Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Hogyan manipulálnak minket a reklámok?
A reklámok mindennapi életünk részévé váltak. Ha az utcán közlekedünk, akkor ijesztő méretű óriásplakátok merednek ránk, melyek annyira szembetűnőek, hogy ha akarjuk, ha nem akkor is muszáj megnéznünk.
Hazaérkezve sem menekülhetünk előlük, hiszen postaládánk szórólapokkal és egyéb tájékoztató reklámkiadvánnyal van teletömve. Aztán, ha bekapcsoljuk a televíziót vagy a rádiót, újabb reklámhalmaz zúdul a nyakunkba.
Hogyan hat rád és mit hiszel el a reklámoknak?

SzórakozásEgyéb kérdések
A kérdést írta: katalintom ( 2011.01.26. 17:31 )
Válaszok száma: 10
Címkék: manipulálnak, reklámok, minket, hogyan, reklámkiadvánnyal, szórólapokkal, óriásplakátok, menekülhetünk, szembetűnőek, reklámhalmaz,
Válaszok Új válasz
hatarvadasz 2011.01.26. 19:57 (#10)
hatarvadasz
A reklám szükséges, fontos , célszerű.
A reklám minősége, vetített, vagy írt,vagy sugárzott,szórólapi formátumban, óriásplakáton,dobozolásokon,a vásárlás serkentését átfogó információt, használhatóságot, akciót tartalmazzon,
Nálunk a sűrűséggel,a megszólítottak vagy célba vett vásárló réteg lenézésével,hasonló típusú termékek egymás utáni és sokszor kétszer is megismételt,zagyva keverékével árasztanak el bennünket.
A pihenő időnk, szórakozásunk terhére kényszerből kell végignézni és hallgatni őket.
Ránk erőltetett nyomás hatására még az igazán hasznos dolgok felett is elsiklunk.
Egy filmet egyszer kétszer megosztanának egy reklámszünettel még nem lenne probléma, de ez
szedett- vedett reklámözön csak ellenérzést vélt ki.
A szórólapot a kezembe veszem,és ha úgy ítélem meg elolvasom, akár tájékozódási jelleggel is,
vagy későbbre teszem az elolvasását. A műsorok alatt kényszerpályán vagyok , vagy nézem, vagy kivonulok, de általában mindig elalszok.

Mindenesetre leszavaztatnám a reklámok nézettségét, és amelyik nem helyénvaló töröltetném.
bigina 2011.01.26. 19:35 (#9)
A leggusztustalanabb a gyerek csatornákon leadott reklámok!!!!!
csabalaszlo 2011.01.26. 19:23 (#8)
Rám úgy hat, hogy egyáltalán nem veszek reklámozott terméket.......juszt se!
hollosy 2011.01.26. 19:21 (#7)
Sajnos a reklámok nagy része nem csak a tudatos figyelmünket kelti fel, de a tudatalattinkat veszi célba. Nem véletlen hogy Amerikában pont emiatt tilos bizonyos módszerek használata mely a "tudatalattinknak" üzen. Volt egy ilyen kísérlet például asszem a 80-as években, hogy a mozifilmbe bevágták hamburgert és kólát ábrázoló képkockákat film közben, és voilá, mérhetően megnőtt a film szünetében a hamburger és kólavásárlás a büfében. Természetesen amúgy is vettek ilyesmit az emberek, de statisztikai módszerekkel bizonyították, hogy a "manipulált filmek alatt" kiugróan többen mentek ilyesmit venni, holott tudatában sem voltak annak, hogy a pár képkocka tett rájuk ilyen hatást. Egy pszichológus biztos érdekesebbeket is tudna mondani erről a témáról.
Vannak más módszerek, melyek a tv reklámoknál is működnek.
kohlinka 2011.01.26. 19:07 (#6)
Nem tudják manipulálni csak a befolyásolható embereket. Éppen tegnap töltöttem ki egy kérdőívet, mely plakátokról szólt. Az egyik kérdés az volt, láttam-e őket. Egyiket sem. Ösztönözne-e vásárlásra? Nem. Nem tudnak megfogni a reklámok, csak bosszantanak különösen a televízióban.Az ember, ha vásárolni akar, előtte alaposan utánanéz, hol érdemes tennie, nincs szükség reklámokra. Régen nem volt marketing külön minden cégnél, mégis el tudták adni áruikat.
geptop 2011.01.26. 18:06 (#5)
De ha csak egy kicsi hiányzik? Akkor jó segítség! Neeem???
( )
3vadsziklmnn 2011.01.26. 17:59 (#4)
Aminek túlzásba viszik a reklámját abba egyáltalán nem hiszek.
Vásárlásaimat nem a reklámtól teszem függővé,főleg azóta,hogy megvettem egy terméket szuper reklámja volt,nem használt semmit,pedig jóval drágább volt mint az "őskorból"itt maradt termék,
A régi gyönyörűen tisztít,még az új drága reklámozott semmit nem csinált.Ennyit a reklámokról.
david81 2011.01.26. 17:57 (#3)
Engem sehogy mert nem veszem észre őket. Amikor mégis, akkor ellenállhatatlan késztetést érzek az adott termék megszerzésére. Ezért direkt nem veszem észre a reklámokat. De aztán van olyan, hogy mégis... Idegesítőek. Sokkal boldogabb lenne mindenki (szerintem) ha nem lennének, mert tényleg csak a szükségleteinket fedeznénk és nem verné adósságba magát a nép egy szar*os TV miatt.
juditmama 2011.01.26. 17:55 (#2)
Változó. Ki, mennyire befolyásolható. Libabőrös leszek tőlük, legtöbb esetben olyan terméket reklámoznak aminek a minősége megkérdőjelezhető.
aladin8 2011.01.26. 17:53 (#1)
Ki,hogyan reagál,engem dühít.Ne értsd félre a tájékoztató reklám az más, ha nem minden percben találkozol vele.
Facebook komment
További címkék
reklám szükséges, reklám minősége, vásárlás serkentését, megszólítottak vagy, hatarvadasz, reklám, szükséges, fontos, szedett sokkal veszi, plakátokról amúgy erről, mérhetően erőltetett ítélem, zagyva esetben, engem cégnél, közben emiatt, dühít közben, régen nézettségét, reklámokról használt,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.