Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Jók maradtak e mind a kamionosok?

KözlekedésLégi közlekedés
A kérdést írta: blacklock ( 2017.11.20. 12:29 )
Válaszok száma: 28
Címkék: kamionosok, maradtak, mind, jók,
1 2 3 
Válaszok Új válasz
hatibacsi 2017.11.24. 10:29 (#28)
Nem bonyolódok jobban bele, nem viszem el a kérdést a témától, majd ha lesz kedvem benyúzom új kérdésnek....talán jövőre....
decotext 2017.11.24. 09:21 (#27)
Kedves Donaldduck!

"-mivel a Hamburgi partneremmel akárhogyan is szállíttatok, le kell egyeztetnem az érkezés idejét,azt könnyebben megtehetem ha vasúttal szállíttatok. "

KI VAN ZÁRVA!! Múlthéten kellett egy német ICE-vel (gyorsasági vonat) utaznom! 35 (harmincöt) percet késett az érkezése és a célállomáson 43 perccel késöbb értünk be úgy hogy a csatlakozásom elment! Ez nem ritkaság No.-ban! Hogyan akarsz pontosan érkezni Szegedröl Hamburgba?
decotext 2017.11.24. 09:18 (#26)
Kedves Hatibácsi! #23
Nem arról volt szó, hogy ez kinek éri meg! Ez csak
az adott cégnek rentábilis, más mindenki ráfizet!
Ezért "zúzták be a milliárdokat", de attól, hogy Te
ezt ellenzed, vagy kritizálod még igy van!

{Egyébként volt, hogy egy kocsigyár leállt, mert az adott (szállitó) cégnél
sztrajkoltak és nem volt elég anyag a szagoknál, raktáron meg nem volt!}
decotext 2017.11.24. 09:14 (#25)
Kedves Donaldduck! #22

A gépiparban s a legtöbb ipari termelésben "just in time" van!
Szenet s egyéb bányakincset lehet vonanton szállitani mert
pl. egy energia termelés (szénerömüvek) stb. lehet jóval elöre
tervezni mert ezeknek az üzemeknek irgalmatlan nagy tárolási
területük van.... Egy BMW-nek nincs! Jön a kamion > 300 ülés
> beviszik a szalaghoz > s 20 perc múlva beépitve......

Sok ma már, hogy robotokkal oldják meg!

A tárolási kapacitást pl a VW úgy oldja meg, hogy 30 kaion is
várakozik küönbözö parkolókban, s lehivásra mennek be az üzembe!
Persze pl. M 10-es csavar van tona számra raktáron is, de ezt is
inkább a környezö gyártóktól rendelik!
https://www.scope-online.de/...407608.jpg
http://volkswagen-poznan.pl/...k=mlViRg68

foxworkinspace 2017.11.24. 00:23 (#24)
...A Kérdés "témája", annyira LÉNYEG-KERÜLŐ, amennyire csak lehet!... - ,,Jók maradtak e mind a kamionosok?"
Egy ennyire általános szemantikai fogalmazású — a közelebbi pontosítást messze elkerülő — kérdésre, BÁRMI megfelelő válasznak számít...

Ami meg 'Donald' válaszát illeti, a 'just in time' mibenléte vonatkozásában, volt az annyira értő, amennyi elvárható volt! (Csak éppen VÉGIG kellett volna olvasni a jegyzetét...)

hatibacsi 2017.11.24. 00:13 (#23)
Decotext....A just in time, hogy mennyibe is kerül, azt kérdezd meg olyantól, aki tisztában van ezzel...Értem, hogy egy nyomtató kezelése közben ezt nehéz felfogni, de milliárdok lettek emiatt bezúzva...Igaz ezekkel is jól járt valaki....

