Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
raska_istvan |
2014.12.13. 16:42 (#12) |
|
|
Dudaas: "Az ha fák vannak az csak rossz lehet, ja."
Ne ferdíts, ezt egy szóval nem állítottam.
Ha tudni akarod, jelenleg panelban lakom, odahaza Borsodban pedig 19 éven át voltak "finnugor" szomszédaim, szóval kár engem ezzel ijesztgetni. Nekem speciel napi kb. 40 percnyi utazási időt fog megspórolni az 1-es villamos meghosszabbítása, de ha a XI-ben laknék, akkor is tetszene az építkezés, mert a villamos még mindig zöldebb, mint a dízelbuszok.
A XI. kerület Budapest egyik legzöldebb területe, ahogy az a mellékelt ábrán is látszik:
https://goo.gl/...maps/Ts82j
Innen sajnálsz néhány fát a Szerémi és az Etele utakról.. Te lehet, hogy szívesebben lélegzed be a kormot, de én valahogy nem vagyok oda érte.
Szóval, a személyeskedés helyett esetleg érveket is fel tudsz hozni amellett, hogy mivel jobb számodra néhány fát és a kormozó buszokat megtartani a villamos helyett? |
|
dudaas |
2014.12.03. 23:23 (#11) |
|
|
Sőt, azt kívánom, hogy költözz oda, mint politikus, a lakótelepőre, és nézegesd az ablakodból az építkezést. Remélem tetszeni fog. Remélem kellemes szomszédaid is lesznek. Finnugorok. |
|
kicsoda57 |
2014.12.03. 23:22 (#10) |
|
|
sok rossz buszt,
metróvonatot,
metró sint,
drága bkv jegyeket.
sok ellenőrt.
félbehagyott M4-es metrót
M3-as metró lerobbanását, leállását, füstölgését, tüzeit. |
|
dudaas |
2014.12.03. 23:10 (#9) |
|
|
Kedves raska istván....te aztán osztod itt az észt, nem semmi. Csak gratulálok. Az ha fák vannak az csak rossz lehet, ja. A beton meg egyenesen szuper....emberbarát. Hát kívánom neked, hogy egész életedben ezt nézegessed. |
|
raska_istvan |
2014.12.03. 11:19 (#8) |
|
|
Dudaas: Már a Rákóczi-híd építésekor úgy lett megtervezve, hogy az 1-es átmegy Budára - ezért is volt annyi hely kihagyva a Szerémi úton. Hogy az elmúlt 15 évben is rendben kellett tartani a területet, és fákat ültettek oda, az egy dolog. De te csak azért költenél rá több milliárdot pluszban, hogy azt a néhány fát megtartsd? Szerintem egyáltalán nem éri meg, főleg úgy, hogy ezt az egyetlen érvet hoztad fel ellene.
A metró eleve úgy lett tervezve, hogy csupasz betonfalak vannak benne, nem pedig csak "lehagyták" a burkolatot. Ez egy építészeti irányzat, szerintem semmi baj nincs vele, ráadásul levegősebb és világosabb is, mint a többi metró. Nekem speciel a 3-as dizájnja nem tetszik, de hát ez van
Pikasso: Adóssága speciel a BKV-nak van, az ára meg már a BKK előtt is ugyanennyi volt (igazából a havi bérlet ára még csökkent is).
Feerko: BKK még nem is létezett, amikor a metrót elkezdték építeni. |
|
feerko |
2014.12.02. 22:14 (#7) |
|
|
Sőt....van pofájuk fél metrót csinálni . Az aztán se zöld se célszerű, viszont piszok drága . |
|
dudaas |
2014.12.02. 22:09 (#6) |
|
|
raska_istvan: ha már így beruháznak ebbe, mi lenne ha esetleg levinnék a zöld-területen a föld alá, mint a metrót? Az már túl komplikált lenne, hogy valamit úgy oldjanak meg, hogy mindeni érdeke szem előtt legyen. Az, például, hogy a metrót van pofájuk úgy átadni, hogy csupasz betonfalak meredeznek, hogy véletlenül se érezd magad jól a látványtól, ha lemész. És senkit sem érdekel, rajtam kívül? Mert én rosszul vagyok a látványtól, ha oda kell mennem. Biztos túl érzékeny vagyok. |
|
pikasso |
2014.12.01. 22:22 (#5) |
|
|
Rengeteg adósságot nagyon drága utazást és sok sok kényelmetlenséget . |
|
raska_istvan |
2014.11.28. 13:42 (#4) |
|
|
Dudaas: Igen, az speciel eléggé fontos. Jelenleg a 103-as busz jelent összeköttetést ott a Duna két partja között; 10-15 éve sima busz járt 20 percenként, most csuklós busz max. 10 percenként - és mindig nagyon sokan utaznak vele. Ha az 1-es megépül Kelenföldig, de legalább az Etele térig, akkor nemcsak ezt a dízeles csodát lehetne kiváltani, hanem jelentősen le lehetne rövidíteni a menetidőt a két oldal között. Hogy néhány fát ki kell vágni az szerintem még mindig kisebb társadalmi és környezeti veszteséggel jár, mint amennyi haszonnal. |
|
dudaas |
2014.11.26. 09:23 (#3) |
|
|
Az 1-es villamos kelenföldi behozatallal hatalmas zöldterületeket és fákat fognak kiírtani. Úgy tűnik senkit nem zavar. Az 1-es villamos persze biztos állati fontos hogy Kelenföldig menjen. |
|
|
|
|
csak rossz, 1-es villamos, személyeskedés helyett, kormozó buszokat, dudaas, vannak, rossz, lehet, építésekor legzöldebb raska, számodra építeni budára, akarod nincs piszok, egyenesen burkolatot, csökkent rajtam, csinálni finnugorok, eléggé ültettek, kívánom budapest, rajtam állati,
|
|
|
|