Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
Szerinted miért nem engedélyezik a kábítószert?
A legkézenfekvőbb válasz az, hogy azért, mert halált is okozhat.
De mi van akkor, ha csak azért tiltják, mert nagy hasznot lehet húzni az árulásából?

Kinek kinek mi a véleménye?

EgészségDrogok
A kérdést írta: feltengely ( 2017.06.13. 19:58 )
Válaszok száma: 88
Címkék: engedélyezik, kábítószert, szerinted, miért, legkézenfekvőbb, árulásából, véleménye, hasznot, tiltják, okozhat,
1 2 3 4 5 6 7 8 9 
Válaszok Új válasz
bobby-one 2017.07.04. 19:32 (#58)
#55

Ez nem cherry-picking itt, ez szövegértési probléma ott. Leírtam mi a baj a listáddal, még azt is hogy ez az enyémre is érvényes. Még azt is bemásoltad. Ügyes.

,,Az, hogy bezárnak pár börtönt, nem jelenti automatische, hogy csökkenne a bűnözés. “
De ez azt jelenti, annak a következménye. Olvass utána.

,,Ööööö...talán mert a németeknél, osztrákoknál jobb a közbiztonság, és kisebb a bűnözés?“
Igen, ez volt az alapállítás. A többi meg, hogy én is élhessek a lehetőséggel : Chewbacca defense

“Milliárdos a bevételük, de rohadtul nem a marihuána a gazdaság fő mozgatórugója.“
Nem is ez a cél. Komoly ország nem akar Afganisztán lenni. és ennyi ingyen pénzzel több jut megelőzésre.


“Mégis honnan, mire alapozod, hogy a feketepiac visszaszorult, vagy hogy kevesebb a bevételük? “

Csökkent a felhasználók száma, az átlagfogyasztás nem változott. 1 Mrd nem a feketepiacon köt ki.
Számolj, és ha más jött ki, rosszul csinálod.

,,Ezenkívül az alkohol esetében egy olyan dolgot tiltottak be, aminek előtte már volt piaca, és széles felhasználási köre. A fűnél messze nem ez a helyzet.“

A fiatalok harmada érintett, 14-17 évesek negyede.. Az rohadtul nem széles kör.
tailor 2017.07.04. 09:03 (#57)
#54 Bobby-one!
Elnézést, hogy későn reagálok a hozzászólásodra, de nem voltam itthon.
Én is nagyon sokáig dohányoztam, de sikerült abbahagynom pusztán a saját akaraterőmből, amire büszke is vagyok. Nekem is meg van a saját véleményem a melegházasságról, szerintem ez két ember döntése és emiatt engedélyezni is kellene. A prostitúcióról meg az a véleményem, hogy annak idején aki kitalálta a New York-i egyezményt az nem igazán gondolta végig az egészet, mert egy működő nyilvános legalizált tevékenységet illegálissá tett. Az egészhez rosszul álltak hozzá, mert újra kellet volna szabályozni a tiltás helyett. Az egyezmény valójában nem szüntette meg a prostitúciót, nem szűnt meg a bordélyház se a strici, sőt a nők kihasználtsága sem, a fehér zónából átkerült minden a sötét zónába.
Azért felhívnám a figyelmet neked és Deconak is akik a legalizálás mellett vagytok és azt állítjátok, hogy ha legális lenne és olcsó, akkor megszűnne a fekete kereskedelem. Ebben sajnos nagy tévedésben vagytok, ugyanis legálisan semmi nem olcsó!
A legális kereskedelemben sok mindennek szabott ára van. Szabott ára van a munkaerőnek, aki termeszti a kendert, szabott ára van a felvásárlónak, a feldolgozónak, a kereskedőnek, nem beszélve a kötelező adókról és járulékokról. Igazából a legális fűnek dupla vagy inkább háromszoros ára lenne a feketepiacinál. Gondoljatok bele, hogy akkor honnan szereznék be nagyon sokan a napi adagjukat? A legalizálás nem csökkentené a feketekereskedelmet hanem felvirágoztatná!
Kedves Bobby-one, azt mondod nagyon sok példa van a legális kereskedelemre, de még több a tiltásra.
decotext 2017.06.30. 08:46 (#56)
"3: A feketepiacon senkit nem fog érdekelni, van-e orvosi recepted, TB-kártyád,
személyid, és egyáltalán elmúltál-e 18 éves. Ha van zseton, van anyag is."

