Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
Hogyan manipulálnak minket a reklámok? |
A reklámok mindennapi életünk részévé váltak. Ha az utcán közlekedünk, akkor ijesztő méretű óriásplakátok merednek ránk, melyek annyira szembetűnőek, hogy ha akarjuk, ha nem akkor is muszáj megnéznünk.
Hazaérkezve sem menekülhetünk előlük, hiszen postaládánk szórólapokkal és egyéb tájékoztató reklámkiadvánnyal van teletömve. Aztán, ha bekapcsoljuk a televíziót vagy a rádiót, újabb reklámhalmaz zúdul a nyakunkba.
Hogyan hat rád és mit hiszel el a reklámoknak?
Szórakozás – Egyéb kérdések
|
A kérdést írta: katalintom ( 2011.01.26. 17:31 )
|
Válaszok száma: 10
|
|
Címkék: manipulálnak, reklámok, minket, hogyan, reklámkiadvánnyal, szórólapokkal, óriásplakátok, menekülhetünk, szembetűnőek, reklámhalmaz,
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
hatarvadasz |
2011.01.26. 19:57 (#10) |
|
|
hatarvadasz
A reklám szükséges, fontos , célszerű.
A reklám minősége, vetített, vagy írt,vagy sugárzott,szórólapi formátumban, óriásplakáton,dobozolásokon,a vásárlás serkentését átfogó információt, használhatóságot, akciót tartalmazzon,
Nálunk a sűrűséggel,a megszólítottak vagy célba vett vásárló réteg lenézésével,hasonló típusú termékek egymás utáni és sokszor kétszer is megismételt,zagyva keverékével árasztanak el bennünket.
A pihenő időnk, szórakozásunk terhére kényszerből kell végignézni és hallgatni őket.
Ránk erőltetett nyomás hatására még az igazán hasznos dolgok felett is elsiklunk.
Egy filmet egyszer kétszer megosztanának egy reklámszünettel még nem lenne probléma, de ez
szedett- vedett reklámözön csak ellenérzést vélt ki.
A szórólapot a kezembe veszem,és ha úgy ítélem meg elolvasom, akár tájékozódási jelleggel is,
vagy későbbre teszem az elolvasását. A műsorok alatt kényszerpályán vagyok , vagy nézem, vagy kivonulok, de általában mindig elalszok.
Mindenesetre leszavaztatnám a reklámok nézettségét, és amelyik nem helyénvaló töröltetném. |
|
bigina |
2011.01.26. 19:35 (#9) |
|
|
A leggusztustalanabb a gyerek csatornákon leadott reklámok!!!!! |
|
csabalaszlo |
2011.01.26. 19:23 (#8) |
|
|
Rám úgy hat, hogy egyáltalán nem veszek reklámozott terméket.......juszt se! |
|
hollosy |
2011.01.26. 19:21 (#7) |
|
|
Sajnos a reklámok nagy része nem csak a tudatos figyelmünket kelti fel, de a tudatalattinkat veszi célba. Nem véletlen hogy Amerikában pont emiatt tilos bizonyos módszerek használata mely a "tudatalattinknak" üzen. Volt egy ilyen kísérlet például asszem a 80-as években, hogy a mozifilmbe bevágták hamburgert és kólát ábrázoló képkockákat film közben, és voilá, mérhetően megnőtt a film szünetében a hamburger és kólavásárlás a büfében. Természetesen amúgy is vettek ilyesmit az emberek, de statisztikai módszerekkel bizonyították, hogy a "manipulált filmek alatt" kiugróan többen mentek ilyesmit venni, holott tudatában sem voltak annak, hogy a pár képkocka tett rájuk ilyen hatást. Egy pszichológus biztos érdekesebbeket is tudna mondani erről a témáról.
Vannak más módszerek, melyek a tv reklámoknál is működnek.
|
|
|
kohlinka |
2011.01.26. 19:07 (#6) |
|
|
Nem tudják manipulálni csak a befolyásolható embereket. Éppen tegnap töltöttem ki egy kérdőívet, mely plakátokról szólt. Az egyik kérdés az volt, láttam-e őket. Egyiket sem. Ösztönözne-e vásárlásra? Nem. Nem tudnak megfogni a reklámok, csak bosszantanak különösen a televízióban.Az ember, ha vásárolni akar, előtte alaposan utánanéz, hol érdemes tennie, nincs szükség reklámokra. Régen nem volt marketing külön minden cégnél, mégis el tudták adni áruikat. |
|
geptop |
2011.01.26. 18:06 (#5) |
|
|
De ha csak egy kicsi hiányzik? Akkor jó segítség! Neeem???
( ) |
|
3vadsziklmnn |
2011.01.26. 17:59 (#4) |
|
|
Aminek túlzásba viszik a reklámját abba egyáltalán nem hiszek.
Vásárlásaimat nem a reklámtól teszem függővé,főleg azóta,hogy megvettem egy terméket szuper reklámja volt,nem használt semmit,pedig jóval drágább volt mint az "őskorból"itt maradt termék,
A régi gyönyörűen tisztít,még az új drága reklámozott semmit nem csinált.Ennyit a reklámokról. |
|
david81 |
2011.01.26. 17:57 (#3) |
|
|
Engem sehogy mert nem veszem észre őket. Amikor mégis, akkor ellenállhatatlan késztetést érzek az adott termék megszerzésére. Ezért direkt nem veszem észre a reklámokat. De aztán van olyan, hogy mégis... Idegesítőek. Sokkal boldogabb lenne mindenki (szerintem) ha nem lennének, mert tényleg csak a szükségleteinket fedeznénk és nem verné adósságba magát a nép egy szar*os TV miatt. |
|
juditmama |
2011.01.26. 17:55 (#2) |
|
|
Változó. Ki, mennyire befolyásolható. Libabőrös leszek tőlük, legtöbb esetben olyan terméket reklámoznak aminek a minősége megkérdőjelezhető. |
|
aladin8 |
2011.01.26. 17:53 (#1) |
|
|
Ki,hogyan reagál,engem dühít.Ne értsd félre a tájékoztató reklám az más, ha nem minden percben találkozol vele. |
|
|
|
|
reklám szükséges, reklám minősége, vásárlás serkentését, megszólítottak vagy, hatarvadasz, reklám, szükséges, fontos, szedett sokkal veszi, plakátokról amúgy erről, mérhetően erőltetett ítélem, zagyva esetben, engem cégnél, közben emiatt, dühít közben, régen nézettségét, reklámokról használt,
|
|
|
|