Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Hogy lehet kifogni egy jó diesel-es használt autót?

KözlekedésAutók, motorok
A kérdést írta: whoami ( 2015.06.20. 15:21 )
Válaszok száma: 11
Címkék: használt, kifogni, diesel, autót,
1 2 
Válaszok Új válasz
decotext 2015.06.22. 11:44 (#11)
Kedves Kicsoda57! Most is személyes sértésnek vetted a tárgyilagos
leirásomat! Én nem akarok veled erröl vitát inditani mert nem értesz hozzá.
Te egy tipikus felhasznaló vagy akinek el lehet adni mindent. Mi a nejemmel
több mint 15 éve dolgozuk a VW konszernnek (itthonról) és kivül belül ismerjük
ezt a tákolmányt!

Izlésröl meg nem lehet vitatkozni! Ha nektek jó a poló akkor
járjatok azzal. A crashnél meg pont azt irtam, hogy Ti nem
fogtok egy karambolnál kiszallni a kocsiból. Persze, hogy
egy BMW-t is össze lehet csukni, de nem mindengy, hogy
hogyan vezetsz, s ahoz meg hiába vezetsz óvatosan, ha más
beléd megy! (Apám teljesen szabályosan közlekedett mégis
igy halt meg, mert sok állat van az utakon, akik isznak és
vezetnek is!)


kicsoda57 2015.06.21. 22:22 (#10)
decotext -nek válasz:

"""""" Sok sikert a Polohoz amihez gyomor kell,
s itt most még nem beszéltünk a crash teszetekről.

Ne legyen rá szüksége, de legkésőbb ekkor rá fog jönni, hogy végig egy
ronccsal járt! Én kiszállok a toyotámból egy frontális crashnél is, mert nagy
és 11 airbag van benne! A polónak a motortját garantáltan a
csomagtartóban fogod megtalálni.......... "


hogy érted, hogy gyomor kell a Polo-hoz, 2003-tól van polonk, ez a második és még nem kaptunk gyomorrontást.



másik dolog:
frontális crashnél, a polo motorja nem a csomagtóban fog landolni,
esetleg berepül egy 11 légzsákos toyota szélvédőjén, olyankor mi történik?
ugyanis karambolkor ekkora ütközésnél a motor kiszakad a helyéről, és önálló útra indul, a roncs autók motorja több méterre elrepülhet.
lásd a TV hiradói baleseteket

Úgy kell egy polot is vezetni, hogy ne kerüljünk frontális ütközésbe.

különben is teljesen mindegy karambolkor, ha a motor berepül mi ránk,
be a csomagtartóba, akkor már tök mindegy, úgy is kampec nekünk.


láttunk már olyat is, hogy a BMW -ből is karambolkor mentőhelikopter vitte el a sofőrt.
akkor most mi van?


Toyota: bízhat a jelben.
VW : das autó!
decotext 2015.06.21. 12:16 (#9)
Kedves Colonel!
Egy "jó dizel" azért jó mert pl. 400 nm a nyomatéka mint
az enyémnek.Csak úgy megemlítem hogy egy Golf GTI,
ami ugyebár harapós, annak 350 nm a nyomatéka....

Az viszont igaz, hogy az itthoni dizel üzemanyogot nem tenném
a kocsimba állandóan, mert ezek a gépek már nagyon érzékenyek,
ahogy a legtöbb a biódizelt sem szereti. Ezért mi is csak minden 4.
tankunk folyik a kocsiba magyar kútról! Három tankolás a sógornál,
egy itthon!

Brezsnyev bosszúja továbbra is kisért a viaszos takonnyal.....
colonel 2015.06.21. 12:08 (#8)
ha jót akarsz magadnak a diesel felejtős, nem éri meg ami megtakarítás összejön vele azt nagy valószínűséggel a javítására fogod költeni. a mai diesel nem a 2-es golf és nem is az öreg merci amikkel még ki lehetett menni a világból.
geptop 2015.06.21. 08:14 (#7)
Ha egy dízelben kevés km van és az eladó azzal dicsekszik, csal iskolába hordta a gyerekeket, akkor annak gyalázatosabb a mootorja, mint egy több százezer km- t futott, nyugatra szaladgálós autóé. Nálunk gyalázatos a gázolaj minősége. Erről néhány márkánál az injektorok tudnának mesélni.
Néhámy típusnál a futómű gyenge, másoknál a karosszéria. Vannak típusok, ahol az ergonómia a csapnibaló.
Nem tudjuk, milyen célra, milyen igénybevételre kell.
whoami 2015.06.21. 07:26 (#6)
Köszönöm a válaszokat.
decotext 2015.06.20. 23:32 (#5)
Kedves Kicsoda57!
Te a fiad szubjektiv élményeit írtad le. Mi a nejemmel több mint 15 éve dolgozunk (távmunkákkal) a VW konszernnek és tudom pontosan, hogy milyen szemetet raknak a kocsikba! A legvégén is a beírásodban csak szubjektiv élményekről írsz! Hidd el, hogy a VW egy nagy szar. Örülök, hogy a fiadnak bevállt, de 170 ezer km-t nem szabad egy kocsiba belerakni pláne nem ilyenbe!

