Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Szerinted Budapesten a metró-,busz- vagy a villamoshálózat fejlesztése lenne a fontosabb feladat?

KözlekedésTömegközlekedés
A kérdést írta: kisistvan ( 2014.01.08. 09:09 )
Válaszok száma: 19
Címkék: villamoshálózat, fejlesztése, budapesten, szerinted,
1 2 
Válaszok Új válasz
nacsa66 2014.01.12. 06:17 (#19)
Villamos.....

ez a legjobb kozlekedesi mod a varosban......gyors is, biztonsagos is, es neha romantikus is tud lenni......
cyrano 2014.01.11. 19:45 (#18)
decotext Idézek : "..Mi már mentünk gyalog a Rómaipartról a Keletiig
úgy, hogy az Erzsébethidon mentünk át, s túléltük!.. "

Én meg ma már voltam nagy vécén !!!! Túléltem !!!!

csak meséld már el hogy ennek a válasznak meg az Te válaszodnak mi a f@sz köze van a kérdéshez ????


lezártam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
decotext 2014.01.11. 19:37 (#17)
Cyrano koma!
Azért írok a 84-es főutról, mert arra kellenek a milliók, nem a bp-i járműpark felújítására!
Na, most kezd derengeni, vagy még mindig nem tisztúlt le benned a felhozott aggályaim sora?

Enek az útnak (s ha lenne autópálya Sopron és az M7-es között akkor nem csak biztonsági feljavulást okozna hanem kimondottan nagy gazdasági nyereséget is hozna azáltal, hogy ezen a szakaszon megjavulna az infrastruktúra! A bp-i járművek állagánának javitásánál csak a kényelem javulna kismértékben s bizony az is csak időszakosan! Pláne ahogy láttuk a "szuper klimás" villamosoknál hogy nem tudnak ezekkel még bánni sem! Kár beléjük! S azt is említettem hogy BP most kapott egy négyes metrót ne legyenek telhetetlenek! Lehet gyalog menni s el kell időben indulni!!**

**Mi már mentünk gyalog a Rómaipartról a Keletiig
úgy, hogy az Erzsébethidon mentünk át, s túléltük!
cyrano 2014.01.11. 16:30 (#16)
decotext : Azt hiszem keveredés van !!! A közlekedési járművekről olvastam a kérdést !!!
Arra válaszoltam megjegyezve hogy az előző kormány mondjuk nem 28 éves levetett Hannoveri villamosokat vett volna akkor talán lehet hogy Pest közlekedés kulturáltabb lenne azon a szakaszon azért kérdeztem meg hogy nálatok az ezelőtti kormány idejébe vettek e 28 éves közlekedési eszközöket... vagy minket pestieket szívattak levetett szarokkal
Vagy esetleg (nem megyek bele csak megjegyzem) a kigyulladt metró szerelvények helyett előbb le lehetett volna cserélni a metró kocsikat ha talán az a város vezetés nem úgy áll a metró szerelvények beszerzéséhez és esetleg a oroszok által felajánlott kárpótlási pénz helyett (tényleg az hová tűnt ??? ) esetleg szerelvényt kértek volna...


Amit Te írsz az a 84-es út !! Tehát nem közlekedési eszköz nem busz nem villamos és nem metró !! így a kérdéshez megmondom őszintén nem tudom mi köze van mért hozod fel példának ??
De ha már szoba hoztad
20 évig TV adok közelébe voltam havi 5000-6000Km mentem csak Magyarországon igy tv adok illetve hozzá kapcsolódó berendezések rendezvények tv adások miatt ennek jelentős része nem város volt hisz adok nem csak ott vannak ... Így a 84-es úton is jártam nem egyszer (hisz az egyik nagy adóhoz úgy lehet eljutni) de nem is kétszer !!!
Ha a kérdés arról szólna hogy a Magyarország úthálózatába a felújítási illetve a közlekedés vagy a rajta áthaladó forgalom miatt a 84-es hova tenném a sorba (mind veszélyes szakasz) azt nem mondanám hogy az elsőre (mind írtam sok felé jártam) de az első 20-ba szerepelne listámon szerintem

csak úgy ...
Azt hiszem ez egy nagyon "primitív" vita lenne hogy most Pest tartja el vidéket vagy a vidék Pestet... mert te sorolhatod az élelmet én meg a klinikákat repteret munkalehetőségeket....stb szóval ez gyerekes vita lenne legalább is én annak tartanám ha bele mennék ilyenekbe magam részéről..
Nem vitázni kéne hanem megférni egymás mellett...
decotext 2014.01.11. 15:48 (#15)
Kedves Kispapp! Nem kell mindent grammra lemérni! Bp összalosságának az egész életét mi finanszírozzuk vidékiek!** Engem is érint, nem is kicsit a bp-i közelekedés mert én is finanszirozom a fizetett áfa egy rész oda folyik!

** Ott minden olcsóbb mint vidéken. A közelekdés, a víz, az áram, a piaci árak, stb. Viszont semmit nem termelnek meg ebből! Ha Bp-et befalaznánk (olyan "berlini módon" ) 3 hónapon belül mindenki éhenveszne! Maga a város a vidék nélkül életképtelen, s akkor még ők követlenek milliárdos fejlesztéseket? Na ne!