Ez igy van, de ha szabadon kapható és olcsón
akkor senki nem fogja, a draga illegálisat venni!
A fiatalok meg most is szivják de alegalziálással egy jó nagy adag
pénzt lehetne kivenni a rendszerükböl! A költségek a terápiához
igy is meg vannak!
szensavasutlezaras 2017.06.30. 04:05 (#55)
"Azta de jó! Egy igazi toptenz lista. Közvetlenül a 10 legjobb bor 10 dolcsi alatt és a 10 legjobb kötött pulcsiminta közül. Mert ha van bulvár stat minek is figyelni WCDB vagy kormányzati felméréseket.

Ops ilyen is van : http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/ ...b-orszaga/
De csak azért mert ez véletlenül engem igazol, még baromság marad."

Be tudok még linkelni párat, ha ezen múlik, de úgyis kapásból rávágnád, hogy ááá azok mind kamuk, a szeretlekmagyarorszag.hu megmondja ám a frankót!
Ezt úgy nevezik, hogy mazsolázgatás. Angol szóval "cherry-picking". Érvelési hiba.

"Konkrétan börtönöket kellett bezárni, ill külföldi elítélteket fogadtak. Még akkor is ha az egyébként jó mutatókat a migráció lerontja és Amsterdam magához képest ebben a pillanatban rosszabbul teljesít, csak hát ezek az elmúlt 1-2 év adatai. Nem a drogpolitika párhuzamos mutatói."

Az, hogy bezárnak pár börtönt, nem jelenti automatische, hogy csökkenne a bűnözés. Ez ugyanolyan ottani kormánypropaganda, mint nálunk a "két hét alatt rend lett", miközben négyszer annyi a bűncselekmény. Úgy is mondhatnám: azzal, hogy ha úgy határoz az egészségügy, hogy mostantól nem kezeli a rákosokat, nem fog egyből megszűnni kishazánkban a rák.

"Viszont ha ragaszkodsz a saját listádhoz akkor a németek, osztrákok Svájc stb, hogy kerülhetett rá?
Miért van, hogy ahol az egyik legszigorúbb /igen, itt/ az nem része a listádnak?
Miért van, hogy ahol a legmegengedőbb a törvény az fogyasztásban is átlag alatt teljesít."

Ööööö...talán mert a németeknél, osztrákoknál jobb a közbiztonság, és kisebb a bűnözés? Még a "migrácsokkal" együtt is?
Magyarország a fentebb említett ok miatt maradt le a listáról. Nem vesznek tudomást róla, nehogy romoljon a statisztika, de a bűnözés attól még alaposan megnőtt.
Ahol pedig megengedőbb a törvény, ott sincs szó arról, hogy mindenki kétpofára szívhatja.

"Kanadában /jaj megint egy fertő ország/ 10 dolcsi / gramm és házhoz szállítják. Ennyi a feketepiacon is, de miért kellene ott venni? Dollárban milliárdos a bevételük. Pech de a feketepiac visszaszorult."

1: Milliárdos a bevételük, de rohadtul nem a marihuána a gazdaság fő mozgatórugója.
2: Mégis honnan, mire alapozod, hogy a feketepiac visszaszorult, vagy hogy kevesebb a bevételük? Csak mert ezt még a saját szerveik sem tudhatják.
3: A feketepiacon senkit nem fog érdekelni, van-e orvosi recepted, TB-kártyád, személyid, és egyáltalán elmúltál-e 18 éves. Ha van zseton, van anyag is.

"A szesztilalom idején sem ez történt. Csak a kiskereskedelemben nem volt elérhető. El ne hidd hogy az ipari felhasználást korlátozzák. Csak egyszer gondolj bele, mi mindent használnak ott ami azonnal hazavág bárkit."

Nem véletlen, hogy a csempészet és a lopás akkora méreteket öltött, hogy vissza is vonták aztán az egészet. Akinek volt hozzáférése az iparban alkoholhoz, az stikában jól meg is szedte magát rajta. Annyi illegális szeszfőzde működött, hogy öröm volt nézni. Kanadából a zúzalékot meg rönköket szállító teherautókon érkezett suttyomban a jó kis nedű.
Ezenkívül az alkohol esetében egy olyan dolgot tiltottak be, aminek előtte már volt piaca, és széles felhasználási köre. A fűnél messze nem ez a helyzet.
bobby-one 2017.06.29. 12:36 (#54)
Foxom!

Valahol jogos a felvetés de azon múlik mi az alapkoncepció. Hazudni akarok vagy nincs rendes magyar felmérés a kérdésben és elébe akarok menni a ,,de ez nem a világ, de ez nem az EU, de e szerint 0,0001% eltérés van“ dömpingnek.
A lényeg benne van. Nehezebb az alkesznek, mint a kokainistának. A többi rátok van bízva.
Amúgy nem vagyok jogvégzett ember. Max 13 évesen terveztem 2 hétig miután láttam a 12 dühös embert. De elmúlt.


