Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
cyrano |
2011.04.16. 17:48 (#7) |
|
|
Hát utaztam rajta Debrecen térségébe :-)
Azt hittem szétesik :-)
Pilóta nevére nem emlékszem de rendes volt elmagyarázta mért kell kézzel indulás előtt párszor a légcsavart "átpörgetni" majd felszállás előtt kicsit "orra buktatni"
És hát megnéztem a fülkét is :-)
De Őszintén ?? csodáltam hogy fent marad |
|
helyettes |
2011.04.16. 17:42 (#6) |
|
|
Csak azért kérdezem mert az apukám a repülésben dolgozik és én jól ismerem ezt a gépet!!!
|
|
fdng |
2011.03.22. 13:57 (#5) |
|
|
Bocs, azt hiszem, összekevertem egy másik típussal. |
|
fdng |
2011.03.22. 13:56 (#4) |
|
|
Amin én utaztam, annak nem volt hátsó ajtaja, redőnyből fabrikáltak neki. Ülések sem voltak benne, a földön kuporogtunk ugrás előtt. |
|
pawnee |
2011.03.22. 13:18 (#3) |
|
|
Az An-2-es a világ jelenlegi legnagyobb kétfedelü repülőgépe 18m-es szárny fesztávval 3500 kg üres sullyal és AS62 IR 1000 Le 9 hengeres csillagmotorral rendelkezik, két pilóta és 12 utas repülhet a P változattal. Itthon korábban az MHSZ és a MÉM RSZ valamint a RAFO használta ejtőernyős ugrásra légi növényvédelemre térképészetre, 1992-ben belföldi járatra és rádió megfigyelésre. Ma még dolgozik a növényvédelemben ejtőernyős ugrásnál és sétarepülésnél. Számuk jelentősen megcsappant az utóbbi időben mert jelentős az üzemanyag fogyasztásuk 200 l/h. A volt keleti blokk országaiban is egyre kevesebb repül. A pilóták körében igen közkedvelt jóindulatu és mindent biró igásállat én 18 évig dolgoztam vele. Kaposvári repülőtéren javitanak még Ancsákat külföldnek is. |
|
cathy222 |
2011.03.22. 13:16 (#2) |
|
|
Az An-2-es a második világháború után legnagyobb számban gyártott kétfedelű repülőgép. Bár a konstrukció már "túl van az ötvenen", mégis széles körben alkalmazzák a mai napig. Szinte az egész világon elterjedt ez a közkedvelt, könnyű szállítórepülőgép. Mezőgazdasági hasznosítására utal orosz neve: kukuruznyik, vagyis kukoricás. |
|
durcimarcika |
2011.03.22. 12:58 (#1) |
|
|
Az ANTONOV-2-es vagy AN-2-es ill becenevén Ancsa, egy régi orosz repülő, melyet Magyarországon előszeretettel használtak utasszállítástól a mezőgazdaságig minden területen. |
|
|
|
|
repülésben dolgozik, másik típussal, földön kuporogtunk, világ jelenlegi, ugyan, vátozat, nagyon, élvezet, repülőgépe növényvédelemre ancsa, utóbbi minden repülő, mezőgazdaságig kuporogtunk azért, alkalmazzák ugrásra, dolgozik külföldnek, hittem melyet, sullyal mezőgazdaságig, orosz magyarországon, kaposvári szétesik,
|
|
|
|