Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
atomvaros |
2013.10.04. 17:09 (#14) |
|
|
Szerintem az igazság mellett áll.Attól,h van barinője és neki nix igaza,nem köteles a barinő mellett kiállnia. Mindíg az Igazság győz!!!!!! |
|
sunchat |
2013.09.18. 20:34 (#13) |
|
|
#12 - Pedig én már csak olyan vagyok, hogy ha leírok, vagy mondok valamit, azt nyíltan teszem, és inkább leszek egyesek szemébe nyers és bunkó, mint bárki máséban kétszínű.
Egyébként köszönöm a kedves szavaid Lehet ez téged nem mozgat, de ha hiszed, ha nem, én nem tartalak ilyennek. Sőt, semmilyennek sem tartalak, és ha nem beszélnénk két hétig, kb. azt sem tudnám, hogy valaha itt jártál. Ha csak fel nem ismernélek a stílusodról meg a nézeteidről, mondjuk ez esélyes
Szerintem senkit nem korlátoztam a kérdésfeltevésben, de még az oldal céljának, moráljának, közösségének szándékos fertőzésében sem. Ha visszanézel másfél - két éves ilyen kérdéseket, láthatod magad is. Így tőlem redrozsa is olyan kérdéseket tesz fel, amilyet akar. Mindenkinek saját egyéni joga hülyét csinálni magából, legyen az bármilyen megnyilvánulás. És még mindig nem őt minősítettem, még ha te annak is veszed. Ugyanez igaz az építő jellegű hozzászólásokra.
A kérdésekre is az válaszol, aki akar. Én is megtettem, és minden szót komolyan is gondolok. A saját nyelvezetemben. Leírhattam volna nyálasan is, hogy "Kiscsillag, jogos a két pont, az a csúnya ember gonoszul nem neked adott igazat, és bizonyára megcsal azzal a másik lánnyal és mindkettő sutyerák, bizony!" - mert ő ezt akarta hallani! Önigazolást a saját kis fikcióira, meg egy kis sajnálatot, hogy aztán szakszerűen elküldhesse az emberét a vérbe, aki majd csak pislog, hogy mi van?
Én kérek elnézést, hogy ehelyett megpróbálom fölhomályosítani arról, hogy ez gyerekes dolog, és mindenki a saját igazságérzetének jegyében, egyéni értékrend szerint dönt, így az ő embere is arról, hogy kinek ad igazat! Ha ezt teszi, okkal teszi, de semmiképp sem az az ok, amire ő azonnal gondol.
És végül a szaporodás kapcsán: attól, hogy te egy fogalmat vulgárisnak érzel, és az embert magasabb rangúnak-rendűnek gondolod az "élő szervezetnél", ettől még az ember bizony egy élő szervezet, ezek utódnemzése pedig a tudományosan is elfogadott "szaporodás" szó. Lehet, hogy másnak az a baja, hogy egy nő nem terhes, hanem várandós, mert a gyerek nem "teher" és különben is, de ezeken kár lovagolni, mert ez is csak egyéni értékrendi kérdés. |
|
kissanna0612 |
2013.09.18. 19:46 (#12) |
|
|
Tudom, hogy te egy bunkó embernek tartasz, mint gyongyibur, de meglátásom az, hogy aki valóban intelligens, az ha annak is tart mást, nem így viselkedik vele. Úgyhogy én benneteket tulajdonképp ugyanolyan bunkónak tartalak, mint magamat.Vagy még jobban. Benneteket egy nagyképű, beképzelt, az orrát fent hordó, másokat nagyban lenéző embernek tartalak.Azért mert redrozsa is olyan kérdéseket tesz fel, ami neked nem tetszik, ezt még nem kellene így nyíltan kiírnod, ő is egy aktív résztvevője ennek az oldalnak, mint bárki más, és el kell fogadnod, hogy ő is egy köztünk élő ember, anélkül hogy bántanád. Ő is miért ne tehetne itt fel kérdéseket? Sok mindenkit lehetne itt még kritizálni, de ezért vagyunk itt egy közösség, hogy mindenkit elfogadjunk. Vagy te itt egy válogatott közösséget akarsz létrehozni sunchat, ahová csak a te általad megválogatott emberek járnak? Akkor miért nem lépsz át az általad kiválogatott emberekkel egy másik, közös oldalra? Ez nem egy általad kisajátítható oldal itt. Attól, hog még a wikipedián az adott szónál az ember képe is, azt a szót, hogy "szaporodjatok" az ember az állatokra érti inkább, mint ösztönös dologra. Az ember, mint gondolkodó lény, gyermeket vállal elsősorban, és nem pusztán szaporodik. |
|
sunchat |
2013.09.18. 10:00 (#11) |
|
|
#10 - igen, sajnos én néhány illemtanóráról hiányoztam (ellentétben veled - figyelembe véve a 'Valóban egy bunkó ember vagyok?' c. kérdésedben adott #14-es válaszod), de a tény attól még tény marad!
