Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
decotext |
2015.01.23. 20:13 (#14) |
|
|
Kedves Fboka!
Én nem tudom hogy mit írtam amit tiszteletlennek tartottál, de ez végül is mindegy.
***
"Nem azt írtam, hogy hazudjuk a betegnek azt, hogy meggyógyul, hanem azt írtam, hogy a hozzátartozó arcán a beteg azt lássa, hogy a hozzátartozó hisz benne, hogy meggyógyul!"
S EZ NEM HAZUGSÁG, UGYE?
Na, kérlek többek között ezért is van padlón a magyar egészségügy!
Az egész csak hamis szináz és hamis kijeletések tömkelege! Hol marad
a szaktudásotok és a realitásotok??
***
"Ha mint onkológiai nővér, úgy néznék mindenkire, hogy az arcom elárulja a betegség kimenetelét, elvenném a beteg gyógyulásban vetett hitét."
S TE MINT SZAKEBER MEG VAGY ARRÓL GYŐZŐDVE, HOGY
MINDEKI EGY BAROM ÉS NINCS TISZTÁBAN AZZAL, HOGY
MENNYIRE BETEG! TE IS HÜLYÉNEK NÉZED A BETEGET??
***
"Itt Magyarországon nem engedélyezett az eutanasia.
Mindenki nem viheti a hozzátartozóját Hollandiába!!!!!"
MIÉRT IS NEM? HOLLANDIA IS EU. JA, ÉS SCHWEIZBAN IS VAN.
SOKAK HOSSZÚ KINJÁT LEHETNE EZZEL MEGSZÜNTETNI AHELYETT
HOGY HAZUGSÁGOKKAL TÖMJÜK A FEJÜKET.
(Persze igazad van! Utólag már úgy sem fog reklamálni,
hogy "átvertetek mégis meghaltam"! igaz?)
***
"És ezzel befejeztem a neked címzett hozzászólásaimat!"
ENNEK CSAK ÖRÜLNI TUDOK. ILYEN EMBERETELEN DOLGOKKAL
UGYANIS NEM TUDOK AZONOSULNI.
A normális ember még a töröttlábú lovát is agyonlövi, hogy ne kínlódjon.
Vagy a vadász az elütött, de még élő vadat is lelövi! A macskám nagyon
beteg volt, s görcsei voltak. Az állatorvos elaltatta! Ti meg hosszú évekig
kinoztok embereket azzal, hogy reményt keltetek bennük és hagyjátok
hogy morfiummal (delériumban) éljék le a hátralevő kis idejüket, ami sokszor
már nem is segít! Csupa humánum vagytok! Jojcakát! |
|
fboka |
2015.01.23. 18:39 (#13) |
|
|
Kedves Decotext!
Köszönöm a "megtisztelő" jelződet.
Olvasd el mégegyszer, amit írtam!!! Nem azt írtam, hogy hazudjuk a betegnek azt, hogy meggyógyul, hanem azt írtam, hogy a hozzátartozó arcán a beteg azt lássa, hogy a hozzátartozó hisz benne, hogy meggyógyul!
Ha mint onkológiai nővér, úgy néznék mindenkire hogy az arcom elárulja a betegség kimenetelét, elvenném a beteg gyógyulásban vetett hitét.
Itt Magyarországon nem engedélyezett az eutanasia.
Mindenki nem viheti a hozzátartozóját Hollandiába!!!!!
És ezzel befejeztem a neked címzett hozzászólásaimat! |
|
venil |
2015.01.23. 18:12 (#12) |
|
|
"fboka"!
Alapos és pontos, mint mindig. Egyetértek.
Kedves "papszidera"!
Neked sok türelmet és kitartás kívánok, valamint a beteg gyógyulását. |
|
decotext |
2015.01.23. 16:51 (#11) |
|
|
Én sem sértettelek meg kedves Xenos!
Te nézel másokt hülyének, ezt írtam s nem téged hülyéztelek le!
Mi a nejemmel már régen lefektettük írásban, az euthanasia
kivitelezését, ha halálos betegek leszünk. Mindez már régen
meg van szervezve Hollandiában! Az embernek legyen tartása!
S igen, én elvárom a környezetemtől, hogy az igazat mondja el!
Ha menthetetlen vagyok, akkor azt tudni akarom! Bennem van
gerinc és nem akarnám terhelni, sem a gyerekeimet sem más
hozzátartozómat, ha nincs gyógyulási lehetőség!
Nem ártana egy kis racionalizmus! Az ilyen csak költségekbe veri
a családokat, s minden hasztalan! A rákra, végstádiumban nincs
gyógyszer! Ezt csűrheted, csavarhatod, akkor sem fog változni!
Az meg senkinek nem kívánnám, hogy a végsőkig vergődjön a fájdalomban!
Viszont különbözőek vagyunk! Van aki hajlandó évekig elnézni, hogy szerettei
irglamtalan fájdalmak közepette épül le folyamatosan, amig bele nem hal!
