Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
nacsa66 |
2014.01.12. 06:17 (#19) |
|
|
Villamos.....
ez a legjobb kozlekedesi mod a varosban......gyors is, biztonsagos is, es neha romantikus is tud lenni...... |
|
cyrano |
2014.01.11. 19:45 (#18) |
|
|
decotext Idézek : "..Mi már mentünk gyalog a Rómaipartról a Keletiig
úgy, hogy az Erzsébethidon mentünk át, s túléltük!.. "
Én meg ma már voltam nagy vécén !!!! Túléltem !!!!
csak meséld már el hogy ennek a válasznak meg az Te válaszodnak mi a f@sz köze van a kérdéshez ????
lezártam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
decotext |
2014.01.11. 19:37 (#17) |
|
|
Cyrano koma!
Azért írok a 84-es főutról, mert arra kellenek a milliók, nem a bp-i járműpark felújítására!
Na, most kezd derengeni, vagy még mindig nem tisztúlt le benned a felhozott aggályaim sora?
Enek az útnak (s ha lenne autópálya Sopron és az M7-es között akkor nem csak biztonsági feljavulást okozna hanem kimondottan nagy gazdasági nyereséget is hozna azáltal, hogy ezen a szakaszon megjavulna az infrastruktúra! A bp-i járművek állagánának javitásánál csak a kényelem javulna kismértékben s bizony az is csak időszakosan! Pláne ahogy láttuk a "szuper klimás" villamosoknál hogy nem tudnak ezekkel még bánni sem! Kár beléjük! S azt is említettem hogy BP most kapott egy négyes metrót ne legyenek telhetetlenek! Lehet gyalog menni s el kell időben indulni!!**
**Mi már mentünk gyalog a Rómaipartról a Keletiig
úgy, hogy az Erzsébethidon mentünk át, s túléltük! |
|
cyrano |
2014.01.11. 16:30 (#16) |
|
|
decotext : Azt hiszem keveredés van !!! A közlekedési járművekről olvastam a kérdést !!!
Arra válaszoltam megjegyezve hogy az előző kormány mondjuk nem 28 éves levetett Hannoveri villamosokat vett volna akkor talán lehet hogy Pest közlekedés kulturáltabb lenne azon a szakaszon azért kérdeztem meg hogy nálatok az ezelőtti kormány idejébe vettek e 28 éves közlekedési eszközöket... vagy minket pestieket szívattak levetett szarokkal
Vagy esetleg (nem megyek bele csak megjegyzem) a kigyulladt metró szerelvények helyett előbb le lehetett volna cserélni a metró kocsikat ha talán az a város vezetés nem úgy áll a metró szerelvények beszerzéséhez és esetleg a oroszok által felajánlott kárpótlási pénz helyett (tényleg az hová tűnt ??? ) esetleg szerelvényt kértek volna...
Amit Te írsz az a 84-es út !! Tehát nem közlekedési eszköz nem busz nem villamos és nem metró !! így a kérdéshez megmondom őszintén nem tudom mi köze van mért hozod fel példának ??
De ha már szoba hoztad
20 évig TV adok közelébe voltam havi 5000-6000Km mentem csak Magyarországon igy tv adok illetve hozzá kapcsolódó berendezések rendezvények tv adások miatt ennek jelentős része nem város volt hisz adok nem csak ott vannak ... Így a 84-es úton is jártam nem egyszer (hisz az egyik nagy adóhoz úgy lehet eljutni) de nem is kétszer !!!
Ha a kérdés arról szólna hogy a Magyarország úthálózatába a felújítási illetve a közlekedés vagy a rajta áthaladó forgalom miatt a 84-es hova tenném a sorba (mind veszélyes szakasz) azt nem mondanám hogy az elsőre (mind írtam sok felé jártam) de az első 20-ba szerepelne listámon szerintem
csak úgy ...
Azt hiszem ez egy nagyon "primitív" vita lenne hogy most Pest tartja el vidéket vagy a vidék Pestet... mert te sorolhatod az élelmet én meg a klinikákat repteret munkalehetőségeket....stb szóval ez gyerekes vita lenne legalább is én annak tartanám ha bele mennék ilyenekbe magam részéről..
Nem vitázni kéne hanem megférni egymás mellett... |
|
decotext |
2014.01.11. 15:48 (#15) |
|
|
Kedves Kispapp! Nem kell mindent grammra lemérni! Bp összalosságának az egész életét mi finanszírozzuk vidékiek!** Engem is érint, nem is kicsit a bp-i közelekedés mert én is finanszirozom a fizetett áfa egy rész oda folyik!
** Ott minden olcsóbb mint vidéken. A közelekdés, a víz, az áram, a piaci árak, stb. Viszont semmit nem termelnek meg ebből! Ha Bp-et befalaznánk (olyan "berlini módon" ) 3 hónapon belül mindenki éhenveszne! Maga a város a vidék nélkül életképtelen, s akkor még ők követlenek milliárdos fejlesztéseket? Na ne!
Kedves Cyrano!
