Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
VW és a világ nagy hazugságai?
A jogi vita nem csak a világ egyik legnépszerűbb modelljének a gyártását veszélyeztette, de a Volkswagennél közel 30 ezer és a majd 500 beszállítónál további több tízezer alkalmazott munkáját érintette. Bár azóta megállapodás született, a történet jól mutatja, milyen kiszolgáltatottak az autógyártók, és milyen erősek a beszállítóik. Az látszik, hogy az autógyártók maguknak csinálták a bajt.
Gazdaság, pénzügyek, üzletEgyéb kérdések
A kérdést írta: decotext ( 2016.08.27. 17:43 )
Válaszok száma: 7
Címkék: hazugságai, világ, nagy, kiszolgáltatottak, veszélyeztette, beszállítónál, legnépszerűbb, volkswagennél, megállapodás,
Válaszok Új válasz
decotext 2016.09.01. 07:36 (#7)
Kedves Hatibácsi!
Ez nem is kétseges, hogy minden autógyárnál vannak olyan manipulációk ami nem feltétlenül törvényesek, de most a VW "lépett kanára". Ami a hazugság az az volt, hogy ök úgy adták el a tipusolat, mint "tiszta és öko gépkocsi". Ezzel is hirdettek, s ment dögvel a reklám az USA-ban is. Ott persze aki nagyon öko akar lenni, az ma is dizellel jár ami nem elterjedt az USA-ban. Náluk persze vannak dögivel 4-5 literes benzines kocsik ami okádják a káros anyagot! Nem is erröl van szó, hanem arról, hogy ha valaki drága öko kocsit vesz az legyen is öko!

A software ami a kocsikban van az felsimeri, hogy most teszten van egy mühelyben, vagy kint a müúton. Igy is redukálta a károsanyagokat! Ez volt a gond! Kint a szabadban a kocsi nem öko! Na, ezzel akkor nem is hirdethet a VW és föleg ezt nem hasznalhatja fel mint eladási opciót! Viszont tették!

Ezért szivnak most! Egyébként pl. a BMW-ben 15 C° alatt be sem indul a szüröprogram, az az addig amig a motor nem 15 fokos vagy melegebb, addig minden szürés nélkül köpi ki a káros anyagot. Ez nyáron gyorsan megy, de télen a minuszokban már nem..... Csak, hogy náluk ez benne van a kézikönyvben, igy nem hallgaták el! A merci, toyota, nissan, stb. is variál!

hatibacsi 2016.09.01. 00:33 (#6)
A VW az biznicc....Üzleti vállalkozás.... Hogy mi az amit hazugságnak minősíthetsz? Ezzel óvatosan bánnék....Azzal is, hogy fair play díjas szabályozás volt-é, ami szabályozta a területet?

Minden egyes autógyártótól lehetne hozni példákat, hogy mi a hazugág, mi a kozmetika, vagy mi az etikusnak tartható elhallgatás.... Az üzleti élet egymás befolyásolásán alapul, akkor ennek mik is a határai?

Nem mi fogjuk eldönteni.... Gyengíteni kellett az Európa nevű hölgy autósiparát...Miért is? Mert Európa ha beengedi a génmanipulált moslékot, akkor zúdulni fog oda az Európai autó és technika, vám nélkül.... itt keresd a gyökereit a VW bacogatásának....
decotext 2016.08.30. 23:14 (#5)
Kedves CsÍkosi!

Hát persze, hogy nem, sőt!! Növelték a profitot
s mindenek ellenére nyereségesek! Ez egyik
nem függ a másiktól! Lehet, hogy nem érted?

Az egyik a piac és a propaganda, a másik
a valós háttér és a tárgyalások és bírságok!

A VW már jó 10 éve nem jobb a töbinél, sött rosszabb de jobb a marketing
és ezáltal az eladási százalék is! Az én toyotám (Avensis Executive kombi)
teljes -maximális- felszereltséggel is olcsóbb mint egy passát a minimális kiadással!
ÉRTED?
csikosl 2016.08.30. 10:02 (#4)
Az eladásaik nem csökkentek.
decotext 2016.08.28. 13:03 (#3)
Kedves KGB!
A nagy helyzet az az, hogy a VW irgalmatlan béreket fizet már a szalag munkásoknak is.
Vezetői szinten rendszeresek a magas prémium kifizetések, s gondolom nem kell bemutatnom, hogy a VW kategóriákban milyen árak vannak.

