Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
A felújítás, vagy az új vásárlása lenne a jobb megoldás?
Természetesen a metróról van szó.
Én ugyan csak egyszer utaztam a metrón életemben, akkor is Kispest helyett Újpestre vitt, tehát nem vagyok érdekelt. Még is azt gondolom, hogy a fő vázszerkezeten kívül semmi sem maradna meg, viszont már az is öreg.
Melyik a jó megoldás?

KözlekedésTömegközlekedés
A kérdést írta: piktorka2 ( 2015.07.12. 12:54 )
Válaszok száma: 12
Címkék: felújítás, vásárlása, megoldás, lenne, vázszerkezeten, természetesen, életemben, érdekelt, gondolom, megoldás,
1 2 
Válaszok Új válasz
brummologus 2015.07.15. 16:59 (#12)
A metró esetében tőbb mindentől függ.
ERedetileg is ez az orosz cég gyártotta óket, csaktán értenek hozzá, mármint a típushoz...
Kérdés, hogy mennyiért teszik meg, kérdés, hogy milyen minőségben, kérdés, hogy a felújítás mennyire teszi gazdaságossá az üzemeltetésüket, illetve, hogy mindez hogy állna az új vásárlása esetén... Kérdés, hogy az államadósságból mennyit farag ez le, mármint az oroszok adósságából.
Egyszer egy repülógép-szereló azt mondta: a 20 éves csak nőben jó, gépben sosem. AZ álláspontot megértem, de hozzáteszem, hogy nagyon is sok múlik a karbantartáson.
Nehéz dőntés, sok kérdőjellel.
kgb 2015.07.15. 09:51 (#11)
Ez egy újabb gumicsont.
A lakosság 75%-a nem Bp-en él, egyéb gondjai vannak. Nem érdekli mi fog történni a metróval. A fővárosban élő 25% viszont kritikus tömeg, ezt kell kezelni valami kamuval.
decotext 2015.07.13. 12:48 (#10)
Ebben kivételesen 100%-ban egyetértek! Nekünk volt egy audi 80-as kocsink. 1,8 L benzines. A haver szerelö azt mondta, hogy adjak neki minden 10 ezernél új olajat, meghálálja! Azt mondta, hogy ne sajnáljam, firss olaj és olajszürö! 280 ezerrel adtam el és sajnáltam mert úgy ment mint egy doxa!
Soha semmi baja nem volt!

(Igaz még ekkor is enni lehetett volna a motorházban, mert nekem
ez a mániam. Ki nem állhatom az elhanyagolt gépeket. Pláne ha
valamit hallok benne. Nincs kegyelem, azonnal megnézetem vagy
megnézem. Sajnos a mai kocsiainkat már nem tudom javitani.....)
geptop 2015.07.13. 12:35 (#9)
Kedves Deco!
A javítás mindig valaminek a következménye. És cseppet sem mindegy h. minek? Ez általános érvényű. Találkozom 30 éves gépekkel 4-5 éves gépnek megfelrlő állapotban. És fordítva.
decotext 2015.07.13. 10:54 (#8)
Kedves Geptop! Ha még valamit megéri javitani ám legyen,
de már nagyo régóta a gk-nál is csere az útja a "javitásnak"!
bemécc mert kipukkadt a dinamó, nem javitja ma már senki.
Régi le, új fel kész!

Ma már alig van TV szerelö...... Olcsóbb újta venni!

A nagyobb gépeknél sincs ezashogy, s gyakran meghaladja egy
feljavitás a pillantanyi értékét a dolgoknak! Na, ekkor kell az új,
ami rádasul garanciális! Persze egy 25 milliós darút javitani kell
de egy 24 órán át járó metró szerevénynél ahol százezrek közekednek
naponta (milliók?) nem szabad foltozgatni!
geptop 2015.07.13. 07:58 (#7)
Munkagépeket javítok sokaknak.
Ez a kértdés a munkagép tulajdonosok körében is folyamatosan napirenden van.
És többféle megoldásokra esküsznek, alkalmaznak.
A legfontosabb dolog, a gazdaszemlélet! A hozzáértő üzemeltetés, rendszeres, szakszerű karbantartás elvégzése, vagy hiánya is befolyásoló tényező.
No meg ugye nem árt egy kis szakmaiság sem, akár gép- , akár alkatrész beszerzésről szól. Mert van amikor nem a vevő vesz valamit, hanem a kereskedő vesz vevőt....
Erre a kérdésre nem lehet helyes választ adni.illetve sok helyes válasz is van.
hatibacsi 2015.07.13. 05:21 (#6)
A kérdés szerintem lefutott,hiszen nemcssak a négyesrn futnak francia kocsik..... Az áráról fogalmam sincs,de a felújított eszköz az üzemeltetés során el fogja kérni az új árnak a többszörösét.....
donaldduck 2015.07.12. 21:36 (#5)
Az új hosszútávon olcsóbb szerintem.
Bár mint olvasom az sem mindegy hogy kitől és mennyiért vesszük! Ha a régi-új orosz elvtársak bejelentkeznek akkor tök mindegy hogy milyen az ajánlatuk,,,ők kapják meg a lehetőséget.
piktorka2 2015.07.12. 21:33 (#4)
Éppen, hogy nem drágább!
A Franciák olcsóbban cserélték a sajátjukat, mint a felújítás.
venil 2015.07.12. 20:12 (#3)
Az újak megbízhatóbbak műszakilag, mint a felújítottak. Anyagilag biztos jóval drágább,
de a biztonság ennyit megér.
1 2 
Facebook komment
További címkék
metró esetében, felújítás mennyire, államadósságból mennyit, oroszok adósságából, metró, esetében, mindentől, eredetileg, megértem szakmaiság vesszük, biztos szakszerű kereskedő, olajat farag kérdés, kitől helyes, kedves mármint, bemécc kivételesen, minek sokaknak, hiszen ennyit, tényező egyéb,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.