Amit meg a taxikról az elején írsz az mellőz minden gyakorlatot! Az
egytelen jó taxi az a mercedes dizel! Minden más csak mese! Nem egy
olyan mercedes taxi van amiben több mint 1 millió km van. Ilyen
teljesitményről a többi kocsi még csak álmodni sem mer! A német statisztikák
szerint van 2,5 millió km-es taxi is ami mercedes! A legtöbb nagyobb kocsiban
a középkonzolon vannak az ablakhoz a kapcsolók mert így csak egy pár kell
s mindenkinek elérhetők! Logikus nem?

Na, nekem ebből elég! Sok sikert a Polohoz amihez gyomor kell,
s itt most még nem beszéltünk a crash teszetekről.

Ne legyen rá szüksége, de legkésőbb ekkor rá fog jönni, hogy végig egy
ronccsal járt! Én kiszállok a toyotámból egy frontális crashnél is, mert nagy
és 11 airbag van benne! A polónak a motortját garantáltan a
csomagtartóban fogod megtalálni..........
kicsoda57 2015.06.20. 23:07 (#4)
a fiam most mondja:

Lényeg mire akarod használni:
taxizni: Octavia TDI, Passat TDI
városi rohangálónak: Polo, vagy Golf TDI
családi autó: Sharan TDI
teher autónak: transporter TDI

a TDI -logo-ban mennél több piros szin van, annál erősebb az autó.
a TDI-ben van kék I betü, az a transzporterben van.

hacsak városban szeretne vezetni, és nem kell csomagtartó, akkor a legjobb :
Lupo 3L - TDI és ebben zöld az I betű, 3 litert fogyaszt 100 km-ként.

==================================== ===============

a BMW-hez drága az alkatrész. De jó a motorja.
Mercedes drága.
francia autóknak jó a diesel motorja, viszont minden más rossz.
==================================== ==============

2002-es Polo 1.4 TDI, 3 éve nyüstöli a fiam,
170.000 km van benne,
napi használatban van, aki ült benne csak dicsérni tudja.
fogyasztása: városban 5- 5.5 liter, attól függ mennyire siet,
autópályán 150- 160 km-nál
6-6.5 liter.

gyorsuláskor lámpától lámpáig bárkivel ki mer állni.

meg kell nézni: milyen kopott a kormány, a váltószoknya mennyire van megtöredezve,
ülés mennyire puha,
műszerfalon a km számlálót manipulálják.
==================================== ===================
csak német autót, das autó!!!!

az autógyártás Németországból indult,
feltaláló Karl Benz 1886-ban.
==================================== =========
ez az autója a fiamnak:
http://s3.images.www.tvn.hu/...2be86 4.jpg

másik fotó
http://s3.images.www.tvn.hu/...f513b 7.jpg

a fiamék
http://s3.images.www.tvn.hu/...a4509 6.jpg
==================================== ===================
cég autó: 2014. januári új francia citroen berlingo 1.6 HDI 16.000 km van benne,
igaz, hogy lizingelt, de mindig szervizbe kell vinni, de nem a motorja rossz,
hanem minden más.
kiégnek az izzók, immobiliser rosszul veszi be a számokat.
múlt héten kiégett a tompított fényszóró egyszerre.
a francia lámpakapcsoló rossz helyen van.
akkumulátor rossz helyen van.
ablak alatt, nehezen hozzáférhető.
ablakemelő kapcsolók nem az ajtóban vannak, középkonzolon van.
geptop 2015.06.20. 20:14 (#3)
Ha ismered az előéletét.
decotext 2015.06.20. 18:33 (#2)
Kedves Whoami!
Először is nem vegyél olcsót mert átvernek (ahogy itt lejebb is olvashatod)
Már ezerszer ritam azt is, hogy az olcsó lesz hosszútávon a 'rva drága.
Igy volt ez az akkori nagyon kedevező deviza hitelekkel is.

Másodszor kerülj bizonyos tipusokat pl. VW-t vagy a VW konszernhez tartozó
kocsikat ha nem tudsz legalább közápkategóriás, újat venni. (Up, Lupo, Polo,
Golf ezek mind szemetek) Legalább A4 TDI vagy BMW, Mecedes legyen.

Harmadszor, mindeképpen vegyél újat itthon, vagy Ausztriában
vegyél használtat ne itton Mo.-on! (Itt ajánlom még azt is hogy
ne magyar rendszámmal járj. Ez drasztikusan fogja a költségeket
csökkenteni!

Negyedszer, ha csak kisebb kocsira futja, akkor vegyél francia dizelt. Nekik van
a világon a legjobb dizeles technikájuk. Itt azonban inkább Peugeot legyen a célod.
Ennél a kocsiknál a kis dizelek is kivállóak!

Megjegyzés:
Persze ha van lé, akkor más a helyzet. Akkor feltétlenül ajánlhatom az A6 / 3,0 TDI-t
akár avant is!
http://www.audi.de/...mmary.html

Sajnos én ezt nem értem el, így csak egy T27-es avensis kombim van, ami szintén nem rossz. Pont ilyen: https://tuningclubdotorg.files.wordpress.com/...etuned.jpg
Ez viszont nem egy takarékos kocsi az biztos, igaz 177 paci van benne, de
szerintem sokat fogyszat a 2,3 literes dizel benne! :-(

1 2 
Facebook komment
További címkék
tipikus felhasznaló, poló akkor, karambolnál kiszallni, crash teszetekről, kedves, kicsoda, személyes, sértésnek, ezért másodszor itton, tudsz csukni eladó, dizeles különben ezért, wordpress akarok, mindeképpen inditani, szereti másoknál, szerintem három, kevés literes, állat inditani,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.