Donaldduck...kevered a fogalmakat.... A just in time, vagy FIFO, vagy 5S arról szól hogy a szent folyamat, az megrendíthetetlen, és nem a szállítás módjáról.... hanem van egy folyamat, ami szükségtelenné teszi a raktározást.... Aztán ennek a megkerülésére, hogy mi erre képesek vagyunk, elkezdték puffernek nevezni a készletezést.... Mekkora puffer van a készletben.... Nos....Térjetek vissza a kérdés témájához, hallgassatok a kamionosra, és ne vagdalkozzatok hülyeséggel....Ehhez sem értetek....
donaldduck 2017.11.23. 19:24 (#22)
21-
Decotext ez a just in time nem minden termékre sőt a termékek többségére nem igaz
-mondjuk bányából az alapanyagot a feldolgozóüzembe szállítani jóval gazdaságosabb vonaton. Főleg akkor ha a két cég között kiépíthető a vasútvonal. Egy szerelvény mondjuk harminc vagon az harminc kamion (tudom különböző méretű kamionok és vagonok is léteznek de hidd el van vagon méretű kamion is
-vagy másik példa amit itt is írtak már hogy magát a kamiont vagonírozzák.előnye hogy a kamionszállítás költsége alacsonyabb mint a kamionnal szállítás költsége.Előnye még hogy nem függ a közutak forgalmától az útállapotoktól a menetidő,és a kamionosok kötelező pihenőidejét sem kell figyelembe venni.
-mindkét fenti példánál kisebb a szállítási költség kevesebb a káros-anyagkibocsájtás,a kamionok amortizációja alacsonyabb. A vasúti menetrend az a személyszállításnál játszik szerintem.Persze lehetnek problémák de szerintem azok a kezdeteknél lehetnek,mondjuk ha mindig azonos időben közlekedik a tehervonat akkor ahhoz lehet igazítani a személyszállítási menetrendet.Asszem jelenleg épp így műkszik a dolog
--a raktározási kapacitásnak akármilyen szállításnál legalább akkorának kell lennie hogy a feldolgozó üzem zavartalan működése biztosítva legyen(mindig legyen feldolgozni való)
-hirtelen nem is tudnék olyan feldolgozó üzemet mondani ahol az érkező kamion maga lenne a raktár
-vajon ha hajó tud hozni harminc konténert akkor harminc konténert mi tud hatékonyabban a pontból b-be szállítani,,egy vonat szerelvény vagy harminc kamion? De kérdezhetném úgy is hogy hol nagyobb a hiba lehetőség,,harminc kamionnál vagy egy vonatnál ?
-
-mondjuk ha én Szegedről Hamburgba akarnék szállíttatni valami nagyot akkor olcsóbb gyorsabb biztonságosabb-e vonaton mint kamionnal ? Felteszem a kérdést hol történik több előre nem látható esemény? a vasúton vagy a közúton?
-mivel a Hamburgi partneremmel akárhogyan is szállíttatok, le kell egyeztetnem az érkezés idejét,azt könnyebben megtehetem ha vasúttal szállíttatok.
decotext 2017.11.23. 18:31 (#21)
Kedves Apabyte! #20
Ez sem működik így, mert ma a GK gyártók úgy nevezett "just in time"
rendszerben dogoznak, mert irgalmatlan drága lett a raktározás! Ez
azt jelenti a gyakorlatban hogy mindig azt és mindig az utolsó pillantaban
viszik be a gyárba azt ami kell. Így nincs tárolási költsége a gyártónak.
(Persze azért van, de ez minimális!)
https://logistikknowhow.com/...otolia.jpg

A vasúti menetrenddel ez nem működik! Ha meg mindig "különvonatokat" idít
a vasúti társaság akkor a személyszállítás döglik be! (Most azt feltételezem, hogy
minden nagyobb üzem közelében van vasúti megállóhely, rakodási lehetőséggel!)

Egy kamiont bárhonnan (a világon) "le lehet hívni"
időben ott az árú ahova kell. Vasúttal ez nem megy!
Pl. egy Hamburgban sok ezer konténer fordul meg
NAPONTA ami hajókkal jön. Ezt a vasút nem bírná!
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...Ckuzt3L2Fw
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...0wV3tk3fTn
apabybe 2017.11.23. 17:22 (#20)
#9 Decotext!
Félreértettél.
Én egy sok évvel ezelőtti projektre gondoltam, mi szerin a kamion feláll a vagonra (volt állomás ahol már még a feljáró rámpát is kiépítették) a sofőr meg utazik vele/utána, vagy a cél állomásról egy ottani sofőr viszi a kamiont a rakományával a célhelyre.
decotext 2017.11.23. 13:38 (#19)
OK!
Én hülye vagyok a témához Te meg a kamion vezetéshez!
Szerintem a jogsidat is a Bajnainál vetted libáért, különben
nem lenne ennyi kamionos idióta a bal autópálya sávban!

Kimentrem röhögni, mert a választ nem tudod, vagy
olyan a válasz erre, hogy: "csak mert hülye barmok" !!
1 2 3 
Facebook komment
További címkék
érkezés idejét, német ICE-vel, csatlakozásom elment, adott cégnek, bonyolódok, jobban, viszem, kérdést, szállíttatok gyártók benyúzom, esemény ennyire érkezése, raktár figyelembe akarnék, mivel problémák, múlva kocsigyár, elkezdték images, megállóhely online, vissza utolsó, parkolókban mondani,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.