Izlés dolga, de ez nekem nem kell!
|
|
xenos |
2015.01.23. 16:20 (#10) |
|
|
#9 decotext
Mindkét szülőm rákban halt meg. Az utolsó pillanatig tartottam bennük a lelket... nem fogom neked ecsetelni, milyen érzés, mikor belül üvölt a fájdalom, de kifelé nem mutathatod, mert ezzel még nehezebbé teszed számukra a szenvedést.
Kikérem magamnak a lehülyézést! Ha te kerülnél ebbe a helyzetbe, (amit nem kívánok) gondolom, baromi boldog lennél, ha a képedbe vágnák, hogy mi a fenének vergődsz, úgyis meg fogsz halni. Igen, mindenki meghal egyszer, a beteg sem hülye...
Nem folytatom tovább, mert én -ellentétben veled- nem akarlak megsérteni, így részemről lezárom ezt a témakört. Jó egészséget. |
|
decotext |
2015.01.23. 13:09 (#9) |
|
|
Kedves Xenos!
Nem figyeltél!! Papszidera azt irta, hogy anyukája a végstádiumú betegségben szenved! Ebben az esetben az egytlen kegyelem, kímélet, támogatás az euthanasia lenne, nem gondolod?? Soha senkinek nem kivánnám azokat a kinokat, amit ezek az emberek sokszor kénytelenek elviselni! Mit tudsz itt biztatni és mire? Gondolod, hogy az illetö személy nincs tisztában a helyzetével? Hogyan tudsz igy, hülyének nézni valakit?
Egy ilyen nagyfokú képmutató és hazug szerepet
én valóban nem tudnék eljátszani! S mivel bárkit,
s engem is elérhet egy ilyen, soha nem is
kivánnám, hogy az utolsó órámiban átverjenek! |
|
xenos |
2015.01.23. 09:29 (#8) |
|
|
#7
Tudod, kedves Decotext, létezik olyan, hogy kímélet, együttérzés, támogatás, biztatás, remény... sajnálom, hogy te ezeket szemétségnek tartod... |
|
decotext |
2015.01.23. 08:21 (#7) |
|
|
Szerintem Fboka viselkedése egy súlyos beteggel szemben, szemétség!
Ilyen hazugságban tartani és ilyen szinjátekot rendezni, az nem érdemli
egy beteg sem. Pláne a saját anyánk!
A nejem estében is tudta mindig a helyzetét,
az eselyeit. Pszichikailag ez sokkal jobban
segitett rajta, mintha hazudtunk volna! |
|
decotext |
2015.01.23. 08:16 (#6) |
|
|
Kedves Papszidera!
Szerencsere nem tudok ehez érdemben hozzászólni saját tapasztalat alapján, mert a nejem meggyógyúlt. Igaz volt minden: op. kemó, s 5 évig gyógyszer. Nála súlyos G3-as mellrákot diagnosztizáltak! Anit irni tudok az egy jó simerös, férjének esete. Nála valóban az volt hogy amikor végstádiuban a láza megszünt akkor gyakorlatilag a végefelé közeledik a dolog! A szervezet visszaáll elöbb egy lapállásba. (Kikapcsol az immunrendszer) Megszünik a láz, s gyakran megszünnek a fájdalmak is fura módon, mert az idegrendszer is kezd leállni! Az ismerös férjénél 1 nappal a halála elött már fel tudodtt kelni, sátálni volt, tisztán fájdalommentesen beszélt. Ezt lehet amolyan "Fönix efektusnak" latni! Az utolsó órákban a szervezett még "fellángol" de már csak hogy az utolsó csepp energiat is felhasználja.....
A láz az az immunrendszer jól müködö jele. Ha ez nincs akkor gány van! Ezért hibás mindig a drasztikus lázcsillapitás (gyerekeknél is) Az persze jó ha 40 fokos, vagy e feletti lázt kordába tartunk (s csökkentünk) mert ez már veszélyes lehet a szivre is, de 38-39 (vagy höemelkedés) ahoz nem kell nyúlni, legfeljebb sok ivással stabilizálni. Esetedben tehát valószinü, hogy anyukád immunrendszere leállóban van.....Mondhatni úgy is, hogy a szervezet feladta a küzdelmet! |
|
xenos |
2015.01.22. 20:31 (#5) |
|
|
Erre felelőtlenség lenne válaszolni... Kívánom a legjobbakat... |
|
|
|
|
hozzátartozó arcán, hozzátartozó hisz, magyar egészségügy, egész csak, kedves, fboka, tudom, írtam, kívánom végül írásban, hajlandó mindig energiat, biztatni nagyon tartottam, illetö fejüket, témakört egyszer, eselyeit meggyógyul, elött ezért, eselyeit csavarhatod, küzdelmet valakit,
|
|
|
|