Kedves Tailor!

Kis tévedés van. Nem használom. Nem iszom, még egy kicsit dohányzom. Továbbá úgy van véleményem a melegházasságról hogy nem vagyok meleg. Ahogy egészségesen is lehet az eutanáziáról beszélni.
Amit sorolsz ok, de ez legyen a szerhasználók felelőssége. Nem azt mondom hogy nincs kockázat és következmény de ezt mindenki eldöntheti maga. Hogy hol lehet kapni azt pedig ne állítsuk be lehetetlen feladatnak. Pont elég méreg eladása megoldott, és az is biztos, hogy Pénztáros Lőrinc ehhez is ért. Szóval ez mind csak kifogás, nyafogás.
Ezer működő modell van a világban csak választani kell és közben lehet elvégezni a finomhangolást.
A nagy lépés az lenne, ha kijönne végre a társadalom abból a rém sötét elképzelésből hogy ha valaki beszed valamit akkor rendőrrel kel találkoznia. Ezt még a Kádár korszak kezdete tematizálni és sajnos a többi csak folytatni tudta. Itt a kommentek közt látható hogy nem eredménytelenül. Lehet hogy erre nincs felkészülve, de arra sem volt hogy sok száz év után önálló ország legyen. Tanuljon, mert amíg töketlenkedik, készülődik sokak sorsát teszi tönkre.
Első lépésnek már a szelektált dekriminalizáció is megtenné.
decotext 2017.06.28. 07:37 (#53)
Kedves Brumteso!

Én nem szivom és soha nem szivtam! Sajnos viszont dohányoztam, közel 40 évig
de arról is leszoktam kb. 14 éve. Tapasz, és egyéb seitség nélkül!
Ismerek nem egy olyan magam korabelit, akik szinte évtizedek óta szivják
(néhányan termelik is) de nem szoktak rá a kemény drogokra! Mondom, aki
meg akar, az úgy is teszi most is! Karakter kérdése!*

* Mint ahogy az is, hogy ha iszik valaki akkor nem vezet kocsit!
Mégis sokan vannak akik igy tesznek. Én egy sör esetén sem
vezetek autót. Meg lehet állni!
foxworkinspace 2017.06.28. 02:49 (#52)
...inkoherens HELYETT: inkonzisztens...
foxworkinspace 2017.06.28. 01:23 (#51)
Dear 'Bobby-one'!
Te, mint jogvégzett ember, PONTOSAN TUDOD (csak remélted, hogy én nem látom át...), hogy ez - idézem: ,,Bizony, a letett pia alig 10% feletti míg a kokain 20-25%. /AMI NAGYBAN FÜGG HOL, MILYEN AZ EÜ RENDSZER, MILYEN KEZELÉSHEZ JUT A BETEG, VANNAK INGADOZÁSOK/" - idézet vége, kiemelés tőlem; szóval te pontosan tudod, hogy az idézett szöveged ,,hitelesnek" láttatni remélt százalékértékei, RÖGVEST ELIMINÁLÓDNAK és MEGKÉRDŐJELEZŐDNEK a szöveged rá következő ('back-slash'-ek közé biggyesztett) része által!... )

Díjazom a műveltségedet és tisztánlátásodat (már, amikor ténylegesen tisztán is vagy hajlandó látni...), de EZ, most nem volt hiteles, ugye, belátod!...
(Ha nem látod be, akkor sem hiteles - hiszen fentebb igazoltam, hogy a szöveged, INKOHERENS ÖNNÖN MAGÁVAL!...) )


brumteso 2017.06.27. 15:53 (#50)
48-ra:
Deco, bármennyire is igaz, hogy egyes USA államokban szabad a kábítószer használat, akkoris a bűnözés melegágya a kábítószer, nem kéne növelni ennek a veszélyét.
brumteso 2017.06.27. 15:51 (#49)
Kedves Decotext!
Tudom, hogy vannak fokozatbeli különbségek a különböző kábítószerek között.
Elismerem, hogy nem vagyok szorosan képben ezekkel, nem is akarok nagyon képben lenni,
Részben azért, mert aki elkezdi a lágyabbakkal, az előbb utóbb kiköt a keményebbeknél.


-------------------------------
Anikó22 teljesen igazad van---33-as hozzászólásban.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 
Facebook komment
További címkék
feketepiac visszaszorult, felhasználók száma, alkohol esetében, olyan dolgot, cherry, picking, szövegértési, probléma, kiköt eltérés eredménytelenül, aztán romoljon pedig, autót afganisztán szűnt, terápiához marihuána, szorosan sokáig, nekem embert, tönkre melegágya, valaki figyelni, magyarország lenni,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.