Kedves Cyrano!
Valóban. S bizony sok százezer vonatozik vagy jár be a HÉV-vel! Tudod ha egy kicsit toleránsabbak lennének és pl nem minden kocsiban ülne 1 személy hanem településenként többen is járnának egy kocsival akkor drasztikusan csökkenhetne a GK forgalom! S megnyugtatásora, laktam és dolgoztam is BP-en. Mesze nem olyan kritikus a helyzet mint a 84-es főúton!
kispapp7 2014.01.11. 14:27 (#14)
(#10) kedves decotext:
Téged idéztelek a 2 milliós adattal. Lásd:
(#2)
"EZ NEM FAIR, mert 7,5 millió ember fizeti BP 2 millió közlekedését! Szart nekik nem fejlesztést."
Ez nagyon kedves hozzászólás volt. Főleg, hogy nem is érint téged a BP közlekedés.
cyrano 2014.01.09. 10:22 (#13)
decotext (#10) : azért nagyvonalúan kifelejted akik Pestre járnak vidékről dolgozni... Talán egyik reggel ha van időd és kedved mondjuk legyen a Keleti néz szét hogy hányan aztán jöhet a déli, nyugati, Kelenföldi....stb.. állomások...

feerko 2014.01.09. 09:50 (#12)
Egyetértve sunchat véleményével...
"Akinek viszont halvány segéd fogalma nincs a budapesti tömegközlekedésről, mert mondjuk nem itt él, az kicsit szolidabban is bánhatna a véleményével."

Mindjárt át is ültetném országosra .
Senki külföldi ne magyarázzon bele a dolgainkba, ne szavazhasson ,mert halvány dunsztja nincs, hogy egy adott település , vagy ország milyen azoknak akik itt élnek .
Egy vidéki nem tudhatja milyen a fővárosban élni, egy külföldi se tudhatja, milyen élni hazánkban .
A legnagyobb jóindulata ellenére is kapitális bakot lehet lőni, és ártani ....
sunchat 2014.01.09. 08:51 (#11)
Nem a járműparkot kell fejleszteni, hanem a hatékonyságot. Nonszensz, hogy 200 ember fél órákat vár egy fedetlen lepratanyán (megálló) akár buszra, akár villamosra. Állítom, hogy a régi ikaruszok megfelelő karbantartással még 50 év múlva is tudnának közlekedni, ezek az új Volvok meg 1-2 éven belüln roncstelepen végzik majd. Ugyanez igaz a régi cseh tátra kontra hannoveri villamosokra is.
Akinek viszont halvány segéd fogalma nincs a budapesti tömegközlekedésről, mert mondjuk nem itt él, az kicsit szolidabban is bánhatna a véleményével. Vagy minimum ide jöhetne egy hetet utazgatni (heti bérlet nincs). Napi 5 km-t (mondjuk egy-egy átszállás, és ha beszarik a technika, ami minden napos, akkor mégegy) egy ezresből. Egy hét alatt a fizetése (a borravaló nélküli!) tizedétől megszabadulhat.
decotext 2014.01.09. 07:47 (#10)
Kedves Kispapp7! Elöször is korrigálnom kell az adataidat! Budapesten nem 2 millió ember közlekedik hanem ennek töredéke. Lakosa van a városnak 2 millió. Ennek nagyrésze saját kocsival jár. A maradék közlekedö megoszlik a metro, busz és villamos vonalakon ami bövel elégséges és országos viszonylatban igazságtalanul olcsó.

Az általam favorizál 85-ös föut viszont az egyik leveszélyesebb útja Mo.-nak. A Sopron - Bükfürdö - Sárvár - Sümeg -Tapolca (Keszthely) vonal nyáron különösen veszélyes, a sok százezer turista érkezése miatt, arról nem is beszélve, hogy a minösége (kivéve a sárvári elkerülö szakaszt) csapnivaló. Éhez jön a mezögazdasági munkákat végzö gépek és az irgalmatlan nagy teherszállitási forgalom amik által sem elözni, sem biztonságosan közlekedni nem lehet. Ehez jön az egész éves helyi forgalom, pl a munkábajárók.

Az út rossz (hepehupás a kamionok nyári forgalma miatt), áll a viz rajta esöben, túl keskeny, rengeteg falun s településen megy át, ott a gyalogos forgalmat is veszélyeztetve!

S akkor még nem is elemeztem a gazdasági elönyét egy itteni autópályának azzal, hogy valahol pl. Holádnál vagy Szegerdönél rákapcsolódhatna az M7-re ezzel a horvátokhoz is megkönnyitva a nemzetközi utasforgalmat! Ez nekünk is sokat hozna! Még ZEG és Nagykanizsa felé is elfogadható lenne ez az autópálya!
1 2 
Facebook komment
További címkék
legjobb kozlekedesi, f@sz köze, 84-es főutról, bp-i járműpark, villamos, legjobb, kozlekedesi, varosban, belüln nagyon életképtelen, szoba hazánkban azoknak, elégséges fizetett bakot, dolgoztam rengeteg, válasznak viszont, elönyét mellett, reggel nekik, favorizál semmit, úthálózatába vannak,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.