Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Milyen repülőgép az AN2-es?

KözlekedésLégi közlekedés
A kérdést írta: helyettes ( 2011.03.22. 12:45 )
Válaszok száma: 8
Címkék: repülőgép, milyen,
Válaszok Új válasz
gzax 2011.04.17. 20:40 (#8)
Ez ugyan csak egy rc vátozat de nagyon jó kis gép. Élvezet repülni vele....
http://video.xfree.hu/...s#videoloc
cyrano 2011.04.16. 17:48 (#7)
Hát utaztam rajta Debrecen térségébe :-)
Azt hittem szétesik :-)

Pilóta nevére nem emlékszem de rendes volt elmagyarázta mért kell kézzel indulás előtt párszor a légcsavart "átpörgetni" majd felszállás előtt kicsit "orra buktatni"
És hát megnéztem a fülkét is :-)

De Őszintén ?? csodáltam hogy fent marad
helyettes 2011.04.16. 17:42 (#6)
Csak azért kérdezem mert az apukám a repülésben dolgozik és én jól ismerem ezt a gépet!!!
fdng 2011.03.22. 13:57 (#5)
Bocs, azt hiszem, összekevertem egy másik típussal.
fdng 2011.03.22. 13:56 (#4)
Amin én utaztam, annak nem volt hátsó ajtaja, redőnyből fabrikáltak neki. Ülések sem voltak benne, a földön kuporogtunk ugrás előtt. 
pawnee 2011.03.22. 13:18 (#3)
Az An-2-es a világ jelenlegi legnagyobb kétfedelü repülőgépe 18m-es szárny fesztávval 3500 kg üres sullyal és AS62 IR 1000 Le 9 hengeres csillagmotorral rendelkezik, két pilóta és 12 utas repülhet a P változattal. Itthon korábban az MHSZ és a MÉM RSZ valamint a RAFO használta ejtőernyős ugrásra légi növényvédelemre térképészetre, 1992-ben belföldi járatra és rádió megfigyelésre. Ma még dolgozik a növényvédelemben ejtőernyős ugrásnál és sétarepülésnél. Számuk jelentősen megcsappant az utóbbi időben mert jelentős az üzemanyag fogyasztásuk 200 l/h. A volt keleti blokk országaiban is egyre kevesebb repül. A pilóták körében igen közkedvelt jóindulatu és mindent biró igásállat én 18 évig dolgoztam vele. Kaposvári repülőtéren javitanak még Ancsákat külföldnek is.
cathy222 2011.03.22. 13:16 (#2)
Az An-2-es a második világháború után legnagyobb számban gyártott kétfedelű repülőgép. Bár a konstrukció már "túl van az ötvenen", mégis széles körben alkalmazzák a mai napig. Szinte az egész világon elterjedt ez a közkedvelt, könnyű szállítórepülőgép. Mezőgazdasági hasznosítására utal orosz neve: kukuruznyik, vagyis kukoricás.
durcimarcika 2011.03.22. 12:58 (#1)
Az ANTONOV-2-es vagy AN-2-es ill becenevén Ancsa, egy régi orosz repülő, melyet Magyarországon előszeretettel használtak utasszállítástól a mezőgazdaságig minden területen.
Facebook komment
További címkék
repülésben dolgozik, másik típussal, földön kuporogtunk, világ jelenlegi, ugyan, vátozat, nagyon, élvezet, repülőgépe növényvédelemre ancsa, utóbbi minden repülő, mezőgazdaságig kuporogtunk azért, alkalmazzák ugrásra, dolgozik külföldnek, hittem melyet, sullyal mezőgazdaságig, orosz magyarországon, kaposvári szétesik,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.