Úgy gondolom, hogy a 12 éves korhatár amúgy is nonszensz, így azt hittem, hogy átmegy majd az irónia és ellenkező értelmet nyer a meglátásom, természetesen nem helyeslem, hogy éretlenül bárki "gyereket vállaljon".
Azt javaslom (ez remélem elég udvarias így), hogy keress rá a kérdező nevére, és egy halom olyan kérdést/választ fogsz majd találni, amiből te is levonhatod a megfelelő következtetéseket.
Ui.: egy népszerű netes lexikon definiálja az általad sérelmezett fogalmat, különösen a jobb felső kép az érdekes: http://hu.wikipedia.org/...rod%C3%A1s
|
|
kissanna0612 |
2013.09.18. 09:27 (#10) |
|
|
Épp amiatt amit leírtál sunchat, nem kellene gyermeket vállalnia ennek a párnak, csak a gyerek látná kárát,ha egy pár még nem érett a gyermekvállaláshoz (hogy szebben fogalmazzak, és nem úgy, hogy ahogy te: a "szaporodáshoz".) Gondolom akkor te is majd valamikor szaporodni fogsz, és nem gyermeket vállalni,attól függetlenül, mennyire tartod magad érettnek, vagy kevésbé érettnek.Hm?? Mert te annak érettebbnek,intelligensebbnek tartod magad esetleg, nem kellene ilyen magas lóra ülnöd. |
|
sunchat |
2013.09.18. 09:18 (#9) |
|
|
Na tessék. Ismét egy remek példája annak, hogy egy kapcsolatban hogy lehet elvárásokat támasztani, meg hogy egy kapcsolatban hogy lehet éretlennek maradni (talán korból fakadóan). De ne aggódj, ha elmúltál 12 éves, lassan legálisan szaporodhattok is, hátha az utód majd meghozza az embered eszét és melléd áll |
|
csitti01 |
2013.09.12. 09:23 (#8) |
|
|
Esetleg tart attól,hogy a barát elmond neked valamit,vagy szerelmes a barátba.,de lehet,hogy csak egyszerűen nem neked volt igazad. Olyan is előfordul,hogy nem akar konfliktust gerjeszteni,te pedig már megvagy neki.
|
|
general67 |
2013.09.12. 05:56 (#7) |
|
|
Gondolom amiatt várod, el, hogy téged védjen a barátod, mert ismeri már a gondolataidat, gondolkodásmódodat, és tudja, hogy ha valami van, akkor mi a véleményed, miről nagyjából mit gondolsz, így ha valakivel afférod van, akkor besegítsen neked jobban, szócsöved legyen kicsit.Nem tudom, hogy a harmadik emberrel mi volt a probléma, lehet, hogy csak az affér elsimítása miatt adott igazat a másik embernek, hogy ne legyen nagyobb baj belőle, ezt neked kellett volna látnod. Ha meg tényleg úgy érzed, hogy a párod érzelmileg nem is volt melletted, hanem egyértelműen a másik embert védte, meg kellene beszélnetek egymással. Ekkor elhiszem, hogy neked ez rosszul esett, és úgy gondolod, hogy még ha nehezebben is tudtátok volna a magatok igazát megmagyarázni a másik embernek, de ha ketten összeálltok, akkor meg lehetett volna mindezt magyarázni. Nem veszekedve, és a barátodnak nekiesve, esélyt sem adva neki a normális magyarázkodásra, hanem higgadtan, még ha ez nehéz is, először, de kérdezz rá, mi volt az oka erre a barátodnak, és ha magyarázatot adott valahogy-ha nehezebben is akar normális magyarázatot adni, először légy türelmesebb vele-akkor gyere elő esetleg egy számonkérőbb formulával, ha úgy találod, hogy ez a tette nem elfogadható neked mint barátnőnek. |
|
pizsi50 |
2013.09.11. 20:06 (#6) |
|
|
Nem értem, mi a gond!
Annak kell igazat adni, akinek igaza van.
Nem adhatok igazat a valótlanságot állítónak csak azért, mert szerelmes vagyok a hazudozóba. |
|
ibicimama |
2013.09.11. 19:33 (#5) |
|
|
Az attól függ ,kinek van igaza! Csak azért ,mert a barátnője vagy ,és nincs igazad, nem volna erkölcsös neked adni igazat! Nem megcsalt ,csak az igazságérzetét engedte érvényesülni!
Attól még szerethet igazán! Ez nálad ,már mániákusság! |
|
|
|
|
igazság mellett, barinő mellett, kedves szavaid, oldal céljának, szerintem, igazság, mellett, attól, párnak nagyobb esélyt, embernek igazán harmadik, akkor arról megcsalt, utódnemzése embert, moráljának anélkül, nehezebben barátnője, párnak wikipedián, ilyennek párnak, esetleg miért,
|
|
|
|