők zavarják, akadályozzák és emiatt útálják egymást. Az autós szerint idióták a motorosok, a gyalogosok, a kerékpárosok, a rendőr stb. A gyalogosok, a motorosok, a kerékpárosok és szinte mindenki így gondolkozik. Az autós a másik autósra is haragszik mert bevág elé, vagy éppen totojázik stb. Ez egy nagy harc az utakon mindenki mindenki ellen. Ezért aztán nem szabad csodálkozni, ha baleset történik. És akkor még nem beszéltünk a szabályok, törvények tiszteletéről, betartásáról. Magyar népszokás lehet a törvények, szabályok be nem tartása, kijátszása...
A közlekedési morál javulását, szerintem csak úgy lehetne elérni ha minden közlekedő képes lenne elfogadni azt a célt, hogy MINDENKI eljusson oda, ahová szeretne.
A Kresz toldoldozgatása nem biztos, hogy jó módszer. Bonyolult, sokak számára felfoghatatlan érthetetlen, logikátlan. Legjobb lenne, egy teljesen új szabályrendszert alkotni.
Amúgy egyébként, e negatív gondolatok ellenére, azt kell mondjam, hogy azért látszik némi javulás. Hivatásos sofőrként, naponta közlekedni vagyok kénytelen. Ezért merem állítani, a közlekedők egyre nagyobb hányada mutat segítőkézséget, udvarias és türelmes. Látok ilyen gyalogost és kerékpárost is.
Szóval optimista vagyok, a jövőt tekintve. |
|
katalintom |
2010.10.22. 19:02 (#5) |
|
|
Én inkább azt vettem észre, hogy egyre kevesebb gyalogos közlekedik a zebrán. Mióta veszélyes hely lett, azóta máshol szaladnak át az úton.
Ha igazán balesetmentesen akarunk közlekedni, akkor gondolatolvasónak is kell lennünk. Sok eset van amikor, csak találgatok, hogy vajon mit akarhat az a biciklis vagy az autós.
Aztán itt vannak ezek a STOP táblák. Meg kell állnunk előtte, lerójuk tiszteletünket, annak a nagyon okos embernek, aki kitalálta ezt nekünk. Ugyanis nincs mindig jól belátható útkereszteződés, ezért búcsút kell vennünk a táblánál való ácsorgástól és ki kell tolnunk az autó orrát, hogy lássuk, mi történik az útkereszteződésben. Ekkor nagy örömünkre megjelenik egy rendőr és közli, hogy nem a STOP táblánál állunk, ezért nagy lesz a bajunk. Lehet, hogy direkt így rakták ki a táblákat, hogy ne legyen egyértelmű és lehessen kaszálni. |
|
|
mirci32 |
2010.10.22. 17:23 (#4) |
|
|
Igen! egyre kevesebben merészkednek a biztonságot jelentő zebra közelébe |
|
katalintom |
2010.10.22. 12:14 (#3) |
|
|
A szabályok nem sokat tudnak változtatni az emberek viselkedésén. Aki eddig sem tartotta be a KRESZ szabályait, az ezek után sem fogja, szabály ide vagy oda.
|
|
dnemethk |
2010.10.21. 22:02 (#2) |
|
|
A közlekedési morál JÓ irányban történő változásához nem a kreszt kellene módosítani,hanem a közlekedők (mindenkit beleértve a gyalogostól az űrrepülősig) SZEMLÉLETÉT.
Az idiótábbnál idiótább szabályok helyett a SZEMLÉLETEN kellene változtatni.
Az OK,hogy szükség van szabályokra,szankciókra is. Deeeeeeeeeeeeeeeeee
Maradhatnánk a realítás talaján. |
|
geptop |
2010.10.21. 19:38 (#1) |
|
|
A közlekedési morálon egy általános üzemanyag hiány javítana csak. (És csak a hiány időszakában)
A morálnak nem sok köze van a módosításokhoz. A bírságok szigorítása hozott valamekkora eredményt a baleseti statisztikában, de pl. ugyanannyian nem irányjelzőznek irányváltáskor, mint előtte, mivel csak súlyosabb cselekményeknél van némi óvatosság. |
|
|
|
|
többség ésszel, magas bírságok, biztonságra épül, közlekedők viselkedését, szerintem, sokat, javul, egymásra, sajnos látszik mióta, naponta irányjelzőznek biciklis, vezet táblák sofőrként, kénytelen helyzet, jövőt fogyasztáson, azóta felfoghatatlan, kellene hamar, szerintem merészkednek, merem hányada,
|
|
|
|