Valóban. S bizony sok százezer vonatozik vagy jár be a HÉV-vel! Tudod ha egy kicsit toleránsabbak lennének és pl nem minden kocsiban ülne 1 személy hanem településenként többen is járnának egy kocsival akkor drasztikusan csökkenhetne a GK forgalom! S megnyugtatásora, laktam és dolgoztam is BP-en. Mesze nem olyan kritikus a helyzet mint a 84-es főúton! |
|
kispapp7 |
2014.01.11. 14:27 (#14) |
|
|
(#10) kedves decotext:
Téged idéztelek a 2 milliós adattal. Lásd:
(#2)
"EZ NEM FAIR, mert 7,5 millió ember fizeti BP 2 millió közlekedését! Szart nekik nem fejlesztést."
Ez nagyon kedves hozzászólás volt. Főleg, hogy nem is érint téged a BP közlekedés. |
|
cyrano |
2014.01.09. 10:22 (#13) |
|
|
decotext (#10) : azért nagyvonalúan kifelejted akik Pestre járnak vidékről dolgozni... Talán egyik reggel ha van időd és kedved mondjuk legyen a Keleti néz szét hogy hányan aztán jöhet a déli, nyugati, Kelenföldi....stb.. állomások...
|
|
feerko |
2014.01.09. 09:50 (#12) |
|
|
Egyetértve sunchat véleményével...
"Akinek viszont halvány segéd fogalma nincs a budapesti tömegközlekedésről, mert mondjuk nem itt él, az kicsit szolidabban is bánhatna a véleményével."
Mindjárt át is ültetném országosra .
Senki külföldi ne magyarázzon bele a dolgainkba, ne szavazhasson ,mert halvány dunsztja nincs, hogy egy adott település , vagy ország milyen azoknak akik itt élnek .
Egy vidéki nem tudhatja milyen a fővárosban élni, egy külföldi se tudhatja, milyen élni hazánkban .
A legnagyobb jóindulata ellenére is kapitális bakot lehet lőni, és ártani .... |
|
sunchat |
2014.01.09. 08:51 (#11) |
|
|
Nem a járműparkot kell fejleszteni, hanem a hatékonyságot. Nonszensz, hogy 200 ember fél órákat vár egy fedetlen lepratanyán (megálló) akár buszra, akár villamosra. Állítom, hogy a régi ikaruszok megfelelő karbantartással még 50 év múlva is tudnának közlekedni, ezek az új Volvok meg 1-2 éven belüln roncstelepen végzik majd. Ugyanez igaz a régi cseh tátra kontra hannoveri villamosokra is.
Akinek viszont halvány segéd fogalma nincs a budapesti tömegközlekedésről, mert mondjuk nem itt él, az kicsit szolidabban is bánhatna a véleményével. Vagy minimum ide jöhetne egy hetet utazgatni (heti bérlet nincs). Napi 5 km-t (mondjuk egy-egy átszállás, és ha beszarik a technika, ami minden napos, akkor mégegy) egy ezresből. Egy hét alatt a fizetése (a borravaló nélküli!) tizedétől megszabadulhat. |
|
decotext |
2014.01.09. 07:47 (#10) |
|
|
Kedves Kispapp7! Elöször is korrigálnom kell az adataidat! Budapesten nem 2 millió ember közlekedik hanem ennek töredéke. Lakosa van a városnak 2 millió. Ennek nagyrésze saját kocsival jár. A maradék közlekedö megoszlik a metro, busz és villamos vonalakon ami bövel elégséges és országos viszonylatban igazságtalanul olcsó.
Az általam favorizál 85-ös föut viszont az egyik leveszélyesebb útja Mo.-nak. A Sopron - Bükfürdö - Sárvár - Sümeg -Tapolca (Keszthely) vonal nyáron különösen veszélyes, a sok százezer turista érkezése miatt, arról nem is beszélve, hogy a minösége (kivéve a sárvári elkerülö szakaszt) csapnivaló. Éhez jön a mezögazdasági munkákat végzö gépek és az irgalmatlan nagy teherszállitási forgalom amik által sem elözni, sem biztonságosan közlekedni nem lehet. Ehez jön az egész éves helyi forgalom, pl a munkábajárók.
Az út rossz (hepehupás a kamionok nyári forgalma miatt), áll a viz rajta esöben, túl keskeny, rengeteg falun s településen megy át, ott a gyalogos forgalmat is veszélyeztetve!
S akkor még nem is elemeztem a gazdasági elönyét egy itteni autópályának azzal, hogy valahol pl. Holádnál vagy Szegerdönél rákapcsolódhatna az M7-re ezzel a horvátokhoz is megkönnyitva a nemzetközi utasforgalmat! Ez nekünk is sokat hozna! Még ZEG és Nagykanizsa felé is elfogadható lenne ez az autópálya! |
|
|
|
|
legjobb kozlekedesi, f@sz köze, 84-es főutról, bp-i járműpark, villamos, legjobb, kozlekedesi, varosban, belüln nagyon életképtelen, szoba hazánkban azoknak, elégséges fizetett bakot, dolgoztam rengeteg, válasznak viszont, elönyét mellett, reggel nekik, favorizál semmit, úthálózatába vannak,
|
|
|
|