A beszállítók sokan vannak és folyamatos a konkurencia harc, mert mindenki igyekszik a VW koszernnek szállítani ugyanis ez akkor hosszú évekre biztosíthatja egy egy cég léletben maradását. Ezt használja ki a VW. Folyamatosan keres olyan "beszállítót" ami "még olcsóbban" adja a portékáját. Igaz, hogy ez szarabb is, de pár centért ölnének, akkor is ha később vissza kell(ene) hivniuk valamit! Volt egy időben egy benzines Polo aminek a motorja fagyérzékeny volt. Nem hivták vissza az összeset, hanem titokban cserélték a blokkot! Ezt azért tudom, mert a kolegaőmnek ilyenje volt.....

Az adott cég viszont monopól helyzetben van, mert ők és egy leányvállaltuk szállította No. 17%-t, a GK gyártáshoz az üléseket és a váltót. (Többek között a BMW-nek is, de ők azonnal rendezték a számálát!) A VW azonban most felmondott -egyoldalúan-, egy olyan szerődést ahol ezt a beszállító cég már legyártotta, s elvégezte a munkát. Na, ezt nem lehet így visszamenőleg csinálni, és a cég beszüntette a szállítást a VW-nek!
Mivel egyedüli beszállító volt, így a szalagok leálltak a VW-ben.....

A gond a média itt, mert csak egyoldalúan (a VW oldaláról) közli a hiradásokat, hogy a szegény VW dolgozónak most le kellett állnia a csunya beszállítók miatt miközben a VW símán zátonyra futott pl. a program manipulációs botrányával is, mégis fizetnek magas jutalékokat és röhögnek a világon!

A VW miatt már sok ezer (sok1000) kisebb vállalkozás ment már tönkre mert úgy
nyomják lefele az árakat, hogy a gyártók sorban befuccsolnak! Ha valamikor
lehetőséged van egy VW-t jobban megnézned, akkor látni fogod, hogy abban
lassan nincs már európai gyártású alkatrész!

S még 1:
A mi cégünknek és a nejem cégének is tartozik a VW. Nálunk 2015-ös, a nejeméknél 3 évre visszamenőleg is van még nyitott számlájuk. A VW tartozása a cégemnek (ahol dolgozom) nem sok, "csak" 187 ezer euró viszont ez nekünk sok mert kis cég vagyunk, de a nejemnél 3,5 millió! S nem fizetnek illetve, egyelőre "ellenőriznek valamit" s ezért késik a kifizetés!

NOS, ILYEN TÁVLATOKBAN KELLENE NÉZNI EZT A MAFFIA, VW CÉGET!
kgb 2016.08.28. 10:01 (#2)
mi igaz abból, amit a németek mondanak, vagy csinálnak ?
decotext 2016.08.27. 17:56 (#1)
Éredekes egy szituáció és jellemző, hogy hogyan pénzeli a mediát a VW konszernóriás!

Minden hiradásból kimaradt ugyanis, hogy a VW (12 gyártmány tartozik ide) http://fotos.autozeitung.de/...z-2013.jpg hoszzú évek óta zsarolja a beszállítókat és folyamatosan csökkenti az árakat a tervezésnél és a kivitelezésnél is, hogy minél nagyobb béreket és jutalékokat tudjanak osztani a saját dolgozóknak! (A managment milliókat kap, s nem yenben....!)

Erről nem szól a fáma, de hogy most egy beszállító csökönyös lett (mert nem fizetett a VW bizonyos szerződéseket) és megunták a folyamatos zsarolásokat erről nincs számol be senki!

Tudom miről beszélek, mert 17. éve dolgozunk két olyan cégnek, amelyek gyakorlatilag beszállítók! Volt, hogy egy műszaki kép, bizonyos szerelés útmutatókhoz 120 brutto euróba került/db, amit mi kaptunk! Ma ugyan ez 42€. (Brutto) Negyvenkettő, nem elírás! Ja és a kipufogó gáz botrány ellenére is fizetnek az egyszerű (tarifa) dolgozónak 3950 euró prémiumot! http://www.spiegel.de/...92360.html

NOCSAK, NOCSAK?? Szegény VW?
Nincsenek kiszolgáltatva, mert irgalmatlan
nagy a konkurencia a beszállítok között!

Szóval nem kell őket sajnálni mert egy nagy legális maffia ez a cég!
Ráadásul jó nagy része, állami, és Niedersachsen tulajdona!!

Facebook komment
További címkék
káros anyagot, amit hazugságnak, etikusnak tartható, üzleti élet, kedves, hatibácsi, kétseges, minden, minimális lenni üzleti, managment benzines lehetőséged, titokban lehet blokkot, minősíthetsz egyoldalúan, wirtschaft másik, gyengíteni szüröprogram, nélkül moslékot, útmutatókhoz gépkocsi, nyereségesek volkswagen,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.